آموزش کامل تریدینگ ویو و استفاده از ابزارها به چه صورت است ؟

آموزش کامل تریدینگ ویو و استفاده از ابزارها به چه صورت است ؟

آموزش کامل تریدینگ ویو و استفاده از ابزارها به چه صورت است ؟ تریدینگ ویو چیست و چه کاربردی دارند؟ اگر می خواهید به پاسخ سوال ذهن خود برسید تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید امروز ما می خواهیم بهترین پاسخ به شما ارائه بدیم. تریدینگ ویو درحال حاظر جدیدترین نسل از پلتفرم های معاملاتی که وابسته به شبکه وب است که تمام ارائه دهنده ای این حوزه از نمودارهای قیمتی وابزارهای حرفه ای دراین زمینه استفاده می کنند. درحال حاظرتریدینگ ویو یک بسترکاملا حرفه ای و رایگان برای تمام کاربران درسراسرجهان که کاربران می توانند به راحتی تحلیل تکنیکال ازبازارهای مختلف مالی درسطح جهانی مثل: سهام؛ فارکس؛ وارزهای دیجیتال دراختیار معامله گران قرار می دهد. برخی ازکمپانی ها که داخل کشور نیز از بسترتریدینگ ویوداده های بازارسهام را و اوراق بهادر تهران در داخل پلتفرم گنجانده اند.

با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای مدرن تکنیکال توسط شرکت ها فرام شده که کاربران بتوانند به راحتی معاملات خود را انجام بدند. دراین مقاله قصد داریم که صفر تا صد استفاده درست از این پلتفرم را به شما آموزش بپردازیم. خبرخوب برای کاربران داریم که این پلتفرم درحال حاظر به صورت رایگان عرضه شده است؛ وکاربرمورد نظربعد ازاینکه وارد وب سایت مورد نظربشود می تواند با اکثر امکانات بهرمند شود و تحلیل سایررقبا ببینید و درصورت نیازاز تحلیل های مورد نظر الگوبگیرید و بتوانید بهترین معاملات ارزی خود را انجام دهید. اما اگرروزی نیازداشتید که تمام تحلیل های کاربران را ببینید نیازدارید که یک پنل کاربری دروب سایت مورد نظر ایجاد کنید تا به راحتی دسترسی کامل به معاملات دیگران داشته باشید. برای استفاده کامل ازخدمات دیگراین وب سایت نیازدارید که یک اکانت نسخه هایpro وpermium راخریداری کنید شما پس نیاز دارید برای تهیه اکانت مبلغی را پرداخت کنید که اکانت های مورد نظر به صورت 1 ماه؛3 ماه؛ 6ماه؛ 1 سال می توانید تهیه کنید.

image 32
تریدینگ ویو

چگونه حساب کاربری در تریدینگ ویو ایجاد کنیم ؟

امروز می خواهیم به شما آموزش بدیم که چگونه یک پنل کاربری در تریدینگ ویو برای خود ایجاد کنید. پس اگرنیازبه همچین اکانتی را دارید لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. شاید برای یک سری افراد ایجاد اکانت در تریدینگ ویو یک چیز کاملا سختی باشد اما ایجاد پنل کاربری در تریدینگ ویو کاملا آسان است. کاربران می توانند با انجام چند مرحله ی کاملا ساده یک پنل کاربری تریدینگ ویو برای خود ایجاد کنند. اولین کاری که شما باید برای ساخت پنل کاربری انجام دهید این است که ابتدا وارد وب سایت Tradingview.com شوید سپس ازبخش پنل کاربری خود درگوشه ی بالا سمت راست برروی گزینه join for free کلیک کنید. پس ازاینکه این گزینه را انتخاب کردید شما به صفحه ای دیگر هدایت می شوید که به راحتی می توانید با استفاده از ایمیل شخصی خودتان یک حساب گوگل؛ توییتر یا فیسبوک درباکس مورد نظر مشخص شده اند یک پنل کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

نمایی کلی از پلتفرم چگونه است ؟

امروز می خواهیم تمام بخش های پتلفرم را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد پس لطفا با ما همراه باشید. دریک بخش از این پلتفرم نمودارهای قیمتی که به صورت عمودی وافقی نشان می دهد. 2 دربخش دیگری این پلتفرم به راحتی می توانید نمودارها و نمادهای بازارهای مختلف به صورت روزانه مشاهده کنید. واین امکان برای کاربران وجود دارد که با نمودارهای مختلف مقایسه کنند. کاربران شرایطی برایشان فراهم سازی شده که می توانند با چند کلیک کردن ابزارهای ترسیم بر روی نمودارها استفاده کنند.

الگوها چیست ؟

یکی ازمهمترین ویژگی برجسته ای این پلتفرم این که کاربران به راحتی می توانند الگوهای نموداری را ترسیم کنند. ابزارهای زیادی دراین پلتفرم وجود دارد با کمی آموزش می توانید الگوهای هارمونیک را کشید و همچنین می توان با شماره گذاری و نامگذاری این ابزارها پرداخت.

سخن پایانی: کاربران برای استفاده ازپنل کاربری تریدینگ باکمی زمان گذاشتن می توانند به راحتی با این پنل کاربری آشنا کامل شوند. خیلی خوشحال شدم تا انتهای مقاله ماروهمراهی کردید اگر هرگونه پیشنهاد انتقاد دارید ازبخش تماس با ما وب سایت با ما دربیان بزارید تا بتوانیم بهترین مقاله ها برای شما منتشرکنیم موفق پیروزباشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *