پرفکت مانی چیست؟ » برای بسیاری از کسانی که میخواهند در دنیای مجازی کسب درامد بکند سوال اومده. به طور کلی پرفکت مانی چیست و کاربرد های آن برای ما چیست. در ادامه با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما جواب بدهیم و بگوییم در کل پرفکت مانی چیست. به طور کلی پرفکت مانی یک سیستم پرداختی است که میتواند مانند کیف پول برای شما عمل بکند.

دلیل انتخاب پرفکت مانی چیست؟


پرفکت مانی بیشتر مواقع برای تصویه حساب کردن از خارج از کشور استفاده میشود. مواردی که شما راهی ندارید پول را از فرد بگیرید و تنها راه شما پرفکت مانی است. پرفکت مانی بسیار قابل اعتماد است و سال هاست که در حال تصویه حساب با مخاطبان خود است. همین موارد باعثی تا بسیاری از افراد پرفکت مانی را بشناسند و بتوانند با انها کار بکنند.
راه های مختلفی است برای دریافت درامد خود از خارج کشور یکی از راه ها و قابل اطمینان ترین راه پرفکت مانی است. به طور کلی خود ما هم به شما پرفکت مانی را پیشنهاد میدهیم. برای تصویه حساب یا نقل و انتقال های خارج از کشوری میتوان از پرفکت مانی استفاده کرد و پیشنهاد اصلی ما هم همین سیستم مالی است.

دیگر مزایای پرفکت مانی چیست؟


به دلایلی که واضح است ما پرفکت مانی را پیشنهاد میکنیم. یکی از دلایل با اعتماد بودن این سرویس است. به هر حال سالهاست که در این زمینه فعالیت دارد و میلیون ها مخاطب درون خود دارد. بسیاری از معاملات شبکه های مجازی یا سایت های بین المللی با این واحد جابه جا میشوند.
یکی دیگر از مزایا پرفکت مانی میتوان به به صرفه بودن کارمزد انها اشاره کرد. یکی از دلایلی که نمیتوان به شرکت های مختلف کار کرد کارمزد سرسام اور انها است. بیشتر شرکت های معاملاتی مانند پرفکت مانی بسیارکارمزد زیادی میگیرند. به عنوان مثال برای هر معامله ساده 1 الی 3 دلار کارمزد برای خودشان بر میدارند و این اصلا برای مخاطبان ایرانی به صرفه نیست.

پرفکت مانی چیست

ویژگی های پرفکت مانی چیست

به طور کلی پرفکت مانی ویژگی های مختلفی دارد و در بالاتر هم به بخشی از انها اشاره گردید. ویژگی های خوب آن میتوان به دسترسی راحت کاربران ایرانی در این سیستم مالی اشاره کرد. به هر حال سیستم های مختلفی ایران را تحریم کرده اند و دیگر با کشورمان کار نمیکنند اما این چیز برای پرفکت مانی صدق نخواهد کرد.


پرفکت مانی دلایل مصرف زیادی دارد. به طور کلی واحد با ارزشی است و میتوان با خیال راحت معامله ها را انجام بدهید بدون این که دغدغه چیزی را داشته باشید.مراحلی که ما در حال رفتن هستیم در اصل چیز دیگری است. تا الان ما فهمیدیم که پرفکت مانی چیست و چه میکند. اما در ادامه میخواهیم به یک مسئله مهم بپردازیم، پس با ما همراه باشید.
یکی از مهم ترین راه هایی که باید در پرفکت مانی پیش بروید، احراز هویت آن است. به هر حال برای هر تصویه حساب باید پرفکت مانی به شما اعتماد بکند و دقیقا بداند شما کی هستید و شما نیاز دارید تا برای تصویه حساب مبالغ خود احراز هویت بکنید. باید بدانید که اگر احراز هویت هم بکنید به دلیل برخی از اطلاعات خود کارمزد کمتری در طول معاملات آینده از شما خواهد گرفت.

کارمزد دریافتی در پرفکت مانی چقدر است؟


کارمزد کسانی که احراز هویت کرده اند برای هر معامله بالا 20 دلار 1.5 دلار است. برای کسانی که احراز هویت میکنند فقط و فقط 50 سنت است. این بسیار برایمان مهم است و بسیار در معاملات بالاتر مبلغ کمتری هم خواهد شد و این بسیار خوب است. پس حتما اقدام به احراز هویت خود بکنید تا مبلغ کمتری به پرفکت مانی بدهید.


احراز هویت در پرفکت مانی هم فعالیت چندانی ندارد. با کمی سرچ کردن در اینترنت میتوانید احراز هویت بکنید و بعد از طرف شرکت پرفکت مانی شما یک کاربر تایید شده هستید. دیگر نیازی نیست کارمزد بیشتری بدهید.
برخی از افراد هم بوده اند که طی چند ساعت حسابشان تایید شده است. دیگر این موارد به خود شما بستگی دارد تا کی حسابتان تایید بشود و کاملا شانسی است.

پرفکت مانی چیست

احراز هویت پرفکت مانی چیست

به طور کلی احراز هویت پرفکت مانی بسیار آسان است و اصلا نگران نباشید. با ما همراه باشید تا به شما احراز هویت پرفکت مانی را توضیح بدهیم. به طور کلی احراز هویت پرفکت مانی به چند مدارک نیاز دارد که در ادامه خواهیم گفت. این مدارک به طور کلی 2 مورد است.
مورد اول پاسپورت یا گواهینامه یا کارت ملی است. در مورد اول مدارک بسیار ساده است و هر کسی در دنیا یک کارت ملی یا پاسپورت دارد و میتوانید با ارسال این مدارک به پرفکت مانی تایید اطلاعات خود را انجام بدهید.
البته که در عکاسی بسیار حساس باشید. عکسی که میگیرید کیفیت بالا و مورد نظر رو داشته باشد. تمامی متون داخل کارت ملی یا باقی مدارک برای ارسال خوانا باشید.
مورد بعدی برای ارسال مدارک تصویر قبوض خدماتی شما است. به طور کلی قبوض خدماتی مثل قبض برق یا آب یا گاز خانه سکونت شما است. حتما این مورد رو در نظر داشته باشید که عکس های مورد نظر کیفیت کافی را داشته باشد.
اگر عکس از مدارک خود گرفتید حالا باید برای شرکت پرفکت مانی انها را ارسال بکنید. بعد از این که به حساب کاربری خود ورود کردید به بخش Setting بروید و در صفحه باز شده بخش Account Verfication کلیک کنید. بعد از طی کردن تمامی این مراحل گزینه Verification Mangement را کلیک کنید.
در ادامه به راحتی عکس های مدارک خود را اپلود کنید و منتظر تایید شدن حسابتان باشید.

اگر مشکلی در تایید شدن حسابتان باشند یا به شما یا برایتان ایمیل ارسال میشود و به شما اطلاع میدهند مدارک شما دارای مشکلات و ایراداتی است. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *