دسترسی سریع

کیف پول کوینومی چیست » و چه کاربردی دارد سؤال شاید در ذهن شما خواهد آمد می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این کیف پول داشته باشید . لطفاً اگر می‌خواهید به پاسخ ذهن خود برسید حتماً تا انتهای مقاله ما رو همراهی کنید .

در حال حاضر کیف پول کوینومی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال هست. محیط کاری این کیف پول کاملاً ساده و کاربرپسند است. و حتی با کمی زمان گذاشتن برای این کیف می‌توانید با تمام محیط آن کاملاً آشنا شوید‌ .

کیف پول کوینومی چیست؟

کیف پول کوینومی از بالاترین امنیت برخوردار است؛ ویکی از محبوب‌ترین کیف پول برای ایرانیان است. دلیل این موضوع به‌خاطر رابطه کاربری ساده کیف پول کوینومی می‌باشد.

خوشبختانه این کیف پول برای ایرانی‌ها هیچ محدودیت ندارد بدون اینکه استرس داشته باشند که کیف پول کوینومی آن‌ها مسدود شود . و با خیال راحت ایرانی‌ها می‌توانند نقل انتقال مالی خود را بدون هیچ محدودیتی روزانه انجام بدند.


چرا کاربران از کیف پول ارز دیجیتال خود برای تبدیل ارزهای خود استفاده می‌کنند؟


در دنیایی بزرگ رمز ارزها چندین کاربر وجود دارند که در ادامه مقاله به چند نوع از این آدم‌ها می‌پردازیم. دنیایی رمزارز دیجیتال بسیار بزرگ هست و برخی از افراد پس از ورود به این بازارها قصد دارند به‌صورت طولانی‌مدت سرمایه‌گذاری انجام بدند . به‌عنوان‌ مثال یک مقدار از اتریوم را خریداری کنند و برای چند سال قصد فروش آن را ندارند . اکثر این افراد ذهن طولانی‌مدت را برای سرمایه‌گذاری را دارند و تحت هیچ عنوان برای کوتاه‌مدت در بازار رمز ارزها سرمایه‌گذاری انجام نمی‌دهند .

در حال حاضر همچنین افرادی قبل از سرمایه‌گذاری این فکر در ذهن آن‌ها می‌آید که حتماً در کیف پول سرمایه‌گذاری انجام بدند . که از امنیت بالایی و رابط کاربری ساده و کاربر پسندی را داشته باشد را انتخاب می‌کنند . که خیالشان کاملاً راحت باشد سرمایه وارد این بازار ارز دیجیتال کرده‌اند تحت هیچ عنوان سوخت نخواهد رفت.
معمولاً این افراد با این ذهنیت ترجیح می‌دهند سرمایه خود را در هر کیف پول سرمایه‌گذاری نکنند . و در یک سری کیف پول غیر معروف و سرد مانند ترور؛ لجر که به کیف پول‌های کاغذی معروف هستند سرمایه نگه دارند.

این‌جور کاربران قصدی ندارند سرمایه خود را هر لحظه به یک ارز دیگری تبدیل کنند فقط دنبال بستری هستند .که امنیت بالایی را داشته باشد که بدون مشکلی و هک شدن ارز دیجیتال زمان زیادی سرمایه خود را در آن کیف پول‌ها نگه دارند. امنیت بزرگ‌ترین و نکته قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران طولانی‌مدت هست.

اگر در بازار رمز ارز فعالیت میکنید حتما اسم tradingview براتون آشناست. اگر میخواید به موقع بخرید و به موقع بفروشید و بتونید تحلیل های مناسبی انجام بدید از اکانت پرمیوم تریدینگ ویو غافل نشید


علت سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت برخی از کاربران چیست؟


اما در حال حاضر کاربران هستند که یک دید کاملاً متفاوت نسبت به کاربران که قصد دارند در بازار رمزارز دیجیتال طولانی مدت سرمایه‌گذاری انجام بدند. دیدگاه این کاربران که وارد این بازارها می‌شوند به این صورت که تمایل بیشتری دارند در مدت‌زمان کمی سرمایه‌گذاری انجام بدند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن ارز دیجیتال خود را بفروش برسانند و ارزهای دیگری را هم زمان خریداری کنند.

برای این دسته کاربران هم امنیت کیف پول برای آن‌ها مهم هست؛ وهم بستری برای آن‌ها فراهم شود که هر لحظه بخواهند سرمایه خود را بتوانند به یک ارز دیجیتال دیگری به‌صورت آنی تبدیل کنند.


اما خب اکثریت کاربران با این‌جور اخبار روزانه برخورد می‌کنند فلان صرافی به‌صورت کامل هک شده است و مجموعه دارایی کاربران در حال حاضر مشخص نیست کی به آن دسترسی پیدا کنند یک مقدار شرایط برای کاربران سخت می‌شود که کدام صرافی را برای خریدوفروش ارز دیجیتال خود انتخاب کنند بدون اینکه متضررمالی شوند معاملات ارزی خود را انجام بدند.

حتماً تاریخچه صرافی و نحوه عملکرد آن صرافی کامل باید تحقیق کنید قبل از اینکه بخواهید دارایی خود را وارد این صرافی کنید اگرچه وقت کاملاً از امنیت صرافی خود باخبر نباشید؛ این امکان وجود دارد که هر لحظه برای صرافی فضایی وجود دارد که می‌تواند یک‌شبه تمام دارایی کاربران را سرقت کنند.


مهم‌ترین مزایای تبدیل رمزارزهای دیجیتال در داخل کیف پول کوینومی نسبت به باقی صرافی‌ها چیست؟


مشکلات برای کاربران به وجود آمده بود که این امکان برای کاربران درگذشته فراهم‌سازی نشده بود از سمت صرافی‌ها که بتوانند ارز دیجیتال خود را به ارزهای دیگر به‌صورت آنی تبدیل کنند. اما خب در حال حاضر خوشبختانه این مشکل از سمت صرافی‌ها حل شد و بعد از بروز رسانی مختلف که انجام دادند این شرایط به‌صورت کامل برای کاربران فراهم‌سازی شد.

که بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان ممکن ارز خود را به ارز دیگری تبدیل کنند که خوشبختانه این ایده برای بیشتر ارزهای دیجیتال به‌صورت کامل اجرا شده است. کاربران ترجیح دادن سرمایه خود را کاملاً در کیف پول ارز دیجیتال خود نگه دارند.

دلیل این موضوع این است که دسترسی آنی به دارایی خود دارند و می‌توانند هر لحظه سرمایه خود را تبدیل کنند به هر واحد رمزارز دیجیتال دیگر انجام بدند. بزرگ‌ترین مزیت دارد سرمایه کاربران در کیف پول امنیت بیشتری دارد نسبت به اینکه سرمایه شما در داخل یک صرافی باشد که صرافی‌ها هر لحظه می‌توانند سرمایه شما رو برای خود برداشت کنند.


یکی از مزیت‌های مهم که برای کاربران دارد که سرمایه خود را در کیف پول ارز دیجیتال نگه دارند به این دلیل است که شما یک کلید خصوصی دارید که تحت هیچ عنوان هیچ شخصی نمی‌تواند به سرمایه شما دسترسی داشته باشد به‌خاطر اینکه تمام اطلاعات شما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای رمزگذاری شده است.

اما خب زمانی که کاربران سرمایه اولیه خود را در صرافی‌ها نگه می‌دارند هیچ تضمینی برای حفظ سرمایه آن‌ها وجود ندارد امکان دارد هر لحظه توسط صرافی‌ها تمام مال و اموال کاملاً به یغما برود.

پس لطفاً قبل از سرمایه‌گذاری کردند به این نکات توجه کنید قبل از ورود به این‌جور بازارها بنا به توصیه ما سرمایه خود را حتماً در کیف پول‌های ارز دیجیتال نگه‌داری کنید تا یک صرافی مشخص نیست که لحظه بعد سرمایه شما در پنل کاربری وجود دارد یا خیر .


یکی از بزرگ‌ترین معایب تبدیل رمزارزها دیجیتال در داخل کیف پول نسبت به صرافی‌ها چیست؟

لازم است قبل از ورود به این بازار با تمام نکات معامله در کیف پول‌ها کاملاً آشنا باشید. خب هر سیستم معامله‌گری برای خودش یکسری معایبی را دارد امروز به چند مورد از معایب مهم که در کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد به‌صورت کامل برای شما بیان خواهیم کرد.

باید کاربران این و در نظر داشته باشند که هر خدمات به شما ارائه می‌شود به‌صورت رایگان وجود ندارد و شما باید مبلغی بابت کارمزد به کیف پول‌های الکترونیکی پرداخت کنید. بزرگ‌ترین مشکل کیف پول‌ها ارز دیجیتال هنگام تبدیل رمزارزها دارند شما موظف هستید کارمزد بسیار بالایی را هنگام تبدیل ارز دیجیتال خودپرداخت کنید.

که این موضوع برای کاربران کاملاً قابل خوشایند نمی‌باشد. کاربران در کیف پول خود می‌توانند با چند تا ارز که قبلاً تعریف شده است واحد پولی خود را تبدیل کنند و تمام ارزهای دیجیتال را پشتیبانی نمی‌کنند.


این موارد در صرافی‌ها محدودیت ندارد شما می‌توانید به هر ارز دیجیتال دیگری سرمایه خود را تبدیل کنید و با کمترین هزینه کارمزد می‌توانید این موارد در صرافی‌ها به‌صورت آنلاین انجام دهید.


آیا تمام کیف پول‌ها قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال را دارند؟

crypto
قابلیت تبدیل ارز های دیجیتال در کیف پول


هم اکنون کیف پول‌های ارز دیجیتال وجود دارند که کاربران می‌توانند مراجعه کنند به این کیف پول‌های الکترونیکی خود بدون هیچ مشکلی واحد پولی خود را تبدیل کنند.

تمام این به‌روزرسانی انجام شده که زحمت کاربران کم شود به‌جای اینکه به صرافی‌ها به‌صورت روزانه مراجعه کنند؛ و تبدیل ارز دیجیتال خود را انجام بدند تمام این موارد در کیف پول‌های الکترونیکی خود را با چند تا کلیک کردن ساده انجام خواهد شد .

اگر کاربران بخواهند دارایی خود را در صرافی‌ها نگه دارند دوتا علت بزرگ وجود دارد که زیاد برای کاربران خوشایند نیست دو مورد مهم آن را در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم. نگه‌داری سرمایه در تمام صرافی‌ها کاملاً پرریسک و خطر ازدست‌دادن سرمایه وجود دارد و به تمام صرافی‌ها باید کارمزد کاملاً پرداخت کنند.


برخی کیف پول‌ها این به‌روزرسانی انجام دادند تا کاربران بتوانند ازطریق دسکتاپ و موبایل خود وارد صرفی شوند و در سریع‌ترین زمان تبدیل ارز دیجیتال خود را انجام بدند. در حال حاضر یکی از معروف‌ترین کیف پول‌ها و جز محبوب‌ترین‌ها بین کاربران است.

کیف پول کوینومی؛ جکس؛ اتمیک می‌توان اشاره کرد. اما خب متأسفانه به دلیل محدودیت برای کاربران ایرانی وجود دارد در حال حاضر کیف پول اکسودوس و جکس برای ایرانی‌ها کاملاً مسدود شده‌اند و تحت هیچ عنوان امکان استفاده برای کاربران ایرانی وجود ندارد.


کاربرد پلتفرم چنجلی و شیپ‌شیفت برای کاربران چیست؟


کاربران که می‌خواهند تبدیل ارزهای دیجیتال خود را مانند کوینومی و اتمیک انجام دهند مجبور هستند ازدوپلتفرم کاملاً معروف به نام چنجلی Chagelly وشیپ شیفت Shapeshift انجام شود. هم اکنون شیپ‌شیفت؛ چنجلی به‌عنوان بهترین پلتفرم در زمینه‌ای تبدیل ارزهای دیجیتال به‌صورت لحظه‌ای و آنی برای تمام کاربران فراهم‌سازی کرده است.

اما یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران بهترین کیف پول را انتخاب کنند. در حال حاضر کیف پول کوینومی بالاترین امنیت و محبوبیت خاصی را در بین کاربران دارد. در ادامه سعی می‌کنیم ازطریق کیو نومی ارز می‌خواهید تبدیل کنید کاملاً به شما توضیح خواهیم داد.


چگونه ارزهای دیجیتال را در کیف پول کوینومی تبدیل کنیم؟


هم اکنون نسخه‌های مختلف کیف پول کوینومی هم برای پلتفرم موبایل و کامپیوتر کاملاً وجود دارد. در حال حاضر نسخه اندروید و ios و نسخه دسکتاپ آن به‌صورت کامل منتشرشده است. اما خب نکته کاربرها کاملاً به آن توجه ندارند زمانی که نسخه جدید این اپ به‌صورت کامل در بازار منتشر می‌شود.

پس از نصب آن و به‌روزرسانی کردن اپ با مشکلاتی روبرو خواهند شد. کاربر مجبور که نسخه جدید نصب کند اگر این کارا انجام ندهد در نسخه قبلی مشکلاتی کاملاً کاربر بخورد خواهد کرد امکان استفاده راحت برای کاربران از بین می‌رود و همین امر موجب می‌شود کاربر آخرین نسخه از این اپ را بر روی پلتفرم خود نصب کند.


بنابراین اگر قصد دارید از این کیف پول برای خرید فروش ارز خود استفاده کنید و به مشکل برخورد نکنید توصیه می‌شود که آخرین نسخه این اپ را نصب کنید تا به مشکل جدی برخورد نکنید. کاربران می‌توانند برای تبدیل ارز دیجیتال در کیف پول دیجیتال کوینومی دوراه در پیشروی کاربران است که در ادامه به دو مورد آن کاملاً می‌پردازیم.


نحوه کار و استفاده از برنامه چنجلی changelly چگونه است؟


کاربران در لحظه اول باید برنامه را به‌صورت کامل نصب کنند و پس از آن وارد برنامه شوند. مرحله دوم که پس از واردشدن به اپ نیاز هست انجام دهید که مراحل تبدیل ارز دیجیتال انجام شود این موارد است که در ادامه کامل به آن توضیح خواهیم داد.

ارزهای که می‌خواهید انتقال دهید را به‌صورت کامل و دقیق انتخاب کنید و مشخص کنید؛ زمانی که دو ارز را کامل انتخاب کردید و به گزینه تبدلی‌شان را زدید و مقدار ارزی که می‌خواهید پس از تبدیل کامل به شما نشان داده خواهد شد.
این موارد برای کاربران آزاد که بخواند بیت‌کوین خود را تبدیل به اتریوم کنند و می‌خواهند در آخرسر چقدر اتریوم به آن‌ها پرداخت خواهد شد به‌صورت کامل برای شما نمایش داده خواهد شد و آخرسر به‌صورت دقیق میزان کارمزد برای شما نمایش داده خواهد شد پس از تأیید نهایی مبلغ موردنظر از ارز دیجیتال که انتخاب کردید در کیف پول موردنظر خود دریافت خواهید کرد.

اما نکته که کاملاً باید به آن توجه کرد در زمان تبدیل ارز دیجیتال این است که اگر بخواهید ارز خود را تبدیل کنید به یک ارز دیگر یک‌زمان دارد که فرایند کامل برای شما انجام شود و اگر بخواهید این زمان در کیف پول کوینومی شما کاهش پیدا کند.

به‌خاطر سختی شبکه باید مبلغ کارمزد بیشتری را پرداخت کنید تا در کمترین زمان ممکن ارز موردنظر را در کیف خود دریافت کنید و اگر برای شما کاملاً زمان مهم نمی‌باشد می‌توانید کارمزد خود را در کمترین حالت ممکن قرار بدید وقتی این گزینه قرار بدید امکان دارد چند روز این تبدیل بخصوص به‌خاطر سختی شبکه زمان ببرد پس نکات موردنظر قبل از تبدیل ارز دیجیتال توجه کنید.


در چه زمانی به‌صورت دقیق چنجلی برای کاربران ایرانی مسدود شد؟


زمانی نکشید و متأسفانه کاربران ایرانی در تاریخ ۱۹ آبان ۹۷ به‌صورت همیشگی پلتفرم چنجلی برای تمام ایرانی‌ها مسدود شد و تا به امروز هیچ دسترسی برای کاربران بر روی چنجلی باز نشده است. متأسفانه هیچ گزارش از شرکت چنجلی به طور رسمی در مورد مسدودکردن کاربران ایرانی هیچ‌وقت اعلام نشد.

در حال حاضر اگر بخواهید با آی‌پی ایران وارد این وب‌سایت یا اپ شوید با خطایی به نام محدودیت کشور مواجه خواهید شد و پاسخ سؤال بی‌پاسخ کاربران سال‌های زیادی گذشت و تا به امروز هیچ سخنی از سمت مدیرعامل این شرکت در مورد مسدود کاربران ایرانی گزارش نشده است .

طولی نکشید که این پلتفرم در وب‌سایت خود به طور رسمی به کشورهای که برای همیشه به آن‌ها خدمات ارائه نمی‌دهد منتشر کرد متأسفانه نام کشور ایران در این لیست دیده شد و در وب‌سایت اعلام شد که تحت هیچ عنوان کشورهای که در لیست وجود دارند برای همیشه از خدمات این شرکت محروم خواهند بود.


اما کاربران ایرانی این محرومیت خدمات قبول نداشتند و از تغییر آی‌پی وارد اکانت خود شدند اما خب متأسفانه گزارش‌های به‌صورت دقیق شده که یک سری از کاربران که حتی تغییر آی‌پی دادند در هنگام تبدیل ارز دیجیتال خود با مشکل مسدود اکانت کاربری خود مواجه شدند حتی مبلغ‌های بالای کاربران توسط شرکت چنجلی برای همیشه مسدود شده است .

ما توصیه این که از این پلتفرم تحت هیچ عنوان استفاده نکنید و مسئولیت کامل آن برعهده کاربر است . و اگر سرمایه خود در این مسیر مسدود شد تمام موارد برعهده کامل خود کاربر هست .

و بازم توصیه می‌کنیم باتوجه‌ به سخت شدن شرایط وارد این اکانت حتی با آی‌پی غیرایرانی نشوید. که با نرم‌افزار دقیق ایرانی‌ها را در حال شناسایی هستند. پس از شناسایی کامل پنل کاربری شما به‌صورت کامل مسدود خواهد شد و تحت هیچ عنوان بازنخواند شد.


چگونه از شیپ‌شیفت کاربران استفاده کنند؟


متأسفانه از شیپ‌شیفت سرنوشته خوبی نداشت در کیف پول کوینومی در کمترین زمان ممکن با محدودیت کامل روبرو شد. این ارائه دهند در یک بیانی به‌صورت رسمی اعلام کرد برای استفاده از خدمات کاربران نیاز دارند یک اکانت کاربری شیپ‌شیفت داشته باشند .

پس از اینکه پنل کاربری تأیید شد می‌توانند بدون محدودیت در کیف پول کوینومی خود فعالیت داشته باشند .

اما بازم مشکل بزرگی برای ایرانی‌ها به وجود آمده بود اینکه برای بازکردن پنل کاربری در وب‌سایت شیپ‌شیفت نیاز داشتید . به‌صورت کامل احراز هویت انجام شود متأسفانه این امر برای تمام کاربران ایرانی امکان‌پذیرش نیست.


شرایط استفاده از شیپ‌شیفت برای کاربران ایرانی چگونه است؟


در حال حاضر باتوجه‌به سخت کردن قوانین از سمت شیپ‌شیفت برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کند . و با درنظرداشتن کشور ایران در لیست کشورهای تحریم قرار دارد . تحت هیچ عنوان امکان استفاده شیپ‌شیفت برای کاربران ایرانی هیچ‌وقت آزاد نخواهد شد.
و حتی بدون احراز هویت و تغییر آی‌پی در مواقع که می‌خواهید ارزها خود را تبدیل کنید . پس از اینکه شناسایی کنند ایرانی است سریع پنل کاربری شما مسدود خواهد شد و تمام خدمات برای شما کاملاً محروم خواهند کرد.


شرایط تبدیل بیت‌کوین به تتر و بالعکس در کیف پول کوینومی چگونه است؟


اولین موضوع کاربران با آن مواجه می‌شوند در هنگام تبدیل بیت‌کوین به تتر یا همان بالعکس در کیف پول‌های کوینومی این است . که متأسفانه ارز تتر کیف پول کوینومی وجود ندارد و قابل‌دسترسی برای کاربران وجود ندارد .

بر اینکه کاربران بتوانند قابلیت دسترسی بیت‌کوین به تتر یا بالعکس در کیف پول استفاده کنند . حتماً قبل از تبدیل ارز باید آن را به کیف پول خود اضافه کنند . رابط کاربری کاملاً ساده و کاربر پسندی دارد هر شخصی می‌تواند به‌راحتی سکه و توکن‌ها به کیف پول کوینومی اضافه کند.

یک مثال برای شما بزنیم برای اضافه‌کردن ارز دیجیتال بیت‌کوین کاربران حتماً باید روی گزینه Add Coin کلیک کنند . می‌توانند به‌راحتی هر سکه و کوین را به کیف پول خود اضافه کنند.
اما خب اینم در نظر داشته باشید برای اضافه‌کردن توکن‌های مختلف به کیف پول خود باید بر روی گزینه Add token کلیک کنید تا مراحل اضافه‌شدن برای شما انجام شود .

زمانی که شما این گزینه را انتخاب می‌کنید ۵ بلاک‌چین به‌صورت کامل برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید کیف پول کوینومی که تمام توکن‌ها بر بستر بلاک‌چین اتریوم؛ ترون؛ ایمنی؛ نم قرار دارد به‌راحتی می‌توانید به کیف پول خود اضافه کنید .

اما حتماً این و در نظر داشته باشید برای اضافه‌کردن تتر به کیف پول کوینومی ممکن است برای شما کمی سخت و سردرگمی ایجاد کند علت این موضوع این است که توکن بر بس‌تر بلاک‌چین قرار ندارد و بروی سه بلاک‌چین امنی؛ اتریوم؛ ترون قرار دارد.


شرایط تبدیل بیت‌کوین به تتر و بالعکس در کیف پول کوینومی چگونه است؟


کاربران که می‌خواهند تتر را به طور رسمی به کیف پول اضافه کنند حتماً باید روی گزینه Add token کلیک کنند . و در ادامه باید گزینه برای آن‌ها نمایش داده می‌شود به نام omni Tron Ethereum را می‌توانند با چند کلیک انتخاب کنند.

شما می‌توانید پس از انتخاب اتریوم تمام توکن‌های که در بستر بلاک‌چین کاملاً وجود دارد را به کیف پول خود اضافه کنید. به‌راحتی می‌توانید کیف پول موردنظر خود در فضای امنیت نگه‌داری کنید . و هم این امکان برای کاربران فراهم‌سازی می‌شود که بتوانند تبدیل ارزهای دیجیتال خود را انجام بدند.


هر کاربری بخواهد توکن مختلف در بستر بلاک‌چین به کیف پول کوینومی خود اضافه کند حتماً باید این مراحل طی کند. ۱ بر روی گزینه Add account را انتخاب کرده و پس از آن پسورد دقیق کیف پول خود را کاملاً وارد کند؛ . تا وارد یک صفحه جدیدی می‌شوید تمام توکن‌ها برای کاربران نمایش داده خواهد شد .

در آن جا می‌توانید توکن موردنظر خود را انتخاب کنید پس از اینکه تصمیم نهایی گرفتید . می‌توانید توکن موردنظر را به کیف پول خود اضافه کنید.


کارمزد برای کاربران کوینومی بر اساس هر تراکنش چه مقدار است؟


کاربران همیشه برایشان این موضوع مهم بوده که بابت هر تراکنش باید چه مقدار کارمزد پرداخت کنند در ادامه این موضوع دقیق به آن می‌پردازیم. کارمزد که کاربران بابت هر تراکنش برداشت یا تبدیل از آن‌ها کسر می‌شود ۰٫۲۵ درصد از هر تراکنش از کیف پول آن‌ها کسرمی شود.

اما خب مقایسه و بررسی‌ها که ما کاملاً انجام دادیم کارمزد که این شرکت می‌گیرید نسبت به سایر پلتفرم‌های دیگر بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *