۱۸۱۸۴۷

ورود به اکانت اینستاگرام

ورودبه اکانت اینستاگرام » اینستا گرام روش‌های بسیاری را برای ورود به کاربران دارد معمول‌ترین راه، ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است. اما گاهی اوقات، با خطای “There Was a Problem With Your Request” مواجه می‌شوید.در این مقاله قصد داریم شما را با ورود به اینستاگرام از طریق ایمیل آشنا کنیم. اگر به تازگی برای وارد شدن به کاربری خود در اینستاگرام با مشکل مواجه شده اید حتما تا پایان با ما همراه باشید.

ورودبه اکانت اینستاگرام

ورود به اینستاگرام با ایمیل

درصورتی که هنگام ثبت‌نام در اینستاگرام ایمیل خود را ثبت کرده باشید می‌توانید هر زمان که بخواهید برای ورود به اینستاگرام با ایمیل اقدام کنید .

اگر آدرس ایمیل خودتان را در زمان ساخت حساب تایید کرده‌ باشید می‌توانید با انجام مراحل زیر به سادگی وارد کاربری خود در اینستاگرام شوید
1.وب سایت رسمی اینستاگرام را باز کنید.

  1. آدرس ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید.
  2. سپس گزینه(Login)را انتخاب کنید.
    اگر اطلاعات شما صحیح باشد،بعد از چند لحظه وارد حساب کاربری خود می شوید. اما توجه کنید که این روش برای مواقعی است که شما کلمه عبور اکانت خود را به یاد داشته باشید و فقط نام کاربری را از یاد برده باشید.

ورود در صورت فراموشی رمز عبور

اگر زمانی هم نام کاربریتان و هم رمز عبور را فراموش کرده کردید میتوانید از طریق ایمیل دوباره وارد حساب کاربریتان در اینستاگرام شوید. برای این‌کار شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:1.در ابتدا وارد صفحه ورود اینستاگرام یا در اپلیکیشن یا وب‌سایت شوید.2. گزینه Forgot Password را انتخاب نمایید.3. در صفحه جدیدی که برایتان باز شده آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید و گزینه Send Login Link را انتخاب کنید.4. سپس ایمیلی جدید از طرف اینستاگرام دریافت میکنید که حاوی لینک تغییر پسورد حساب اینستاگرامتان است.روی لینک مورد نظر کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود یک پسورد

جدید برای حساب خود ایجاد کنید.و در ادامه می‌توانید از طریق نام کاربری یا ایمیل وارد اکانت کاربری خود در اینستاگرام شوید.

ورودبه اکانت اینستاگرام

ساخت پیج جدید در اینستاگرام

یکی از راه‌های ساخت پیج جدید در اینستاگرام استفاده کردن از ایمیل است، اینستاگرام به تایید هویت کاربران اهمیت بسیاری می‌دهد، بنابراین باید در هنگام ثبت نام حتما شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را وارد کنید.مراحل ثبت نام در اینستاگرام به صورت زیر است:وارد صفحه ورود اینستاگرام در اپلیکیشن یا وب‌سایت شوید.روی گزینه Sign up در پایین صفحه کلیک کنید در صفحه بعد و در اولین قسمت آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بعد دیگر بخش‌های لازم را هم پر کنید.

در صفحه بعدی نیز اطلاعات مربوط به تاریخ تولد خودتان را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. اینجای کار شما باید وارد حساب ایمیل خود شوید، و یک پیام حاوی کد فعال‌سازی حساب که از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شده است را کپی کنید و در کادر مربوطه وارد کنید .در ادامه به تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود بپردازید . اکنون حساب کاربری اینستاگرام شما با استفاده از ایمیل ساخته و تایید شده است.

ورود به اینستاگرام با نام کاربری

ساده‌ترین راه برای ورود به اینستاگرام از طریق نام کاربری است. تنها کافیست در صفحه ورود اول نام کاربری و بعد از آن رمز عبور حساب یا همان پسورد خود را تایپ کنید.بعد از این کار با کلیک روی Loginمی‌توانید وارد حساب خود شوید.

سوالات متداول

ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل بهتر است یا با شماره موبایل؟

ما استفاده از شماره موبایل را پیشنهاد می کنیم. به این دلیل که همیشه به آن دسترسی دارید و پیگیری امور مربوط به امنیت حساب کاربری اینستاگرامتان هم از طریق شماره موبایل راحت‌تر است.

ورود به حساب کاربری از طریق گوگل ممکن است؟

جواب خیر است،اینستاگرام تنها دو روش را برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام دارد: ورود از طریق حساب فیسبوکتان یا اینکه ورود از طریق اطلاعات هویتی تان.

آیا حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد و ایمیل امکان دارد؟

بازهم جواب ما خیر است،برای اینکه بتوانید یک حساب اینستاگرام را حذف کنید حتما لازم است صاحب اصلی حساب کاربری باشید و داخل آن لاگین کرده باشید. بدون رمز عبور به هیچ وجه نمی‌توانید وارد حساب اینستاگرام خودتان شوید مگر اینکه از طریق ایمیل یا شماره موبایل عملیات بازیابی رمز عبور حساب خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *