معرفی 3 تا ازبهترین برنامه ها برای دانلود از یوتوب توسط گوشی هوشمند

معرفی 3 تا ازبهترین برنامه ها برای دانلود از یوتوب توسط گوشی هوشمند

معرفی 3 تا ازبهترین برنامه ها برای دانلود از یوتوب توسط گوشی هوشمند همه ی ما درجریان این موضوع هستیم که یوتوب ویدیوی های زیادی را روزانه کاربران درآن منتشرخواهند کرد. که کاربران مختلف علاقمند به این دسته ویدیوی ها هستند و اگر شماهم کیفیت محتوای خوبی را دارید می توانید به جمع خانواده ای بزرگ یوتوب بپیوندید. کمپانی یوتوب درحال حاظر درصدرنشین سینمایی خانگی درحوزه آموزش و حوزه سرگرمی می باشد. البته این نرم افراز درحال حاظر درکشورایران مسدود است و برای استفاده از آن نیاز دارید که فیلترشکن را برای گوشی هوشمند خود وصل کنید تا بتوانید به این شبکه اجتماعی متصل شوید. یکی ازبزرگ ترین مشکلات که کاربران دارند اینکه خیلی ها دوست دارند ازشبکه اجتماعی یوتوب فیلم مورد نظر خود را دانلود کند اما روش درست آن را بلد نیستند ما امروز درکنارشما هستیم که بهترین روش برای دانلود فیلم از یوتوب را به شما آموزش خواهیم داد پس اگراین موضوع برای شما مهم می باشد پس حتما تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید.

مادراین مقاله سعی میکنیم 10 تا از برنامه پرکاربرد دراین زمینه را به شما معرفی کنیم تا در انتهای مقاله شما قادر خواهید بود با بهترین نرم افزارها و راحت ترین روش مورد نظر ویدیو مورد نظر خود را از یوتوب دانلود کنید. امروز میخواهیم به یکی از این برنامه ها بپردازیم که جز 10 تا برنامه محبوب دراین زمینه است برای دانلود ویدیو از یوتوب این برنامه نام ins Tube نام دارد و درادامه مقاله به جزیئات دقیق تر این برنامه خواهیم پرداخت.

image 40
Ins Tube

یکی ازمحبوب ترین برنامه ها در این حوزه هست که این امکان را به کاربران خودش می دهد که در هرساعت از شبانه روز بدون محدودیت ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنند و از آن لذت ببرند. شما می توانید با این برنامه به راحتی هرموسیقی و ویدئوی را از بیش از 100 وب سایت از جمله وب سایت معروف یوتوب را به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام فایل های ویدئوی خود را مستقیم در محل دستگاه خود ذخیره کنید. این امکان برای کاربران وجود دارد که فرمت مدنظرخود را به راحتی ذخیره کنند. این برنامه مجهز به دقیق ترین موتوربارگیری و هیچ ناسازگاری با گوشی های دیگری ندارد. کاربران این وب سایت می توانند فیلم های 4k را دانلود کنند؛ درهرساعت از شبانه روز فیلم و موسیقی مدنظر خود را به صورت رایگان دانلود کنند. بالاترین سرعت درفناوری دراین وب سایت درست شده است.

2. دانلود فیلم های باکیفیت با استفاده از Tube mate

درحال حاظر tube mate یکی ازمحبوب ترین برنامه ها درسطح جهانی برای دانلود ویدئو باکیفیت از یوتوب می باشد.

برنامه Tube mate دارای بهترین ویژگی های عالی از جمله تمام کاربران به راحتی می توانند دسترسی کامل بدون محدودیت را به این برنامه داشته باشند و سریع ترین حالت برای بارگزاری فیلم و موسیقی را دارند. و به بهترین پخش کننده موسیقی در این برنامه استفاده کامل شده است.

image 41
TUBE mate

شما می توانید با این برنامه از طریق یوتوب ویدیو و موسیقی مورد نظر خود را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.خوشبختانه این برنامه با نرم افزارهای ویدیوی دیگرهم پشتیبانی می کند که به راحتی می توانید نرم افزارهای مثله Vimeo ویدیو وموسیقی خود را دانلود کنید و از آن لذت کامل را ببرید. درادامه مقاله به چندتا از ویژگی مهم این برنامه می پردازیم شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلم و یا موسیقی خود را درهرجای گوشی خود دخیره کنید. دراین برنامه کاربران می توانند به طور همزمان چند فایل را دانلود کنند و از آن لذت کافی را ببرند. تمام کاربران این امکان برایشان وجود دارد که فرمت فایل خود را به هر فرمتی که مد نظر خود دارند تغییر دهند.

3  بهترین نرم افزار برای دانلود از یوتوب PURE Tuber  !

image 42

درحال حاظر اپلیکیشن pure Tubet یکی از بهترین نرم افزار ها در این حوزه است چرا ؟ دلیل این موضوع بخاطر اینکه این برنامه هیچ گونه تبایغاتی را برای کاربران خود نمایش داده نمیشه و کاربران به راحتی می توانند بدون هیچ محدودیتی موسیقی مورد نظر خود را دانلود کنند. با استفاده از این برنامه گزینه های دانلودی برای کیفیت ویدیو دسته شما هست که هر مقداری از کیفیت مدنظر خود داشته باشید را دانلود کنید. مثله کیفیت 2k ؛ 4k  وهرکیفیت دیگری که مدنظرتان باشد. کاربران این برنامه می توانند فرمت های مختلفی مثله MP3 ؛ MP4 را به راحتی از طریق برنامه pur Tuber بارگیری کنند. لطفا برای همگام سازی با این برنامه از طریق اکانت یوتوب خود وارد این برنامه بشوید.

سخن پایانی: ما امروز درکنارشما هستیم که بهترین برنامه ها را دراین حوزه به شما معرفی کنیم تا به راحتی بدون هیچ محدودیتی درهرشبانه روز ویدیو و موسیقی خود را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. خیلی خوشحال شدم تا انتهای مقاله ماروهمراهی کردید منتظر مقاله های بعدی ما باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *