اسپاتیفای چیست و چگونه این برنامه کار می کند ؟

اسپاتیفای چیست و چگونه این برنامه کار می کند ؟

اسپاتیفای چیست و چگونه این برنامه کار می کند ؟ آیا می دانید اسپاتیفای چیست و این برنامه چگونه کار می کند؟ و اگر دوست دارید به پاسخ سوال ذهن خود برسید حتما تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید. اسپاتیفای یک کمپانی که درحوزه سرویس پخش موسیقی به واسطه ی آن کاربران درسطح جهان می توانند میلیون ها موسیقی را بدون وقفه گوش دهند. این برنامه طوری طراحی شده که به راحتی به میلیون ها آهنگ و پادکست های مختلفی دسترسی دارید. دلیل اینکه این برنامه به اینقدرجذاب شد بخاطر اینکه کاربران با ساخت یک پنل کاربری از طریق ایمیل خود می توانند به طور رایگان از سرویس اسپاتیفای در24 ساعته روز استفاده کنند. خوشبختانه اسپاتیفای امکانات دیگری را دراختیار کاربران قرار داده اما زمانی که مبلغی را برای پنل کاربری خود بخواهند پرداخت کنند در ادامه مقاله سعی داریم به چندتا از امکانات این برنامه بپردازیم.

واگر دوست ندارید هزینه ای را برای سرویس اسپاتیفای پرداخت کنید می توانید به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید اما باید این موضوع را درجریان باشید که این سرویس رایگان که می خواهید موسیقی مورد نظری را گوش بدید این موارد درپیش روی شما وجود دارد که تبلیغات مورد نظر باید بگذرانید بخاطر اینکه سرویس رایگان اسپاتیفای توسط یک رادیو تلوزیونی اسپانسری انجام شده است. این امکان برای تمام کاربران وجود دارد که به راحتی از طریق گوشی همراه و لبتاب خود به این سرویس دسترسی کامل را داشته باشند واز این سرویس لذت کافی را ببرند. اما باید درجریان این موضوع باشید که تمام امکانات اسپاتیفای رایگان نیست و اگر بخواهید از تمام امکانات این سرویس استقاده کنید نیاز دارید که هزینه ای را برای اکانت خود پرداخت کنید. ما سعی میکنیم تا انتهای مقاله بیشتر درمورد ساختاراسپاتیفای بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

image 53

نرم افزار اسپاتیفای چگونه کار می کند ؟

درحال حاظر گوش دادن به موسیفی از طریق برنامه اسپاتیفای کامل آسان می باشد. اولین کاری که شما باید انجام دهید این که به وب سایت اسپاتیفای مراجعه کنید و یک پنل کاربری در آنجا برای خود ایجاد کنید و می توانید دوستای خود را به این اشتراک موسیقی دعوت کنید به صورت رایگان می توانید انجام دهید. شما بعد از ساخت اکانت باید یک سطح اشتراک برای خود تعیین کنید ما به شما توصیه می کنیم اگر مقدور هست برای شما حتما اکانت نسخه ی ویژه ای اسپاتیفای را انتخاب کنید؛ چرا که با این نسخه می توانید با تمام امکانات اسپاتیفای را به صورت 24 ساعته دسترسی داشته باشید. ویکی ازبزرگ ترین مزیت های که این نسخه دارد امکان وجود دارد که شما ازطریق چندین دستگاه به پنل کاربری خود بدون محدودیت متصل بشوید.

تمام کاربران در سطح جهان به راحتی می توانند برنامه اسپاتیفای را به صورت رایگان دانلود کنند و هیچ محدودیتی دستگاهی برای شما وجود ندارد چه شما دستگاه اندروید باشد و چه دستگاه مورد نظر شما آیفون برای تمام نسخه ها این سرویس را می توانید با دسترسی محدود تر به صورت رایگان دانلود کنید. نصب اسپاتیفای کاملا راحت می باشد و نیازی به دانش خاصی ندارد و هرکاربری می تواند درزمان کمی با این برنامه ارتباط بگیرد.زمانی که این برنامه شما نصب می کنید و وارد این برنامه می شوید تازه با امکانات این سرویس به صورت کامل آشنا خواهید شد که هرچی دراین نرم افزار زمان بیشتربزارید با امکانات فراوان آن اشنا خواهید شد.

image 52

آیا این امکان برای کاربران وجود دارد که از طریق اسپاتیفای موسیقی دانلود کرد ؟

شاید خیلی از شما بخواهید بدانید که آیا امکان دانلود ازاسپاتیفای وجود دارد یا نه ؟ اما خوشبختانه خبر خوب برای طرفدان موسیقی درکمپانی اسپاتیفای شرایط را برای کاربران خود فراهم سازی شده که بتوانند موسیقی خود را دانلود کنند و از آن لذت ببرند. کاربران اسپاتیفای به راحتی می توانند موسیقی مورد نظر خود را به صورت آفلاین گوش داد؛ ولی این با دانلود برنامه کاملا فرق دارد و اسپاتیفای تمام این موارد را درجریان است. شما تحت هیچ عنوان نمی توانید اسپاتیفای را فریب بدهید؛به عنوان مثال موسیقی را دانلود کنید. تا آن را روی سی دی یا بر روی دستگاه دیگر بخواهید کپی کنید. این امکان وجود دارد که درزمانی که دسترسی کامل به موسیقی نداشته باشید به راحتی از طریق حالت آفلاین موسیقی مورد نظر خود را گوش دهید. مثله وقتی که شما به مسافرت میروید و یا جای هستید که دسترسی کافی به اینترنت را ندارید می توانید استفاده کنید.

اگر شما نسخه ویژه ی اسپاتیفای را تهیه کرده باشید شما موزیک مورد نظر خود را بر روی سه دستگاه متفاوت به صورت کامل آفلاین گوش دهید. البته به شما بگویم که دخیره آهنگ و یا البوم که دوست دارید بسیار ساده می باشد. فقط کافی است که شما روی گزینه save و روی آهنگ و یا آلبوم که دوست دارید را انتخاب کنید و به طورآفلاین گوش دهید و لذت کافی را ببرید. و یک راه دیگری برای عاشقان موسیقی وجود دارد که در ابتدا سه نقطه ای که دربخش کنار آهنگ وجود دارد را انتخاب کنید و در بخش آخر save to your music کلیک کنید.

سخن پایانی: ما امروز سعی کردیم به زبان کاملا ساده در مورد اسپاتیفای صحبت کرده باشید امیدوارم که توانسته باشیم بهترین مقاله را برای شما تهیه کرده باشیم. موفق پیروز باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *