بهترین VPNها برای اسپاتیفای > در واقع راه اندازی پخش کننده موسیقی Spotify یکی از معروف ترین برنامه ها در جهان است که رکورد تقریبا بی نظیری از محتوا را ارائه می دهد. اسپاتیفای با وجود یک برند بین المللی و یک سازمان محدود در همه کشورها در دسترس نیست. برای لذت بردن از این تجربه به یک VPN  نیاز دارید. برای آشنایی با بهترین VPN ها برای اسپاتیفای تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

V2Ray یکی از بهترین VPNهای اسپاتیفای

اول از همه لازمه بگم که جدیدا با کانفیگ های خفن V2Ray دیگه کمبودی برای vpn اسپاتیفای حس نمیشه. اما بحث ساختن اکانت اسپاتیفای یه موضوع دیگه ست که لازمه بهش بپردازیم. این پایین من بهتون وی پی ان هایی رو معرفی میکنم که برای استفاده از اسپاتیفای مناسب هستن.
لازمه اینم بگم که کانفیگ هایی که از دیتاسنتر هتزنر تهیه شدن برای استفاده از اسپاتیفای به مشکل میخورن. بنابراین بهتره از دیتاسنتر های دیگه استفاده بشه. مثل دیجیتال اوشن، آژور، کاماترا یا لینود.

بهترین VPNها برای اسپاتیفای

EXPRESS VPN فیلتر شکن

Express VPN اولین انتخاب ما برای Spotify  است! هزاران سرویس پر سرعت در سراسر جهان را می توان به شیوه ای کارآمد و بدون وقفه باز کرد و بهره برداری کرد. همچنین شامل یک ماه ضمانت بازگشت وجه می باشد. درواقع EXPRESS VPN حتی سرعت آپلود هم افزایش می دهد.

  • PC 
  • MAC
  • IOS
  • ANDROID
  • LENOX

در واقع این VPN از تمام پلتفرم ها پشتیبانی می کند.  Express VPNسیگنالینگ نظامی را با یک محصول پر سرعت و کاربردی ترکیب می کند. این برنامه ساده است و با طراحی کوچک و کاربردی ارائه می شود که بدون هیچ مشکلی کار می کند. گزینه های خدمات زیادی برای انتخاب وجود دارد. بیش از 3000 سرویس در 160 مکان در 94 کشور توزیع شده است. هنگامی که وارد سیستم می شوید، این برنامه همچنین به شما یک “موقعیت هوشمند” ارائه می دهد که در آن Express VPN بسته به محل اتصال شما راحت ترین احساس را دارد. ( اکانت پرمیوم اسپاتیفای )

رین VPNها برای اسپاتیفای

Cyber Ghost یکی از بهترین VPNها برای اسپاتیفای

Ghost یک گزینه مالی خوب برای کاربرانی است که به خدمات ارزان نیاز ندارند. استاندارد خوبی  را برای سرعت و قدرت سیگنال ارائه می دهد. این شرکت ،یک شرکت رومی میباشد ، به این معنی که هیچ قانونی برای محافظت از اطلاعات قانونی وجود ندارد. همچنین یک سیستم محلی حریم خصوصی برای رفع نگرانی ها بابت مسائل محرمانه وجود دارد. در واقع این شرکت چند ماه پیش به وسیله یک شرکت انتشاراتی بریتانیایی خریداری شد. در نتیجه، وضعیت استفاده امکان دارد تغییر کند.

درواقع انتخاب استانداردهای رمزگذاری Cyber Ghost درجه یک می باشد. به طور پیش فرض از رمزگذاری AES 256  بیتی در پروتکل Open VPN و همچنین کلیدهای RSA 2048 بیتی و احراز هویت SHA256 می توانید استفاده کنید.( بهترین VPNها برای اسپاتیفای )

Cyber Ghost در زمان نگارش تقریباً 5700 سرور دارد که در 112 کشور توزیع کرده است. پخش انحصاری امکان دسترسی به هفت دستگاه را در یک طرح واحد فراهم می کند. این شرکت از اندروید و iOS پشتیبانی می کند و نرم افزار اختصاصی برای ویندوز، مک او اس و لینوکس دارد.

رین VPNها برای اسپاتیفای

Nord vpn

Nord VPN یک گزینه توصیه ای برای کاربران بی سیم است. این سرویس طیف وسیعی از گزینه ها و خدمات را برای ارائه جنبه های خاص تحقیق شما ارائه می دهد. جدا از این ویژگی های جذاب، Nord VPN سرعت، ثبات و سهولت استفاده را در یک فایل مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مانند IP Vanish، Nord VPN نمونه دیگری از سرویس VPN خنثی است،  یعنی دست نخورده نگه داشتن دیتا های شخص امکان پذیر است. این سیاست بسیاری از تلاش‌های سازمان‌های دولتی برای شناسایی کاربران در Nord را با مشکل مواجه کرده است. هیچ اطلاعاتی در مورد سرورهایNord  وجود ندارد که بتواند به بررسی آن کمک کند.

در نظر داشته باید که تا زمانی که از VPN برای دسترسی به Spotify استفاده می‌کنید، دولت سعی می‌کند اطلاعات شخصی شما را پیدا کند، اما همچنان باید با احتیاط از آن محافظت شود. انتقال سیگنال Nord VPN  از طریق کلیدهای 256 بیتی AES و کلیدهای 2048 بیتیDH  صورت می گیرد. در ضمن از نشت DNS هم جلوگیری کرده است. یک سهم واحد از دستگاه هایی که ممکن است به طور همزمان متصل شوند، فرصت های زیادی را در این لیست فراهم می کند.

سرویس شبکه با ارتباط سرور تداخلی ندارد. در نتیجه کاربران 5584 مورد از آنها را انتخاب کرده اند که از زمان نگارش این مقاله از 60 کشور در سراسر کشور پخش کرده است. همانطور که قبلا ذکر شد، شما می توانید یکی از این موارد را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید، مانند تورنت، ضد DDoS، بازیابی فیلم یا محافظت های شخصی که در دسترس است. برنامه های اندروید و iOS و همچنین یک وب سایت برای Windows و MacOS در اختیار کاربران قرار دارد.

بهترین vpn اسپاتیفای برای ساختن اکانت


اسپاتیفای جدیدا برای ساختن اکانت گیر میده. اگر vpn روشن کنید هم اجازه ثبت نام نمیده. در اینصورت چکار باید کرد؟ اینجا بهتون vpnی معرفی میکنم که بارها تست شده. هربار هم سربلند بیرون اومده. بهترین vpn اسپاتیفای برای ساختن اکانت، windscribe هست.

سرور های امریکای این ابزار تحریم گذر بخوبی میتونن از ساختن اکانت اسپاتیفای سربلند بیرون بیان. این vpn رایگانه. البته بصورت حجمی مثلا ماهانه 10 گیگ بهتون اجازه استفاده میده. اکثر سرور ها توی این وی پی ان قفل هستن . اگر نیاز به تهیه اکانت پرمیومش دارید میتونید اونو بصورت پولی تهیه کنید.

vpn دیگه ای که ازش برای ساخت اکانت اسپاتیفای میتونید بهره ببرید Proton VPN هست. که شما میتونید ازش برای ساختن اکانت استفاده کنید.
شما جهت خرید اکانت این دو سرویس بین المللی میتونید با پشتیبانی در ارتباط باشید. اکانت بصورت قانونی تهیه میشه.

جهت خرید اکانت جدید یا اشتراک پرمیوم اسپاتیفای روی اکانت خودتون
بصورت ارزان و قانونی با 2 ریجن امریکا و ترکیه روی متن کلیک کنید.

2 دیدگاه برای “بهترین VPNها برای اسپاتیفای 2023

    • 先生 گفته:

      سلام عرض ادب، از پروتون استفاده کنید برای اسپاتیفای وینداسکرایب هم وصل میشه منتهی روی پروتکل wstunel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *