آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران > این روز­ها با فراگیری تکنولوژی و موسیقی، کمتر کسی پیدا می­شود که در گوشی همراهش اپلیکیشن اسپاتیفای را نداشته باشد. این اپلیکیشن کاربردی که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، این روزها به دلیل رایگان بودن بخش اعظمی از خدماتش، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است اما استفاده از آن مستلزم ساخت اکانت یا حساب کاربری در آن می­باشد. در ادامه قصد داریم تا به زبانی ساده، نحوه­ی ساخت اکانت اسپاتیفای را به شما آموزش دهیم.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

اسپاتیفای چیست؟

به صورت خلاصه، اسپاتیفای یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که روزانه افراد بسیار زیادی از سراسر جهان از آن استفاده می­کنند. علاوه بر آن آرتیست­ها و خوانندگان بسیار زیادی آثار خود را در آن آپلود می­کنند. این پلتفرم به دلیل سود دو طرفه­ای که هم برای خود هم برای آپلودر دارد، فراگیری بسیار زیادی داشته است.

باید ذکر کرد که خدمات و آپشن­های اصلی این پلتفرم در اکانت­های رایگان،. همراه با تبلیغات قابل اجراست اما کاربر می­تواند در صورت دلخواه، اکانت خود را به مدت. مشخص و دلخواهی پرمیوم کند . برای این کار لازم است مبلغی را برای پرمیوم کردن اکانت خود به اسپاتیفای پرداخت کند.

موارد مورد نیاز

برای ساخت یک اکانت رایگان در پلتفرم اسپاتیفای، نیاز است که حتما یک حساب ایمیل معتبر داشته و وی پی ان یا فیلترشکن قوی­ای نصب کنید . به طور کلی می­توانید برنامه اسپاتیفای را در هر وسیله ­ای از جمله تلفن همراه، .کامپیوتر، یخچال هوشمند، پلی استیشن، تلویزیون هوشمند و غیره نصب کنید.

206

نحوه نصب و ساخت اکانت اسپاتیفای روی تلفن همراه

اولین قدم، نصب برنامه اسپاتیفای است؛ اگر چه که امروزه اغلب گوشی­های هوشمند به صورت دیفالت و پیش فرض آن را نصب دارند. برای دانلود این برنامه می­توانید به گوگل پلی، اپ استور و دیگر پلتفرم­ ها رجوع کرده و آخرین نسخه اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید. فیلترشکن خود را روشن کرده و به برنامه بروید. سپس می­بایست روی قسمت Sign Up کلیک کنید. پس از آن فیلد­هایی روی اسکرین ظاهر می­شوند. در اولین قسمت باید ایمیل معتبر خود را وارد کنید و پسوردی قوی برای اکانت انتخاب کنید. در مرحله بعد، از شما تاریخ تولد به میلادی و جنسیت شما را می­خواهند و شما در این قسمت یوزرنیمی برای اکانت خود به علاوه­ی یک اسم انتخاب می­کنید. پس از طی کردن این مراحل و احراز هویت از طریق ایمیل، اکانت شما آماده است.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای روی سیستم کامپیوتر و لپ تاب

باید بگوییم که مراحل ساخت اکانت در تمامی دستگاه­ها یکسان است. شما برای دانلود و نصب بر روی ویندوز می­توانید به سایت اسپاتیفای رفته و از آن جا آخرین نسخه را نصب کرده و طبق مراحلی که در بخش قبل گفته شد، اکانت رایگان خود را بسازید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

متاسفانه به دلیل تحریم­هایی که کشور ایران با آن مواجه است، نمی­توان به صورت مستقیم اکانت پرمیوم خریداری کرد. اکانت­ های پرمیوم دارای ویژگی ­هایی از جمله کیفیت بسیار بالا در پخش ( پخش به صورت HD quality)، امکان استفاده به صورت آفلاین و حذف تبلیغات هستند . این اکانت­ها نیز به صورت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و یک ساله، بسته به انتخاب شما و هزینه­ای که میپردازید، پرمیوم و در دسترس شما قرار خواهند گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *