7 راه برای گرفتن اپل موزیک رایگان امروز به شما آموزش خواهیم داد

7 راه برای گرفتن اپل موزیک رایگان امروز به شما آموزش خواهیم داد

7 راه برای گرفتن اپل موزیک رایگان امروز به شما آموزش خواهیم داد دیگردوران حمل CD Player های سنگین قدیمی گذشته  و شما برای گوش دادن موسیقی مورد نظر خودتان دیگری از پلیرهای قدیمی استفاده نخواهید کرد. تکنولوژی کاملا پیشرفت کرده است و دنیایی مدرن موسیقی به خانه های ما آمده هست و سبک و استایل گوش دادن به موسیقی کاملا عوض شده است. درحال حاظر کاربران می توانند به راحتی با اپلیکیشن مورد نظر خود از طریق گوشی همراه خود موزیک مورد نظر خود را گوش بدند. به راحتی کاربران می توانند به صورت 24 ساعته میلیون ها موسیقی را گوش بدند. خوشبتخاته شما می توانید باگوشی های همراه خود به موزیک های زیادی دسترسی کامل داشته باشید. درحال حاظروب سایت های پخش موسیقی انتخاب مناسب برای دوست دارن موسیقی می باشد. دراین راستا شرکت اپل موزیک ایجاد شد که کاربران زیادی بتوانند بدون محدودیت موزیک مورد نظر خود را گوش بدند. روش های زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید اپل موزیک مورد نظر خود را ایجاد کنید.

شاید خیلی ازکاربران درجریان این موضوع نیستند اما درحال حاظر برای استفاده ازخدمات اپل موزیک نیاز دارید که مبلغی را به عنوان حق اشتراک پرداخت کنید. اما خوشبختانه مسیرهای وجود دارد که اگر کامل انجام بدید به راحتی می توانید اپل موزیک رایگان خود را تحویل بگیرید. برای دریافت اپل موزیک رایگان اولین روش این است که شما ازطریق دوره آزمایشی این برنامه نصب کنید و فعال سازی را انجام دهید. درادامه مقاله بهترین روش برای گرفتن اپل  موزیک رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه اکانت سه ماهه رایگان اپل موزیک

درحال حاظر تمام کاربران که از دستگاه های اپل استفاده می کنند تا به حال ازخدمات اپل موزیک برای گوش دادن موسیقی استفاده نکرده اند. شما می توانید یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه را برای پنل کاربری خود ثبت کنید. با کمک این موضوع شما می توانید برای مدت 3 ماه به صورت 24 ساعته از خدمات اپل ایدی استفاده کنید. برای فعال کردن این دوره تنها کاری که نیاز هست که شما انجام دهید این است که به وب سایت Apple Music رفته و برروی گزینه TRY it free کلیک کنید. لازم به ذکر هست که اکانت 3 ماهه پس از پایان دوره ازاکانت اصلی شما کسرخواهد شد.

image 38

به سایر برنامه های که شرکت اپل تبلیغاتی و تخفیف هایی در نظر دارند؛ توجه کنید!

گاهی بعضی ازکمپانی ها و شرکت ها یک دوره ای رایگان آزمایشی را دروب سایت یا اپلیکیشن خود قرار میدهند که میتوانید به راحتی از این سرویس ها استفاده کنید. بیشتراین شرکت ها هدف جذب مخاطب مورد نظر برای اپل موزیک هست که درمدت زمان کمی توانست اند افراد زیادی را از این طریق جذب کنند. به عنوان مثال کمپانی BEST BUY یک دوره شش ماهه رایگان اپل موزیک را دراختیارکاربران قرار میدهد اما تنها شرط استفاده از این سرویس شما نیاز دارید قبل از آن اکانت Best BUY را خریداری کرده باشید. شرکت دیگری به نام VERIZON تبلیغات مشابه شرکت قبلی را انجام میدهد. این طرح فقط برای افرادی می باشد که اکانت انلیمیت را به صورت کامل خریداری کرده باشند این امکان دارد به مدت محدودی که توسط این شرکت اعلام می شود از سرویس اپل موزیک استفاده کنند. اگرچه برای این برنامه تبلیغات و اشتراک رایگان دائمی برای این پلتفرم وجود ندارد؛ اما کاربران می توانند به راحتی با دنبال کردن اخبارها و کمپین های مورد نظر در این حوزه از برنامه تبلیغاتی این شرکت بهرمند شوند.

image 37
Verizon

دریافت اپل موزیک رایگان با کمک برنامه version

آیا شما به دنبال اشتراک رایگان بیش از 3 ماه از اپل موزیک هستید؟ راه های مختلفی وجود دارد که اپل موزیک رایگان را برای خود ایجاد کنید. یکی ازبهترین روش ها همکاری کردن با شرکت های تبلیغات کننده است که به راحتی سرویس اپل موزیک رایگان را دراختیار شما قرار خواهند داد. یک شرکت معروف به نام version معرفی شده است که به راحتی کاربران از طریق این شرکت چند ملیتی می توانند اکانت رایگان اپل موزیک را دریافت کنند. تنها درصورتی که شما اکانت unlimite این شرکت را تهیه کرده باشید این کمپانی به عنوان هدیه اکانت 6 ماه اپل موزیک رایگان را دراختیار شما قرار میدهد.

سخن پایانی: ما امروز سعی کردیم دراین مقاله بهترین روش برای گرفتن اپل موزیک رایگان را به شما معرفی کنیم امیدوارم بهترین پاسخ را به سوال شما داده باشیم موفق پیروز باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *