اکانت Xbox و معرفی آنها » به طور کلی اکانت Xbox به چند دسته مختلف تقسیم میشه. در ادامه در مورد این که این حساب ها به چه کاری میایند توضیح خواهیم داد.

کنسول Xbox

به طور کلی به دلیل این که بازی ها قیمت بسیار سرسام آمر هستند بسیاری از گیمر ها به سمت خرید و فروش اکانت های کنسول اقدام میکنند.

به هر حال به دلیل قیمت های پایین تری که نسبت به دیسک دارند بسیار در کشورمان دارای محبوبیت زیادی هستند. ما هم پیشنهاد میدهیم که از اکانت های بازی استفاده بکنید تا دیسک بازی را خریداری بکنید به دلایلی که در ادامه توضیح خواهیم داد.

اکانت xbox برای بازی معمولا قیمت های پایین تری دارد و همینطور فروش اکانت ها از دیسک بازی راحت تر و همینطور ضرر کمتری در آن دارد. دیسک های بازی به دلیل این که فیزیکی هستند و مستقیم از خارج کشور وارد میشوند قیمت بسیار بالایی دارند و اصلا خرید این طور بازی ها برایمان به صرفه نمی باشد.

خیلی از عزیزان متاسفانه رو به سیستم ها اورده اند و از بازی های کرکی استفاده میکند.

این کار شرعا درست نیست اما در کل انتخابی هست که همه گیمر ها میتوانند بکنند. گیمر ها برای این که برایشان قیمت های بازی به صرفه باشد از اکانت های بازی استفاده میکنند. به طور کلی اکانت Xbox به دو دسته کاملا جدا تقسیم میشود.

اکانت Xbox قانونی و اکانت Xbox غیر قانونی. بیشتر گیمر ها از اکانت های غیر قانونی استفاده میکنند و ما هم توصیه داریم که از اکانت های غیر قانونی استفاده کنید.

به دلیل این که قیمتی بسیار به صرفه دارند و این برای گیمر ها بسیار فوق العاده است. البته که باید مواردی را رعایت بکنید تا بازی را از دست ندهید.

به هر حال اکانت xbox غیر قانونی طوری هست که یک صاحب اکانت است و شما که به اکانت دسترسی دارید. شما باید طوری عمل بکنید که فرد صاحب اکانت که به صورت کاملا قانونی بازی ها را خریداری کرده متوجه حضور و فعالیت شما در حساب خود نشود.

اکانت در Xbox و معرفی آنها

اکانت xbox ظرفیتی چیست

به طور کلی اکانت xbox برای بازی به صورت ظرفیتی فروخته میشود. اکانت های طرفیتی یعنی این که شما تا چه حد اجازه دسترسی به حساب اکانت را دارید.

به طور کلی اکانت های طرفیتی جزو اکانت های قانونی حساب میشوند. البته که اگر بودجه خود به اکانت های طرفیتی میرسد این اکانت ها را تهیه بکنید به دلیل این که اکانت های غیر قانونی به طور کلی دردسر های خاص خودش را دارد.

به طور کلی این طور اکانت ها شما ان را به صورت قانونی خریداری کرده و به راحتی از انها استفاده میکنید و مشکلی هم نه برای خود نه برای کنسولتان میوفتد .

اکانت های ظرفیتی به طور کلی به هیج وجه احتمال بن کنسول ندارند و شما به راحتی میتوانید از انها استفاده بکنید و از انها لذت ببرید. اما اکانت های غیر قانونی هم وجود دارند که میتوانید از انها هم استفاده بکنید اما تمامی مسئولیت های مصرف ان پای خود شما میباشد .

به طور کلی موارد کنسول بنی در اکانت های غیر قانونی داشته ایم. اما شانس اگر با شما یار باشد میتوانید دائم از ان و بازی های داخل اکانت استفاده بکنید.

اگر هم نباشد در کمترین حالت ممکن اکانت از دسترس خارج میشود و شما دیگر نمیتوانید از اکانت غیر قانونی خریداری شده استفاده بکنید. همانطور که میدانید اکانت های ظرفیتی و یا همان قانونی احتمال بن ندارند و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده بکنید. اما این رو هم در نظر داشته باشید که سلامت اکانت ها به هیج وجه به طور دائم تضمین نمیشود.

تنها چیزی که ما میتوانید گارانتی بکنیم که سالم میماند اکانت مورد نظر برای شما با سلامت کامل ارسال میشود. بعد از ان هر چه بشود دیگر پای خریدار است و فروشنده پاسخگو نمی باشد.

اکانت در Xbox و معرفی آنها

اکانت های غیر قانونی Xbox

به طور کلی خرید اکانت برای کنسول xbox به طور کلی ریسک دارد. اگر نمیخواهید هیچ ریسکی را بپزیرید میتوانید از گیفت کارت ها برای خرید بازی استفاده بکنید.

اما واقعا قیمت های گیفت کارت با دلار روز حساب می شود و فوق العاده گران قیمت است. اکانت های غیر قانونی به طور کلی ریسک دارند و اما احتمال بن کنسول هم وجود دارد اما به طور کلی نگران نباشید مواقعی که طرف مقابل بن است یک درصد در صد درصد میباشد و نباید از اینطور حرف ها بترسیم.

به طور کلی باید بدانید که چقدر بودجه دارید و طبق اون خرید انجام بدهیم. خرید دیسک بازی کاملا قانونی میباشد و هیج ترسی از ان نباید داشت اما بسیار گران قیمت است. اکانت های بازی چه ظرفیتی چه غیر قانونی ریسک دارند اما قیمت های ان بسیار به صرفه هستند و نمیتوان به هیج وجه با بازی های قانونی یا حتی دیسک مقایسه کرد بلکه قیمت بسیار پایین تری دارد.

به هر حال این شما هستید که باید بدانید چه چیزی را ترجیح میدهید. ایا ریسک میپزیرید و با قیمت مناسب تر بازی را انجام بدهید یا نه فقط میاید سمت بازی های قانونی و دیسکی با خیال راحت، این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام راه را میخواهید پیش بروید.

این رو هم در نظر داشته باشید اگر دیسک بازی را خریداری بکنید فروش ان پر از ضرر است مخصوصا اگر بدنه دیسک بازی کمی خراب باشد.

این مورد رو هم در نظر بگیرید. تمام آن چیزی که نیاز بود در مورد اکانت های غیر قانونی ایکس باکس بیان گردید. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید. ممنون که تا اینجا مقاله ما را دنبال کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *