اسپانسر جدید به نوکمپ آمد اسپاتیفای بزرگ ترین قرارداد جنجالی را امضا کرد!

اسپانسر جدید به نوکمپ آمد اسپاتیفای بزرگ ترین قرارداد جنجالی را امضا کرد!

اسپانسر جدید به نوکمپ آمد اسپاتیفای بزرگ ترین قرارداد جنجالی را امضا کرد! امروز می خواهیم یک خبرغیر منتظره ی را به شما اعلام کنیم اما چقدر این خبر صحت دارد؟ اگر برای شما این موضوع مهم می باشد لطفا تا انتهای مقاله مارو همراهی کنید. بله خبر کاملا رسمی هست اما درمورد چه موضوعی است؟ شرکت اسپاتیفای با تیم برتر جهان قرارداد را امضا کرده و حتی نام این قرار داد را به نام نوکمپ نام گذاری کرده اند. در دوران شیوع ویروس کرونا تاثیری بسیار زیادی را برروی باشگاه های معروف گذاشته که باعث شد از نظر مالی این باشگاه تحت فشار بسیار زیادی قرار بگیرند. حتی در دوران کرونا بزرگ ترین باشگاه های اروپایی تحت فشاربالایی مالی قرار گرفتند. یکی ازباشگاه های اروپایی که در دوران کرونا ضررهای مالی عجیبی قرار گرفت شاید تا به امروز اسم این تیم معروف را نمیدانستید اما اسم این تیم بارسلونا می باشد. باشگاهی که در شرایط مالی به قدری روبه بدی بود که متاسفانه یکی ازسرشناس ترین بازیکن این حوزه را به نام لیوئل مسی را به صورت کامل از دست داد.

اما طولی نکشید که رئیس باشگاه بارسلونا با روش های که استفاده کرد توانست یکی از بهترین بازیکن های جهان را به صورت کامل حفظ کند. این باشگاه بزرگ شروع کرد با عقد قرار داد جدید با بهترین بازیکن جهان بستن که توانست از بحران بازیکنی خارج شود. حالا این باشگاه به صورت کامل محرمانه با یک شرکت سوئدی به نام اسپاتیفای توانست قرار داد خوبی را ببندد. کمپانی اسپاتیفای 237 میلیونی چیست ؟ امروز می خواهیم به سوال شما به صورت قاطعانه پاسخ صحیح را اعلام کنیم پس حتما تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید. به یک بارتمام خبرگزاری ها خبر قرار داد باشگاه بارسلونا بین اسپاتیفای را مبلغ حدود 237 میلیون پوند را با شرکت اسپاتیفای امضا کند. که این امکان وجود دارد که به خاطر اینکه قرار داد مبلغ بسیاربالایی را دارد این امکان وجود دارد که اسم بارسلونا به صورت کامل تغییر پیداکند. این قرار داد به راحتی می تواند نام ورزشگاه مورد نظر را به صورت کامل تغییر دهد. و به احتمال زیاد ازفصل بعد نام ورزشگاه به نام نوکمپ اسپاتیفای تغییر پیداکند.

image 49

قرار داد بین بارسلونا و اسپاتیفای چیست ؟

درحال حاظر با این قرار داد که به مدت 3 فصل است؛ کمپانی اسپاتیفای این درخواست را کرده است که تمام لباس های بارسلونا باید نام اسپاتیفای قرار بگیرد و حتی تجیزات ایمنی که درزمین وجود دارد باید به نام اسپاتیفای تغییر نام پیداکند. وطبق گزارش های که انجام شده در قرار داد که بین این دوکمپانی بسته شده تغییرنام بخشی از قرار داد این دوتا کمپانی است. تیم بزرگ بارسلونا از سال 2006 تا به الان اسپانسری هیچ پیراهنی را قبول نکرده است. تنها کاری که این تیم بزرگ کرد قرار دادی درسال 2011 با بنیاد قطر وسپس ایرویزتا سال 2017 با قطری ها برای اسپانسری باهم همکاری کردند. پس از آن شرکنت ژاپنی به نام راکوتن به میان بازارسرمایه گذاری آمد و قرار دادی 55 میلیون یورویی توانستند با باشگاه بارسلونا امضا کرد که باید حتما به تمام قوانین تا پایان فصل اهمیت دهند. همین موارد باعث شد که باشگاه بارسلونا به دنبال اسپانسری بوده است.

بزرگ ترین بحران مالی و پیشنهاد ها

باوجود اینکه با بزرگ ترین بحران مالی در طول تاریخ نوکمپ روبرو شده بود. قبل از اینکه با شرکت اسپاتیفای قرار دادی را بسته شود. تیم بارسلونا مجبور شد که در فضای ارز دیجیتال به صورت گسترده ای سرمایه گذاری انجام دهد تا بتواند از بخشی از بحران مالی خود کامل خارج شود. درحال حاظر تیم بارسلونا درحوزه ارز دیجیتال بیش از 80 میلیون یورو یا معادل 67 میلیون پوند سرمایه گذاری کرده است.

معامله سوئدی چیست ؟

درحال حاظر طبق اخبارهای که در سطح اینترنت منتشر شده است. شرکتی به نام اسپاتیفای تصمیم خود را گرفت به صورت کامل بر روی تیم بارسلونا سرمایه گذاری بلند مدتی را انجام دهد. اسپاتیفای پیشنهاد های مختلفی را مطرح کرده است از جمله یکی از معروف ترین آن ها پیشنهاد خرید تیمی به ارزش 1/8 میلیون پوند که این امکان وجود داشت که با این پیشنهاد یک تیم دیگری را خریداری کنند. که با توجه به مشکلاتی که پیش امد تمام قرار داد آن به صورت کامل کنسل شد.

سخن پایانی: تیم بارسلونا با توجه به تشدید شدن شرایط کرونا با شرایط سختی کامل روبرو شد همین مسال باعث شد که شرکت اسپاتیفای تصمیم خود را گرفت برروی تیم بارسلونا سرمایه گذاری بلند مدت خود را انجام دهد همین شرایط سبب شد که تیم مورد نظر بارسلونا از شرایطی بحرانی به صورت کامل خارج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *