بهترین روش های دانلود فیلم از یوتوب به چه صورت است ؟

بهترین روش های دانلود فیلم از یوتوب به چه صورت است ؟

بهترین روش های دانلود فیلم از یوتوب به چه صورت است ؟ درحال حاظرشرکت یوتوب یکی از مشهورترین وب سایت های که به صورت روزانه اشتراک ویدیو قرار می دهد که بعد از گوگل میتونیم به شما بگیم که یقین جز بزرگ ترین وب سایت های بزرگ درسطح جهان به شمار می آید. یکی ازمواردی که باعث شد که وب سایت یوتوب به این قدرمشهور شود چی بوده است ؟ پس اگرکنجکاو هستید که در مورد این موضوع بدانید مارو تا انتهای مقاله همراهی کنید. دلیل یوتوب به این قدرمشهور شد این است که کاربران زیادی به صورت روزانه میلیون ها محتوا با کیفیت به صورت روزانه درسطح یوتوب منتشر می شود. درحال حاظریکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران این که بتوانند درسطح یوتوب ویدیو با کیفیت را مشاهده کنند و یا دانلود کنند اما متاسفانه شرکت یوتوب بستری را برای کاربران فراهم سازی نکرده که بتوانند مستقیم از اپلیکیشن یوتوب ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنند. چرا که شرکت یوتوب هیج قسمتی را به برنامه مورد نظر اضافه نکرده که کاربر مورد نظر بتواند دانلودی انجام دهد.

اما متاسفانه درحال حاظر درکشورایران مشکل بیش از این هاست. یکی بزرگ ترین مشکلات این که با مشکل فیلترینگ وعدم دسترسی به ویدیو یوتوب را دارند. و اگر هرکاربری بخواهد ویدیو یوتوب را از کشور ایران مشاهده کند مجبور هست که برای هربار دیدن ویدیو فیلترشکن خود را وصل کند تا بتواند محتوای ویدیو خود را دربستر یوتوب مشاهده کند. قطعا خیلی ازکاربران باتوجه به گرانی اینترنت و سرعت پایین قیدش را خواهند زد و برای دیدن ویدیو یوتوب تنها پیشنهاد که ما به شما میکنیم این که ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید و از آن لذت ببرید و اما بهترین راه کار چیست ؟ لطفا با ما همراه باشید. شاید به این فکر فروخواهید رفت که چندین راه برای دانلود ویدیو از یوتوب وجود دارد که شاید تا الان درجریان آن نبوده باشید. امروز بهترین راه های دانلود ویدیو از یوتوب را به زبان ساده به آن میپردازیم. تا دیگرموانع برای دانلود ویدیو یوتوب برای شما وجود نداشته باشد.

image 54
Youtube

اولین روش دانلود از یوتوب با لینک مستقیم

امروزما درکنارشما هستیم که بتوانید راهی را به شما آموزش بدیم که به راحتی ویدیو مدنظرتان را ازیوتوب دانلود کنید. برای اینکه بتوانید بادست خالی ویدیو دلخواه خودرا از یوتوب دانلود کنید دو راه در پیش روی شما وجود دارد. اولین روش این که شما ازطریق وب سایت های کمکی از طریق یوتوب ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید. و یا می توانید به راحتی از طریق پیشوندها و یا پسوندها کمک بگیرید. درادامه به صورت دقیق این دوروش را بررسی میکنیم تاببینیم کدوم روش مناسب شما است. سایت های درسطح گوگل وجود دارد که شما اگر لینک مورد نظرویدیویوتوب خود را بدهید به راحتی لینک دانلود را برای شمانمایش داده می شود و می توانید ویدیو مدنظرتان را دانلود کنید و ازآن لذت ببرید. یک سری ازکمپانی ها درست شدند که خدماتی را دراین حوزه به کاربران خود بدند یکی ازاین خدمات برای افرادی هستند که میخواهند ویدیو مدنظرخود را از طریق موبایل دانلود و نگاه کنند.

امروز یکی ازبهترین سایت ها دراین حوزه را میخواهیم به شما معرفی کنیم و زمانی که شما با این وب سایت آشنا شوید تمام مشکلات شما درحوزه دانلود ویدیو از یوتوب حل خواهد شد. اسم این نرم افزار Qdownloader بعد از اینکه وارد این وب سایت شدید می توانید لینک ویدوئی موردنظرتان را دراین وب سایت کپی کنید. سپس به آدرس بروید که درکادر وب سایت برای شما نمایش داده شده است و گزینه ای لینک را paste  کنید و اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید می توانید گزینه ای دانلود را مشاهده کنید و اگر مشاهده کردید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید تا فرایند دانلود ویدیو یوتوب برای شما انجام شود. 

image 55
   دانلود ویدوی یوتوب

نرم افزار saverfrom چیست ؟

درحال حاظر می توانیم به شما بگویم یکی از شناخته شده ترین نرم افزار دانلود ویدو از یوتوب برای ایرانی ها می باشد که خیلی ها با این نرم افزار به صورت کامل کار کرده اند. دلیل محبوبیت این نرم افزار برای ایرانی ها بخاطراینکه برای تمام کاربران ایرانی دسترسی راحتی را این نرم افزار فراهم سازی کرده است وهیج محدودیتی را برای کاربران ایرانی ایجاد نکرده است. یکی ازبزرگ ترین مزیت های که این نرم افزار دارد شما به راحتی می توانید با هر فرمتی که مدنظر را دارید به راحتی ویدیو خود را دانلود کنید. برای استفاده از این برنامه شما باید وارد وب سایت مورد نظرتان بشوید و آدرس ویدئو خود را کپی کنید ودر بخش مدنظر وب سایت قرار بدید تا بتوانید لینک دانلود ویدیو برای شما فراهم سازی شود. برای استفاده از این خدمات وب سایت حتما شما آدرس ویدئو خود را کپی کنید و در بخش وب سایت قرار دهید وسپس وارد وب سایت savefrom شوید. و ازطریق آدرس Just insert a link وارد کنید. زمانی که شما این فرایند را به درستی انجام دهید بلافاصله پیشنهاد دانلود از طریق اپلیکیشن به شما نمایش می دهد و نیازی نیست که حتما اپلیکیشن مورد نظررا دانلود کنید. ودرآخرسر گزینه به نام download video in browser کلیک کنید.

سخن پایانی: امروز ما بهترین روش ها برای دانلود ویدیو از یوتوب را به شما آموزش دادیم که اگر به درستی تمام موارد را انجام دهید می توانید ویدیو مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *