چگونه از اسپاتیفای در ایران استفاده کنیم ؟ آیا امکان استفاده از اسپاتیفای در ایران واقعیت دارد!

چگونه از اسپاتیفای در ایران استفاده کنیم ؟ آیا امکان استفاده از اسپاتیفای در ایران واقعیت دارد!

چگونه از اسپاتیفای در ایران استفاده کنیم ؟ آیا امکان استفاده از اسپاتیفای در ایران واقعیت دارد! قطعا از افرادی باشید که به موسیقی علاقمند باشید قطعا نرم افزار موسیقی اسپاتیفای را میشناسید که برنامه ای هست با میلیون ها موسیقی در آن نمایش داده می شود. که بی نظیرترین موسیقی ها مختلف از تمام کشورها در این برنامه گرد آورده شده است و عملا می توان گفت یکی از بهترین آرشیوها در این زمینه است. کمپانی اسپاتیفای یکی ازمحبوب ترین برنامه موسیقی در سراسر جهان به حساب می آید که به صورت روزانه بیش از 200 میلیون موزیک دراین اپلیکیشن توسط خواننده های اروپایی بارگزاری می شود. اما کاربرانی که درکشور ایران ساکن هستند با محدودیت های مواجه هستند که ما امروز درکنار شما هستیم تا به موضوع این مقاله به زبان ساده بهش بپردازیم. اما اگر برای شما اسپاتیفای مهم است و می خواهید طرز استفاده را درکشور ایران را یاد بگیرد پس حتما تا انتهای مقاله مارو همراهی کنید.

کمپانی اسپاتیفای را می توان این روزها یکی از بهترین نرم افزارها که موسیقی میلیونی را به صورت روزانه در این برنامه بارگزاری می شود. وبه عنوان یکی ازمحبوب ترین جاها برای عاشقان موسیقی به حساب می آید. شما می توانید با مبلغ که پرداخت کرده اید یک آرشیو موسیقی خوبی را بدست آورید و بدون محدودیت روزانه موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. درزمان های گذشته بیشتر افراد می خواستند موسیقی مورد نظر خود را به صورت کامل گوش بدند نیاز بود که به صورت تک تک موسیقی مورد نظر را خریداری کنند. به لطف کمپانی اسپاتیفای این مشکل به صورت کامل حل شد و اگر شخصی بخواهد به صورت کامل موسیقی رایگان را گوش دهد با تهیه یک اشتراک ماهیانه به تمام امکانات اسپاتیفای دسترسی خواهد داشت.

image 50

همه ای کاربران این موضوع را درجریان  هستند که برای گوش دادن موسیقی زمانی که درکشور ایران ساکن باشید با محدودیت های ازسمت شرکت اسپاتیفای برای کاربران ایرانی اعمال شده است. ونمی توان به راحتی از سرویس اسپاتیفای استفاده کرد اما خب راه حل چیست ؟ درحال حاظر کاربران ایرانی با مشکلات اساسی مواجه هستند یکی از بزرگ ترین مشکلات این که برای ساخت اکانت کاربران  ایرانی با محدودیت های زیادی مواجه می شوند و درحقیقت با آیپی ایران ایجاد اکانت مقدور نمی باشد. ما دراین مقاله سعی داریم اگر راه حلی وجود دارد را بهترین را به شما پیشنهاد کنیم تا تمام مشکلات شما برای گوش دادن موسیقی حل شود.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای

شاید شما از آن دسته کاربرانی باشید که به صورت روزانه و حتی ماه ها تلاش کرده اید اکانت مورد نظر خود را برای اسپاتیفای درست کنید اما خب در اخرسر با مشکلات ایجاد اکانت مواجه شده اید و در آخرسرایجاد اکانت بیخیال شده اید. وبیشتر کاربران دربخش من ربات نیستم این اکانت اکانت مورد نظر خود را رها کرده اند چون بخشی هست که برای ایرانی ها مسیر ساخت اکانت را مسدود کرده است. درحال حاظر برای حل این مشکل راه حلی کامل و جامعی وجود ندارد. و اگر می خواهید اکانت کاربری خود را درکمپانی اسپاتیفای ایجاد کنید تنها راهی که برای شما وجود دارد اینکه شما از یک نرم افزار تغییر آِیپی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی مراحل ساخت اکانت خود را پشت سر بزارید. زمانی که شما با نرم افزار نغییر آیپی خود را انجام داده اید به راحتی ساخت اکانت برای شما مسیر خواهد شد.

استفاده از اسپاتیفای در ایران مقدور ممکن است ؟

کاربران ایران برای استفاده از اسپاتیفای روش خیلی راحت تری برای شما وجود دارد و به راحتی می توانید با چند کلیک درکشور ایران این اکانت را بسازید. درکشور ایران به راحتی می توانید با نرم افزار های تغییر ایپی مورد نظر خود را تغییر دهید و به راحتی اکانت مورد نظر خود را بسازید.

استفاده از اسپاتیفای با نرم افزارهای تغییر آِی پی

درحال حاظر بهترین راه برای ساخت اکانت تغییر دادن ادرس ایپی مورد نظر خودهستید که بانرم افزارهای تغییر ایپی به راحتی این امکان برای شما وجود خواهد داشت. عملا شما با استفاده از این برنامه ها می توانید به صورت 24 ساعته بدون هیچ مشکلی از اکانت اسپاتیفای خود استفاده کنید. نرم افزار های تغییر ایپی درسطح اینترنت زیاد می باشد که با کمی سرچ در اینترنت می توانید نرم افزار مورد نظر خود را بدست اورید.

سخن پایانی: امروز ما بهترین روش ها برای ساخت اکانت در اسپاتیفای را به شما معرفی کرده ایم و اگر مقاله مورد نظر مارو به خوبی مطالعه کرده باشید می توانید اکانت اسپاتیفای خود را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *