نحوه آپدیت کردن ویندوز 10 به چه صورت است ؟

نحوه آپدیت کردن ویندوز 10 به چه صورت است ؟

نحوه آپدیت کردن ویندوز 10 به چه صورت است ؟ چرا باید ویندوز 10 را آپدیت کرد ؟ و اگر این اپدیت را انجام داده نشود امکان دارد دسترسی ما ازویندوز قطع شود و یا با مشکلات نرم افزاری روبروخواهیم شد.اگر برای شما این موضوع حائزاهمیت دارد پس حتما تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما ویندوز مورد نظر خود را آپدیت کنید اما چرا ؟ درزمانی که ویندوز مورد نظر خود را آپدیت را به صورت کامل انجام داده اید. شما آخرین نسخه های درایورهای کارت گرافیک و ویدیوی برای شما نصب خواهد شدو تمام آن را مایکروسافت برای شما انجام می دهد. ودیگرشما نیاز ندارید که بخواهید به صورت تک به تک درایورهای مورد نظر خود را نصب کنید. زمانی که ویندوز خود را به آخرین نسخه ویندوزی بروزرسانی را انجام می دهید. این امکان برای شما فراهم سازی خواهد شد که از حرفه ای ترین بسته های که مایکروسافت درزمینه ای امنیت سیستم شما دراختیار شما قرار خواهد داد.

وقتی شما ویندوز خود را به صورت کامل آبدیت را انجام می دهید مایکروسافت برای این دسته کاربران اخرین امکانات ابزارها جدید را به صورت کاملا رایگان دراختیار شما قرار خواهد داد. تجربه که کاربران پس از آبدیت این ویندوز دارند این بود که سرعت بوت و عملکرد سیستم عامل آن ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و بیشترکاربران پس از آبدیت احساس رضایت زیادی را دارند. اگر شما هرزمان قصد آپگرید ویندوز خود را دارید به راحتی می توانید درزمان که ویندوز شما 10 هوم و یا ویندوز 10 پرو باشد بدون هیچ مشکلی این کار برای شما انجام خواهد شد.

image 44

6 روشی که شما برای غیرفعال کردن ویندوز می توانید استفاده کنید

درحال حاظر آپدیت کردن ویندوز 10 برای ایرانی یکی ازبزرگ ترین دغدغه های کاربران ایرانی است. کمپانی مایکروسافت ویندوز 10 را به شکلی طراحی کرده که کاربران بتوانند به راحتی به صورت کاملا خودکار بروزرسانی سیستم عامل را به صورت روزانه انجام دهند.و کاربران می توانند به صورت دلخواه آبدیت های ویندوزی خود را دانلود کنند. یک خبر بد برای کاربران ایرانی این است که این بروزرسانی که توسط مایکروسافت انجام می شود متاسفانه حجم بسیار زیادی را از اینترنت شما را خواهد گرفت. حتی این موضوع برخی از نرم افزارهای شما را عملکرد را کند خواهد کرد. این سوالی که شاید برای کاربران ایجاد شود و دوست دارند بهترین پاسخ آن را بشنوند ما امروز درکنارشما هستیم تا این مشکل را حل کنیم پس حتما با ما همراه باشید. خیلی از کاربران دوست دارند که مانند نسخه های قبلی ویندوز آپدیت را انجام دهند و به حالت دستی کاربران تجربه بهتری را دارند. و درصورت لزوم آن را خاموش نگه دارند. درصورتی که شما درسازمان یاشرکت خاصی درحال کار کردن می باشید حتما از یک شخصی کاملا حرفه ای در زمینه ای ای تی مراجعه کنید تا کارهای اکتیو کرد ن سیستم عامل شما را انجام دهند.

علت چی بود که مایکروسافت به یک بار تصمیم گرفت که آبدیت ویندوز 10 را به صورت روزانه انجام دهد ؟ شرکت مایکروسافت طی یک بیانی اعلام کرد برای حل شدن بیشتر باگ ها نیاز بود که آبدیت های را برای این نسخه ما برای کاربران فراهم سازی کنیم تا همچین مشکلاتی به صورت قابل توجهی جلوگیری شود. که برنامه ریزی کرد به صورت روزانه برای سیستم عامل های ویندوزی خود طرح آپدیت خودکار روزانه را انجام دهد. هرچند مایکروسافت اعلام کرد این کار یک مزایایی برای کاربران ویندوزی می باشد. اما درکنار این آپدیت های که مایکروسافت انجام داده است قطعا مشکلاتی برای کاربران درحین آپدیت و یا بعد از آپدیت کاربران با آن مواجه شده اند. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که کاربران با آن امکان دارد مواجه شود این بود که درزمانی یک کاربر گزارش کرده است درحال انجام کارهای روزانه خود با سیستم شخصی خود بوده است که سیستم عامل مایکروسافت به صورت خودکار آپدیت ویندوز شروع به انجام شدن می باشد. درآن زمان کاربر مورد نظر هیچ کاری نمی تواند کند باید منتظر باشد که آپدیت مورد نظر به صورت کامل انجام شود. این عملیات به صورت کامل خودکار به وجود می آید و کاربران درزمانی که با آن مواجه می شوند امکان قطع کردن آپدیت وجود ندارد باید منتظر باشید تا کارهای آپدیت شما به صورت کامل انجام شود.

سخن پایانی: ما امروز به صورت کامل به شما توضیح داده ایم اگر ویندوز خود را آپدیت را انجام ندید با چه مشکلاتی امکان دارد که دست و پنچه نرم کنید پس حتما قبل از اینکه مشکل برای ویندوز شما ایجاد شود کارهای آپدیت ویندوزی خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *