با فیلترشکن ExpressVPN بیشتر آشنا شوید » یکی از بهترین و قوی ترین فیلترشکن ها در جهان، فیلترشکن (ExpressVPN) اکسپرس vpn است . اکسپرس vpn فعالیت خود را از سال 2009 میلادی شروع کرد و بیش از 300هزار سرور قدرتمند دارد. که از 94 کشور برا ی اتصال را پشتیبانی می کند .

در فیلترشکن ExpressVPN می توان از 160 موقعیت مختلف به اینترنت بین المللی وصل شوید و از برنامه های فیلتر شده در ایران استفاده کنید.
فیلترشکن ExpressVPN  امنیت بالایی دارد و اصلا نگران اطلاعات و حریم خصوصی خود در اینترنت نباشید.


خرید اکانت اکسپرس اورجینال ExpressVPN Original


شما می توانید با انواع دستگاه ها مثل موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ به فیلترشکن ExpressVPN وصل شوید. فیلترشکن ExpressVPN با انواع سیستم عاملها مثل ویندوز، ios، مک و اندروید سازگار است و می توان روی هر سیستمی آن را اجرا کرد.

برای اینکه بتوانید از امکانات فیلترشکن اکسپرس استفاده کنید. باید ابتدا برای خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال اقدام کنید و سپس با کمک آن به اینترنت وصل شوید .


کیفیت فیلترشکن اکسپرس اورجینال و امکانات آن عالی است . و همین موضوع باعث شده است که کاربرانش از داشتن چنین فیلترشکن عالی و قدرتمندی راضی باشند .

با اطمینان می توان گفت که در حال حاضر بهترین وی پی ان در ایران است . مزایایی در ادامه با مزایایی خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال بیشتر آشنا می شوید .

فیلترشکن ExpressVPN

مزایای خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال چیست؟

سرور قدرتمند آن را پشتیبانی می کنند. از نظر پشتیبانی، فیلترشکن ExpressVPN بیشترین تعداد سرور پشتیبان را دارد.
با خرید اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal شما می توانید سرعت بالای اینترنت را تجربه کنید . و به راحتی از برنامه ها، بازی ها و سایتهای فیلترشده لذت ببرید.
اتصال به اینترنت با کمک فیلترشکن ExpressVPN Orginal کاملا امن است و اطلاعات .و دیتا سیستم شما، به هیچ عنوان سرقت نخواهد گردید
با خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال ، شما می توانید تحریمها را بشکنید و با خیال راحت به صورت انلاین بازی کنید.
محیط فیلترشکن ExpressVPN، یک محیط بسیار امن و تضمین است که با پروتکل SLHN اداره می شود.
علاوه بر کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل، از فیلترشکن ExpressVPN می توان به روترها و مودم ها وصل شد . و از آن برای اتصال به اینترنت بدون فیلتر استفاده کرد.
بعد از خرید اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal، شما می توانید از آن در 5 دستگاه مختلف استفاده کنید.
ExpressVPN Orginal را می توان روی دستگاه ها و سیستمهای ios و اندروید، مک و ویندوز نصب کرده و از آن استفاده کنید.

لوکیشن های موجود در اکسپرس


در فیلترشکن ExpressVPN شما می توانید IP Adress خود را به یکی از 94 موقعیت مختلف تغییر دهید تا شناسایی نشوید.
خرید اکانت Express VPN به شما کمک می کند تا آدرس خود را تغییر دهید . و ناشناس بمانید؛ در نتیجه می توانید با خیال راحت در اینترنت گشت و گذار کنید .
اتصال به فیلترشکن Express VPN بسیار سریع و آسان انجام می شود؛ در نتیجه در زمان شما صرفه جویی می کند.
فیلترشکن Express VPN امکانات و کیفیت بالایی دارد و در حال حاضر، بهترین فیلترشکنی است که در ایران می توان از آن استفاده کرد.
با خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال، هنگام استریم و پخش آنلاین در اینترنت، شما سرعت بالا را تجربه خواهید کرد.
با کمک اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal، جلوی مصرف زیاد دیتا را می گیرید . و همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه اینترنت شما می شود.
ExpressVPN به صورت کاملا ایمن رمزنگاری گردیده . و در نتیجه هک کردن آن و سرقت اطلاعاتی از طریق فیلترشکن اکسپرس وی پی ان غیرممکن است .
با داشتن اکانت ExpressVPN شما می توانید به صورت امن و بدون اینکه شناسایی شوید، برای خرید بیت کوین و تجارت مجازی اقدام کنید.

بعد از خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال ، این فیلترشکن به صورت کاملا قانونی روی ایمیل شخصی شما فعال سازی می شود و به سرعت می توانید از آن استفاده کنید.

فیلترشکن ExpressVPN

کیفیت و سرعت فیلترشکن

اکسپرس وی پی ان اورجینال به قدری خوب است که خیلی ها، این فیلترشکن را به دیگر فیلترشکنها ترجیح می دهند. شما هم می توانید اکانت این فیلترشکن قوی را تهیه کنید و از اینترنت جهانی استفاده کنید.
اگر دوست دارید اینترنت امن و پرسرعت داشته باشید و در مصرف داده های اینترنتی خود صرفه جویی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم . که برای خرید اکانت قانونی فیلتر شکن ExpressVPN اقدام کنید و با خیال راحت به اینترنت متصل شوید.


ویژگی های اکانت اورجینال ExpressVPN

  • فعال سازی روی ایمیل دلخواه
  • قابلیت اتصال 5 دستگاه همزمان
  • قابل استفاده در تمامی دستگاه ها از جمله : موبایل ، کامپیوتر ، روتر و انواع مودم ها
  • قابلیت تغییر IP به 94 کشور مختلف برای عدم شناسایی
  • گرفتن IP ثابت برای کار با صرافی ها و برورکرها ( مناسب تریدرها)
  • و….

به یاد داشته باشید از کیفیت اکسپرس نباید قافل شد زیرا امکانات و هم چنین کیفیت در اتصال آن باعث شده خیلی ها وی پی ان اکسپرس express vpn را به دیگر وی پی ان ها ترجیح دهند.در حال حاضر بهترین وی پی ان در ایران اکسپرس می باشد.

آپدیت جدید

درحال حاضر کشور ایران تحت یکی از شدید ترین فیلترینگ های هوشمند قرار گرفته است. بنابراین اکسپرس vpn نیز مانند بسیاری از فیلترشکن های دیگر ممکن است وصل نشود. درحالت عادی اکسپرس vpn بسیار عالی و پرسرعت میباشد.اما با وضعیت موجود نمیتوان خیلی به کارایی آن امیدوار بود.

من در این مقاله سعی کردم اطلاعات کافی و مفید در زمینه وی پی ان اکسپرس expressVPN با شما درمیان بگذارم ممنونم تا پایان این مقاله با من همراه بودین.

28 دیدگاه برای “با فیلترشکن ExpressVPN بیشتر آشنا شوید

    • 先生 گفته:

      باسلام و عرض ادب و احترام و تشکر از ثبت نظرتون، شما باید دوباره وارد اکانت بشید یا اصطلاحا لاگین یا sign in کنید، اگر اکانتتون مشکلی داره باید از پشتیبانی که اکانت رو خریداری فرمودید پیگیری کنید.

  1. Tina گفته:

    من نمی‌توانم وارد بشم چندین بار پسورد و ایمیل یا همونusername و وارد کردم اما بعد از چند دقیقه فکر کردن میگه که اتصال تون را چک کنید مشکل از کجاست؟

    • 先生 گفته:

      با سلام و عرض ادب،ممنونیم از سوالی که پرسیدید و نظری که برامون ارسال کردید،
      اگر خطای اتصال دارید یا اکانتتون لیمیت شده یا اینکه کلا نمیتونید وصل بشید، اگر اکانت لیمیت شده به این معناست که تعداد کاربران اکانت که 5 کاربر هست پر شده. روش هایی برای دور زدن این لیمیت هست، اگر نمیتونید متصل بشید اما از اتصال اینترنت مطمئن بشید، بعد از اون پروتکل lightway tcp رو تست کنید بعنوان مثال سرور us dallas 2 بخوبی متصل میشه روی همه اینترنت ها الان.

  2. وحید گفته:

    سلام
    من Expressvpn را خریداری کردم ولی با اینترنت ثابت adsl پارس آنلاین کار نمی کنه و در تلفن همراه با اینترنت ایرانسل مشکلی ندارد. آیا می توان مشکل کار کردن با اینترنت ثابت adsl را برای این vpn حل کرد؟

    • 先生 گفته:

      سلام وقت بخیر وحید عزیز،
      درمورد مشکلتون طی روز های اخیر کندی سرعت و کاهش پهنای باند رو شاهد هستیم که با این اوصاف هیچ نرم افزار تحریم گذری درست حسابی کارنمیکنه، اما اگر فقط روی یک اینترنت مشکل دارید توصیه میکنم توی تنظیمات نرم افزارتون پروتکل رو تغییر بدید ترجیحا lightway-tcp بگذارید و کشور های مختلف و سرور های مختلف رو تست کنید، نکته آخر اینکه درحال حاضر اکسپرس وی پی ان یکی از بهترین تحریم گذرهای حال حاضر هستش.

    • 先生 گفته:

      سلام درحال حاضر همه سرویس ها دچار قطع و وصلی هستن اگر از اکسپرس راضی نیستید توصیه میکنم با پشتیبانی درتماس باشبد تا به شما سرویس های دیگه ای رو معرفی کنن.

  3. ناصر گفته:

    سلام تازه اکسپرس رو نصب کردم موقع اتصال این ارور میده
    Internet traffic is blocked
    راه حلش چیه لطفاً ؟
    ضمنا رو ایمیل خودم فعال نشده

    • 先生 گفته:

      سلام وقت بخیر، بنظر نمیرسه تفاوتی بین فعال شدن اکانت روی ایمیل شخصی یا غیر شخصی باشه، مشکلی که دارید بنظر از اینترنتتون هست، احتمالا نرم افزار دیگه ای سعی میکنه ترافیک شما رو از سرور های خودش رد کنه و اکسپرس برای رد کردن دوباره ترافیک به مشکل میخوره، اگر وی پی ان دیگه ای دارید ببندید و احتمالا مشکلتون حل بشه

    • 先生 گفته:

      سلام ممنون از سوالتون، در این مورد باید عرض کنم تفاوتی نمیکنه دستگاه چی باشه یا سیستم عامل چی باشه در هر صورت شما باید نرم افزار رو نصب کنید و با اکانتی که بهتون داده شده وارد نرم افزار بشید

    • 先生 گفته:

      سلام وقت بخیر، اکسپرس درحال حاضر به ندرت اتصال سریع و بدون مشکلی داره متاسفانه شرایط اینترنت کشور خوب نیست.

      • جواد جعفری گفته:

        javad jafari:
        با هر سه نت همراه ایرانسل و وای فای چک کردم
        فقط با ایرانسل رو چنتاشون وصل میشد
        ولی هیچی باز نمیکنه

        میگم این یوزرا حجمی نیس یه وقت تموم بشه
        عجیبه خیلی هم سریع وصل میشه
        ولی هیچی اپلود نمیکنه
        حتی واتساپ

        • 先生 گفته:

          بله وصل میشه ولی دیتایی رد و بدل نمیشه، فیلترینگ کار پیچیده ای هستش و احتمالا با روشی پهنای باند بین الملل مخصوصا اونی که وی پی ان ها ازش استفاده میکنن به صفر نزدیک میشه و خب عملا دیتایی رد و بدل نمیشه حتی اگر وصل بشه.

    • 先生 گفته:

      سلام وقتتون بخیر، با هردو تست شده درحال حاضر اکسپرس روی هیچکدوم متصل نمیشه اگرم بشه دیتایی ازش رد و بدل نمیشه متاسفانه، توصیه میکنیم دنبال راه دیگه ای یا ابزار دیگه ای باشید.

  4. محمود گفته:

    سلام من پارسال دو ماه ازش استفاده کردم انصافا خیلی خوبه مخصوصا قسمت kill switch اما قبل از خرید وی پی ان برید به سایت اصلی expressvpn.com و اگه انگلیسیتون خوبه با کارمنداشون چت کنین و اول از همه مشخصات مودمتون رو بدین اونا چک میکنن ببینن پشتیبانی میشه یا نه تا پول الکی برای خریدش ندین. مودم خودم w9960 تی پی لینکه که تازه خریدم اما گفتن مودمت پشتیبانی نمیشه گفتن ما خودمون رو آپدیت کردیم و با مودمهای جدید سازگاری داریم اما گفتن با موبایل قدیمیت اندروید ۶ مشکلی نداره. صرفا جهت یاری بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *