اکانت ویژه پرمیوم scribd

اکانت ویژه و پرمیوم scribd – ریجن آمریکا با اشتراک!

فهرست مطالب:

  • scribd چیست و کاربرد آن
  • چرا باید اشتراک scribd بخریم؟
  • خرید اکانت پرمیوم

scribd چیست و چه کاربردی دارد؟

( اکانت ویژه پرمیوم scribd ) این وب سایت بزرگترین کتابخانه جهان میباشد که بهترین سرویس دیجیتال خوانی اشتراکی نیز میباشد و  اعضای scribd میتوانند بهترین و بروز ترین کتابهای صوتی ، کتابهای الکترونیکی و مجلات و … بصورت کلی تمامی نشریات الکتریکی را در زمان کوتاهی و به بهترین شکل داشته باشند و از آن استفاده کنند.

Scribd بصورت کلی  از سال میلادی 2007 آغاز به فعالیت کرده است اوایل این شبکه یک شبکه رایگان با نویسندگان آزاد بود که نوشتن برای عموم در آن ازاد بوده است اما سال 2013 scribd اولین سرویس اشتراکی دنیا را برای سیستم خودش به اجرا گذاشت و شروع به گرفتن هزینه نمود که البته شاید برای خدماتی که انجام میدهد یک بحث عادی و حتی مفید باشد.

و اما در سال 2014 scribd کتاب های صوتی خود را نیز به سرویس اشتراکی اضافه نمود و این موضوع ادامه داشت تا اینکه در یک سال بعد اهنگ های هنرمندان مختلف نیز به این سیستم اضافه شد.و سال بعد اما مجلات به خوانش اشتراکی scribd اضافه شدند و در سال 2017 سالی است که مقالات از نشریه های معتبری مثل  New York Times ،Wall Street Journal ،Financial Times ، و بسیاری دیگه رو به اشتراک پرمیوم سرویس scribd اضافه شدند.و سال دوهزار و نوزده این سیستم حالا با 1 ملیون تیتر خبری در راس شبکه های خبر قرار داشت و به مهم ترین تبدیل شد و تصمیم گرفت که مقالات خود را بنویسد. فرقی نمیکند شغل و یا پیشه شما چه چیزی باشد. شما فقط به یه اشتراک پرمیوم scribd نیاز دارید. زیرا این شبکه تمامی مطالب مورد نیاز شمارا  درون خودش دارد مثب مقالات گوگل گرفته تا کتاب های تخصصی و کتاب های رمان و نشریات علمی و …

اکانت ویژه پرمیوم scribd
اکانت ویژه پرمیوم scribd

چرا باید حتما اشتراک scribd رو بخرم؟

به این دلیل که از هرنوع خرید کتاب و مجله و نشریه بی نیاز خواهید شد و پول شما هدر نخواهد رفت و میتواید به انواع کتاب های تخصصی رشته تون دسترسی کامل داشته باشید و تمامی کتاب هارا دانلود کنید با فرمت PDF یا …. و وب سایت و اپلیکیشن کاربردی و رابط کاربری عالی دارد و شما میتوانید کتابها،مجلات،کتاب های صوتی و … رو دانلود و وقتی آفلاین هستید استفاده کنید

در نظر داشته باشید کهپلتفرم از گوشی های اندروید و ios تا لپ تاپ و حتی خود سایت میتوانید استفاده کنید قیمت این اشتراک در سایت scribd قیمتی نزدیک به ماهیانه  10دلار ولی در دیگلاک میتوانید 3 ماه رو با قیمت ویژه 2 دلار سرکنید!

چرا باید اکانت پرمیوم را از ما تهیه کنید؟

اکانت پرمیوم را از ما تهیه کنید زیرا وبسایت ما بهترین خدمات را ارائه میدهد من به شما اطمینان میدهم با خرید اکانت پرمیوم از سایت دیگلاک میتوانید به راحتی تمامی امکانات و ویژگی های وبسایت را داشته باشید و حتی اگر در وضعیت اکانت شما مشکلی پیش آمد ما بصورت شبانه روزی آماده خدمت دادن به شما و حل مشکلتان هستیم. ( اکانت ویژه پرمیوم scribd )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *