اکانت اسپاتیفای پرمیوم

دانلود آهنگ و موزیک از spotify به وسیله اکانت پرمیوم

دانلود آهنگ و موزیک از spotify به وسیله اکانت پرمیوم > Spotify یکی از سرویس های پخش آنلاین موسیقی است که میلیون ها ویدیو، پادکست و آهنگ از هنرمندان سراسر جهان مانند Amazon Music Ultimated و Apple Music را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما به راحتی می توانید از طریق فیس بوک یا  آدرس ایمیل وارد شوید، برایSpotify ثبت نام کنید و به  محتوا و ویژگی های اصلی آن دسترسی رایگان داشته باشید. لازم به ذکر است که امکانات اضافی شامل دانلود آفلاین موزیک و کیفیت پخش بهتر با پرداخت  اشتراک ماهانه ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اپلیکیشن spotify و مزایای آن تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اپلیکیشن اسپاتیفای

همانطور که میدانید، اپلیکیشن اسپاتیفای به شما امکان دسترسی به آرشیو کاملی از تمامی  موزیک های خارجی و ایرانی  خوانندگان سراسر جهان را می دهد. تمامی آهنگ های این برنامه با کیفیت بسیار بالا و مطلوب قابل دانلود و پخش می باشد. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند یک لیست پخش از آهنگ های مورد علاقه خود ایجاد کنند و در صورت تمایل آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن برای 3 سیستم عامل ios،  androidو ویندوز فون ارائه کرده و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. برای استفاده از امکانات ارائه توسط Spotify، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بد نیست بدانید  اسپاتیفای در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی تنها با استفاده از ابزارهای ویرایشIP می توانند به امکانات سرویس اسپاتیفای دسترسی داشته باشند. ( اکانت پرمیوم اسپاتیفای )

روش های دانلود از اسپاتیفای

در ابتدا لازم به ذکر است  که قوانین و ویژگی های Spotify به شما اجازه دانلود مستقیم آهنگ ها را از این شبکه بزرگ نمی دهد. بنابراین برای دانلود از اسپاتیفای به یک اکانت پریمیوم یا ویژه نیاز دارید اما در این قسمت روش های موثر دانلود Spotify را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت رایگان از این شبکه جهانی موسیقی دانلود کرده و در سیستم خود قرار دهید.

1.دانلود از اسپاتیفای با تلگرام

در واقع برای دانلود هر آهنگی از اسپاتیفای تلگرام ابتدا باید  اپلیکیشن تلگرام را دانلود و نصب کنید. در ادامه در قسمت جستجویت لگرام عبارت SpotifyDownloaderFileBot را جستجو کنید تا وارد ربات مورد نظر شوید. پس از ورود به ربات  باید لینک آهنگ مورد نظر خود را نیز در آن قسمت وارد کنید، چت را کپی و ارسال کنید. این ربات پس از  مدت  بسیار کوتاهی (چند ثانیه)  لینک دانلود را برای شما ارسال می کند که همان لینک دانلود آهنگ است. می توانید آهنگ مورد علاقه خود را از طریق این لینک  دانلود کرده و سپس به صورت آفلاین گوش دهید.

2. دانلود از اسپاتیفای با گوگل کروم

برای دانلود موزیک های اسپاتیفای از گوگل کروم، ابتدا باید افزونه  را در مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید. پس از  دانلود و نصب افزونه گوگل کروم، به Open.spotify.com وارد سایت شوید. پس از ورود به سیستم، در کنار  Youیک گزینه دانلود برای هر آهنگ در لیست پخش Spotify مشاهده خواهید کرد که با  زدن آن گزینه دانلود می شود.

دانلود آهنگ و موزیک از spotify

3. دریافت لینک موزیک مورد نظر در اسپاتیفای

برای دریافت پیوند موسیقی مورد نظر خود، در اسپاتیفای به آهنگ خود گوش دهید. در صفحه موسیقی، گزینه سه نقطه را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. فقط روی آن ضربه بزنید تا وارد منوی Spotify شوید. در منوی ظاهر شده گزینهShare  را انتخاب کنید. برای نمایش گزینهCopy link (Share) را فشار دهید.

 روی این گزینه ضربه بزنید تا لینک آهنگ مورد نظر به طور خودکار در کلیپ بورد گوشی شما کپی شود و می توانید آن را به ربات دانلود موسیقی اضافه کنید تا آهنگ های مورد نظر را برای دانلود لیست های پخش Spotify ارسال کنید که باید ابتدا وارد لیست پخش مورد نظر شده و همانطور که در بالا توضیح داده شد ضربه بزنید. روی گزینه با سه نقطه  در سمت راست صفحه و سپس مراحل را به طور کامل دنبال کنید تا بتوانید به راحتی  لیست پخش کامل را از Spotify دانلود کنید.

دانلود از اسپاتیفای با آیفون

به طور کلی، کاربران  iosاغلب برای دانلود آهنگ های مورد علاقه خود از Spotify مشکل دارند. توصیه می کنیم از هیچیک از برنامه های غیر رسمی Spotify استفاده نکنید، زیرا این برنامه ها مستقیماً در AppStore در دسترس نیستند. برای نصب آنها باید از منابع ناشناس استفاده کرد که در این صورت امنیت آنها تضمین نمی شود.  به همین دلیل بهتر است کاربران برای دانلود آیفون اسپاتیفای  در ایران  از ربات تلگرام استفاده کنند. این ربات سرعتی باورنکردنی دارد و کاملا ایمن است. علاوه بر این با آپلود آهنگ  ربات در بستر تلگرام، در کمترین زمان ممکن به فایل  دسترسی خواهید داشت و می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *