۱۴۴۲۲۱

اکانت غیر هوم چیست؟

اکانت غیر هوم چیست؟ » توضیح اکانت های ظرفیتی ایکس باکس خیلی ساده است. اکانت های ایکس باکس به دو دسته هوم غیر هوم یا همان(عادی)تقسیم میشوند،که درکل ظرفیت هوم برای استفاده آفلاین و اکانت غیر هوم برای استفاده آنلاین است،و در اینجا ما میخواهیم بیشتر در مورد اکانت غیر هوم صحبت کنیم.

اکانت غیر هوم چیست

اکانت ظرفیت هوم:

این ظرفیت عالیترین و گران ترین نوع از اکانت های اشتراکی ایکس باکس است و عملکرد این ظرفیت تفاوتی با عملکرد دیسک های بازی ندارد و هر زمان که شما بخواهید، می توانید از این اکانت به صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنید. همین توضیح کوتاه برای ظرفیت هوم کافیست و در ادامه به ظرفیت غیرهوم یا همان ظرفیت عادی می‌پردازیم.

اکانت غیرهوم:

به دومین ظرفیت یک اکانت غیرهوم یا عادی میگویند،ازین اکانت ها نمی شود به صورت آفلاین استفاده کرد و برای استفاده ازین این اکانت ها چه سرویس های اشتراکی چه بازی باید حتما آنلاین بود.

روش استفاده:

روش استفاده از این نوع اکانت ها به این صورت است که هنگامی که می خواهید از سرویس اشتراکی یا بازی خریداری شده خود استفاده کنید کافیست ابتدا به اکانت خریداری شده sing in کنید سپس به اکانت خود برگردید و از اشتراک یا بازی خود استفاده کنید.

مزایای اکانت غیر هوم:

فروش بسیار راحت

استفاده بدون محدودیت بر روی کنسول ها

قیمت ارزانتر نسبت به ظرفیت هوم

معایب اکانت غیر هوم:

استفاده فقط به صورت آنلاین

چند نکته:

در صورتی که اکانتی خریداری کردید به هیچ عنوان اطلاعات اکانت را تغییر ندهید. اطلاعات اكانت شامل، پسورد، ايميل… ميشود
هر اکانت در یک سال فقط میتواند پنج بار هوم شود
حداکثر بیست اکانت میتواند بر روی ایکس باکس داشته باشید.
به هیچ عنوان از اکانت های هکی و غیر قانونی استفاده نکنید،با اینکار احتمال بن شدن اکانت شما وجود دارد.


استفاده از ظرفیت آفلاین خطری برای کنسول شما ندارد اما شما را از تجربه آنلاین بازی و بروزرسانی ها محروم میکند.
تفاوتی در نحوه استفاده اکانت‌های بازی و اشتراک، مانند گلد و گیم‌ پس نیست.
اکانت های غیرهوم ایکس باکس مانند گیم پس میباشند. به این صورت که شما پس از هر بار روشن شدن کنسول،باید وارد اکانت غیرهوم خود شوید و بعد به اکانت اصلی خود وارد شوید تا بتوانید از بازی ها و اشتراک های اکانت غیرهوم استفاده کنید.

گیم پس( game pass ) چیست ؟

سرویس Xbox Game Pass به کاربران اجازه می‌دهد که ماهانه( ۱ تا ۱۲ ماه) تنها با پرداخت اشتراک بدون هیچ محدودیتی تا زمانی که اشتراک را به صورت فعال در اختیار دارند به صد بازی به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.
ایکس باکس لایو گلد ( xbox live gold ) چیست ؟
پرداخت ایجاد یک اکانت طلایی در ایکس باکس لایو که میتواند ماهانه ( ۱تا ۱۲ ماه ) باشد این امکان را به شما می دهد که بازی های Xbox را به صورت آنلاین با دوستان خود یا دیگر گیمرها در سرار جهان انجام دهید.


همچنین این امکان را به شما می دهد بتوانید با گیمرها به صورت آنلاین صحبت کنید (به طور مثال با هدفون) که باعث چندین برابر شدن هیجان به خصوص در بازی های دسته جمعی می شود.
هر ماه ۴بازی به صورت رایگان برای آن هایی که سرویس گلد دارند قابل دریافت است و شما میتوانیو هر ماه ۴ عنوان بازی رایگان را به اکانتی که گلد در آن فعال است اضافه کنید.

اگر مایل به خرید اکانت گیم پس آلتیمیت هستید میتونید از دیگلاک این محصول رو بصورت قانونی خریداری کنید.

چگونگی خرید اکانت غیرهوم

درکل برای خرید اکانت های ظرفیتی ایکس باکس با سرچ در گوگل یا جستجو کردن در تلگرام میتوانید فروشگاه های زیادی را بیابید که اشتراک مورد نظر خود را بیابید.اما یادتان باشد حتما از فروشگاه های معتبر و با سابقه خرید کنید که مشکلی برای خریدتان ایجاد نشود.

اکانت غیر هوم چیست

بن شدن کنسول ایکس باکس:

یکی از مهم ترین دلایل بن شدن اکانت کنسول ایکس باکس این است که اگر هنگام خرید از جایی معتبر خرید نکنید ممکن است بن شوید و اگر کنسول ایکس باکس شما بن شود به دلیل قوانین سختگیرانه ای که مایکروسافت دارد کنسول شما دیگر به هیچ عنوان قابل استفاده نخواهد بود. پس حتما هنگام خرید به این نکته دقت داشته باشید و صرفا به ارزانتر بودن آن توجه نکنید.

مایکروسافت گفته است که بن دائمی حساب کاربری پروفایل و یا اکانت و یا دستگاه کنسول ایکس باکس وقتی اتفاق می‌افتد که یک تخلف خیلی جدی صورت گرفته باشد و یا اینکه کاربر تخلف‌های قبلی خود را که با محرومیت همراه بوده‌اند، بازهم به دفعات تکرار کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *