حرف دل

خرید بازی در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۸ واقعا کار سختی است. با دلاری که نزدیک مرز 60 هزارتومان جا خوش کرده، بازی‌های فیزیکی کنسولی با قیمتی بین 2-4 میلیون تومان به فروش می‌رسند، یعنی تقریبا نصف حقوق پایه وزارت کار.

اما برای اینکه بتوان این هزینه‌ها را سرشکن و بازی‌های ویدیویی را با قیمتی‌ مناسب‌تر تهیه کرد، روش‌های زیادی وجود دارند. یکی از شناخته‌ شده‌ترین آن‌ها احتمالا اکانت‌ های ظرفیتی پلی استیشن هستند.

اما این اکانت های ظرفیتی پلی استیشن بعنوان مثال اکانت ظرفیتی ps4 به دقیقا چه معنایی دارند و چطوری تهیه شده و به فروش می‌رسند؟‌ با دیگلاک همراه باشید تا به هر سوال و شک و شبهه‌ای که در این مورد داریم، پاسخ دهیم.

اکانت ظرفیتی پلی استیشن ps4

اکانت ظرفیت اول پلی استیشن چیه؟

اکانت های ظرفیتی پلی استیشن به سه نوع تقسیم می شوند که ابتدا به ظرفیت اول بازی می پردازیم.

این ظرفیت امکان بازی هم به صورت فقط آفلاین را دارد در بین ظرفیت های بازی پلی استیشن، ظرفیت اول امکان نصب دوباره ندارد و بعد از استفاده نیز قابلیت فروش ندارد. اگر بازی شما قفل شود در این ظرفیت گارانتی به شما تعلق نمی گیرد؛ اما شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول از آن استفاده کنید.

بازی های ظرفیت اول بین ظرفیت های بازی پلی استیشن کمترین قیمت را دارد. دلیل کم بودن قیمت آن عدم داشتن گارانتی و عدم توانایی اتصال به اینترنت می باشد که در صورت اتصال کنسول به اینترنت بازی خریداری شده قفل خواهد شد. البته قبلا استفاده از اکانت های ظرفیتی پلی استیشن به این راحتی نبود، درحال حاضر بن شدن اتفاق نمیفته.

صرفا درصورت استفاده از اکانت های ظرفیتی پلی استیشن شاید دسترسیتون از اکانت ظرفیتی پلی استیشن قطع بشه.

اکانت ظرفیت دوم playstation

اکانت بازی در این ظرفیت را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می توانید استفاده کنید. همچنین شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول به جز یوزر خریداری شده از این بازی استفاده کنید. با توجه به اینکه ظرفیت دوم امکان نصب دوباره و گارانتی در صورت قفل شدن دارد.

همین طور این امکان را به کاربر می دهد که بتواند آن را به فروش برساند، نسبت به دیگر اکانت های ظرفیتی پلی استیشن قیمت بالاتری را داشته است. این ظرفیت برای افرادی که می خواهند همیشه از دو مزیت انلاین و افلاین و همچنان فروش بازی در صورت عدم نیاز مناسب است؛ بنابراین سایر دسترسی ها توسط ظرفیت دوم به کاربرد داده می شود.

البته این ظرفیت امکان بازی کردن در تمام یوزر ها را به شما میدهد و تنها در یوزر خریداری شده امکان بازی کردن یا انلاین شدن را ندارید.

اکانت های ظرفیتی پلی استیشن ps4

اکانت ظرفیت سوم پلی استیشن فقط آنلاین

ظرفیت سوم نیز مانند دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن یک سری خصوصیات را دارد. در این ظرفیت، شما فقط به صورت آنلاین می توانید بازی کنید و کنسول شما باید برای بازی به اینترنت متصل شود. البته نیازی به اینترنت پرسرعت برای بازی ندارید. همچنین شما فقط بر روی یک یوزر می توانید از ظرفیت سوم استفاده کنید.

 این دو تفاوت ظرفیت سوم با ظرفیت دوم است؛ اما تمامی امکانات دیگر در ظرفیت سوم فعال است. به عنوان مثال شما می توانید در صورت قفل شدن بازی گارانتی داشته باشید و همچنین در صورت ایراد پیدا کردن بازی آن را مجدداً نصب کنید. همچنین بعد از استفاده می توان آن را مجدداً به فروش رساند. قیمت آن نیز حد وسط دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن است.

نتیجه گیری

شما برای اجتناب از هزینه بالای خرید بازی پلی استیشن با قیمت بالا، میتونید از اکانت های ظرفیتی playstation استفاده کنید. تفاوت ظرفیت های پلی استیشن رو براتون بالاتر نوشتیم. انتخاب با شماست.

پینگ اینترنت اعصابتو خورد کرده؟با پینگ 250 wow میزنی؟خب برات یه پیشنهاد ویژه دارم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *