۲۱۲۶۱۱

اکانت دوم در واتساپ

اکانت دوم در واتساپ » واتساپ یکی از محبوب‌ ترین نرم افزارهای پیام‌ رسان است

اکانت دوم در واتساپ

در حال حاظر افراد زیادی از جمله صاحبان شغل با دو سیم کارت کار می‌کنند، و دلیل آن نیز مشخص است زیرا پیام‌های کاری را از پیام های شخصی جدا می‌کنند خیلی از مبادلات شغلی و خصوصی مردم با این نرم افزار انجام می شود. و تولید کنندگان بزرگ موبایل مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس، ریلمی این اجازه را به کاربر میدهد که برنامه های موازی نصب کنند. و اگر شما نیز دنبال راهی هستید تا دو واتساپ در یک گوشی داشته باشید با ما در ادامه همراه باشید.

فعالسازی دو واتساپ در گوشی سامسونگ

در گوشی های سامسونگ شما باید از قسمت Setting گوشی به Advanced features وارد شوید و Dual Messenger را ضربه بزنید. سپس یک لیست از برنامه های سازگار را با Dual Messenger میبینید. برنامه موردنظر را انتخاب کنید و نصب کنید. پس از پایان این مرحله، برنامه دوم را نصب کنید و در قسمت راست و پایین برنامه دوم دقت کنید، نماد Dual Messenger را میبینید حالا به بخش Settings, Advanced Features, Dual messenger مراجعه کرده و برنامه را تنظیم کنید.

اکانت دوم در واتساپ

فعالسازی دو واتساپ در گوشی شیائومی

شرکت شیائومی از اولین تولید کنندگانی بود که امکان نصب نرم افزار مشابه را در گوشی به کاربرد می داد. اگر میخواهید دو واتساپ در گوشی شیائوهی خود داشته باشید، باید مراحل زیر را دنبال کنید
در ابتدا دستگاه خود را به آخرین نسخه MIUI به روز کنید و در قسمت تنظیمات گوشی Dual app را یافته و روی آن کلیک کنید.سپس یک لیست از برنامه های گوشیتان را میبینید حالا می توانید برنامه موردنظر خودتان را انتخاب کنید. و به همین سادگی کار تمام شد تنها کاری که لازم است این است که به صفحه اصلی برنامه وارد شوید، یک نماد جدید واتساپ را خواهید دید.

واتساپ دو در گوشی آیفون

نصب واتساپ دو در گوشی‌های آیفون با اندروید تفاوت دارد. درکل دو روش برای این کار وجود دارد. روش اول: Dual Messenger است،شما به برنامه Dual Messenger for whats app –chats نیاز دارید. در ابتدا برنامه را نصب کنید. فقط یک نکته وجود دارد و آن اینکه بعد از نصب دستگاه یک QR  کد ظاهر می شود و شما باید با یک دستگاه ios کد را اسکن کنید. این مراحل را طی کنیدScan QR code   Settings,Whats app web / Desktop، و حالا دو دستگاه به یکدیگر مرتبط می شوند. یا می توانید از طریق برنامه 2whats app اقدام کنید. با نصب این برنامه می‌توانید دو واتساپ را بر روی گوشی داشته باشید. به این صورت می‌توانید از  واتساپ با دو شماره در یک گوشی آیفون استفاده کنید.

اکانت دوم در واتساپ

برنامه‌های شبیه سازی واتساپ

باید بگوییم برنامه ‌های App Cloner این قابلیت را به شما خواهد داد که چند نسخه از یک برنامه را بر روی گوشیتان داشته باشید. خیلی از برنامه ها این اجازه را می دهند که کاربر دو برنامه یکسان را راه اندازی کنند. با این روش بدون روت کردن گوشی می توانید دو واتساپ را در گوشی نصب کنید.

اپلیکیشن های بسیاری برای نصب دو واتساپ در یک گوشی ساخته شده است که کارتان را خیلی راحتر می‌کند و شما می توانید این برنامه ها را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نمایید.چند برنامه را دبر زیر به شما معرفی خواهم کرد:

برنامه = Parallel Space

 Multi Parallel

 Multi Social  

یک نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ذخیره کردن دو حساب متفاوت گوشی شما حتما باید دو سیم کارته باشد. برنامه واتس اپ شماره تلفن شما را را به عنوان هویتتان در نظر می گیرد و با پیامک و یا تماس تلفنی هویتتان را تایید می‌کند،پس گوشی شما حتما باید قابلیت نصب دو سیم کارت داشته باشد،که البته برای گوشی های آیفون چنین چیزی ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *