اسپاتیفای مود شده چیست

اسپاتیفای مود شده چیست؟

اسپاتیفای مود شده چیست؟ >اسپاتفای مود شده اجازه استفاده از بعضی ویژگی‌های نسخه پریمیوم را به استفاده‌کنندگان می دهد. این نسخه در جهت دور زدن قوانین برای خرید این نسخه است. امکان دانلود آهنگ‌ها در این نسخه نیز وجود ندارد. این نسخه اجازه می‌داد تا کاربر موسیقی را در حالتی به جز Shuffle Only گوش دهد.

اسپاتیفای مود شده چیست

تفاوت نسخه‌های مود

تا کنون تعدادی نسخه مود برای استفاده کاربران انتشار کرده است. آخرین نسخه که برای هر دو سیستم عامل android و  ios ارائه کرده بیشترین میزان برای طول مدت استفاده دارد. سایر نسخه‌ها در زمان کمتری غیر قابل استفاده و دسترسی مجدد به آن امکان پذیر نیست.

ویژگی‌های آخرین نسخه مود

تمامی قابلیت‌های نسخه پریمیوم شامل Unlocked Spotify Connect،Seek FWD button added to information bar/tablet mod، Visual ads blocked، Audio ads blocked، Seeking enabled، unlimited shuffle، Choose any song، Extreme audio unlocked و Repeats enabled به جز دانلود آهنگ‌ها در نسخه مود قرار داده است.

ویژگی‌های برنامه اسپاتفای

با این برنامه موسیقی‌ها در 3 کیفیت 64 کیلوبایت بر ثانیه، 160 کیلوبایت بر ثانیه و 320 کیلوبایت بر ثانیه ارائه می‌شوند. می‌توان به صورت آنلاین و آفلاین به گوش کردن آهنگ پرداخت. برای ساخت اکانت در داخل اسپاتفای پیشنهاد می‌شود تا از فیس‌بوک خود استفاده کنید. ( خرید اکانت پرمیوم اسپاتفای )

اسپاتیفای مود شده چیست

تشخیص نسخه مود توسط اسپاتفای و مسدود نمودن آن

بعد از استفاده از نسخه موداسپاتفای حساب این استفاده‌کنندگان مسدود مس‌شود. این اکانت‌ها به صورت دائمی مسدود نشده و کاربران می‌توانند پس از استفاده از نسخه اصلی و درست حساب خود را بازگردانند. پس از تشخیص اسپاتفای در مورد استفاده از نسخه مود طی ایمیل‌ای به کاربران اخطار لازم را می‌دهد.

چگونه می‌توان نسخه اصلی را دانلود کرد؟

برای بازیابی حسابی که توسط برنامه مسدود کرده باید از اپلیکیشن اصلی که در پلی استور و اپ استور وجود دارد استفاده نمود . اسپاتفای تا مدتی برای نصب نسخه اصلی حساب کاربر را مسدود می‌کند. در نسخه اصلی بیش از 90 درصد موسیقی‌ها در سطح جهانی برای کاربرای ارائه می‌شود.

اسپاتیفای مود شده چیست

دلیل استفاده کاربران ایرانی از نسخه مود ، افراد برای خرید نسخه پریمیوم نیاز به حسابی بین المللی داشته که این امکان برای کاربران ساکن ایران فراهم نیست. به همین علت بسیاری از افراد به فکر استفاده از نسخه مود می‌افتند. اما باید توجه داشت پس از مدتی استفاده از این نسخه مود نمی‌توان به اسپاتفای دسترسی پیدا کرد. فراموش نشود که اسپاتفای در ایران اپلیکیشنی تحریم کرده است و برای استفاده باید از فیلتر شکن مناسب استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *