خرید لایسنس ویندوز اصل

خرید لایسنس ویندوز اصل 10 و 8.1 و 11

فهرست مطالب :

  • لایسنس چیست و چه کاربردی دارد؟
  • لایسنس دیجیتال چیست و چه تفاوتی دارد؟
  • ویندوز کرک شده تهیه کنیم یا ویندوز لایسنس دار
  • نقل و قول

لایسنس چیست و چه کاربردی دارد؟

( خرید لایسنس ویندوز اصل ) و اما لایسنس که با نام  product key  نیز شناخته میشود. بصورت کلی یک کد 25 رقمی میباشد که شما باید خودتان این کد را به ویندوزتان بدهید. با اینکار اکانت شما به صورت رسمی در شرکت بزرگ مایکروسافت سیو میشود. و از همه خدمات پشتیبانی و دیگر امکانات این شرکت میتوانید استفاده کنید.

لایسنس دیجیتال چیست و چه تفاوتی دارد؟  

هنگامی که شما لایسنس دیجیتال را فعال میکنید و آن را تهیه میکنید این لایسنس بر روی اکانت ( خرید لایسنس ویندوز اصل ) مایکروسافت شما وصل میشود  برای همه سیستم ها اینگونه است که اطلاعات سخت افزاری سیستم شما در سرور ابری مایکروسافت سیو میشود. در کل اگر شما دوباره بخواهید ویندوز را برای خودتان نصب کنید لازم نیست آن را دوباره لایسنس کنید و یک بار برای همیشه آن را تهیه میکنید. شما با این کار میتوانید از خرید دوباره کد لایسنس جلوگیری کنید.

05

اگر ویندوز کرک شده تهیه کنیم  چرا باید لایسنس ویندوز اورجینال 10 و 8.1 و 11 را نیز تهیه کنیم؟

اکثریت فکر میکنند چون نسخه کرک شده ویندوز وجود دارد و رایگان است دیگر دلیلی برای خرید نسخه اصلی آن وجود ندارد و این یک کار بی معنی است زیرا این نسخه اصل تفاوت هایی دارد که شما باید حتما آنهارا بدانید برای مثال امنیت شما و هیچکس دیگر نمیداند که شخصی که ویندوز شمارا کرک کرده است چه کد هایی را در آن وارد کرده است. این افراد دیوار دفاعی ویندوز را از کار می اندازند  که این کار باعث میشود سیستم شما آسیب پذیر باشد ( خرید لایسنس ویندوز اصل ) .  اگر بهترین آنتی ویروس هارا نیز داشته باشید با این کار شما سد اول را برای دفاع ندارید پس ویندوز شما در هر صورت آسیب پذیر است و با تهیه انتی ویروس این مشکل حل نمیشود. باید در نظر داشته باشید که اکانت کرک شده ویندوز آپدیت نمیشود و این به نقل از مایکروسافت میباشد که پس از گذشتن چندین هفته از کرک ویندوز آنهارا رهگیری خواهند کرند و دسترسی آنها به سرور اصلی قطع میشود. حتی اگر برنامه های شما آپدیت شود این آپدیت ها اصلی نخواهند بود و نسخه های قبلی هستند. سرعت در نسخه اصلی ویندوز بسیار بالا است ولی نسخه کرک شده آن متاسفانه هنوز ضعیف است و به خوبی نسخه اصلی نیست و نمیتواند مثل آن سیستم را اجرا کند. هنگامی که شما از سیستم اصلی استفاده میکنید پس از چند روز روشن ماندن سیستم از سرعت آن کم نمیشود بلکه همچنان سرعت اصلی خود را دارد و بدون مشکل ادامه میدهد ولی نسخه کرک شده پس از چند روز روشن ماندن سیستم دچار اختلال میشود ولی باید گفت اکثر وب ها برای فروش خودشان نسخه کرک را با اورجینال مقایسه میکنند و حتی کرک شده را برتر میدانند! در کل سعی کنید همیشه برای ارزان بودن یک سیستم از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار خطراتی را برای شما  داشته باشد و به هر نحوی به سیستم شما آسیب هایی بزند پس با احتیاط و با توجه به اینکه اطلاعات مهمی در سیستم دارید یا خیر از ان  استفاده کنید فقط در نظر داشته باشید که وبسایت ما ارائه خدمات پس از فروش را به شما تضمین میکند اگر برای سیستم شما مشکلی بوجود بیایید ما بصورت شبانه روزی برای حل مشکل شما آماده خواهیم بود.

به نقل از زومیت در مورد ویندوز لایسنس

در این مدت، ماکاپ‌های زیادی از طراحی جدید ویندوز  افشا شده است. در نسخه اینسایدر ویندوز ۱۰ هم کدهایی بود که به طراحی ظاهری این سیستم عامل مربوط بود. اما فعال نشده بود. برای مثال، منو استارت شناور و فهرست پرش (jump list) شناور در نوار وظیفه. گوشه‌های گرد شده ویندوزها و منوها و همچنین ظاهری جدید برای مرکز عملیات که شامل اسلایدر می‌شود ( خرید لایسنس ویندوز اصل ) .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *