آموزش ۶ روش حل مشکل لاگین اسپاتیفای

آموزش ۶ روش حل مشکل لاگین اسپاتیفای

آموزش ۶ روش حل مشکل لاگین اسپاتیفای > اسپاتتفای برنامه‌ای برای پخش موزیک به صورت آنلاین و آفلاین از سال 2008 می‌باشد. این سرویس که روزانه بر محبوبیت و طرفداران آن افزوده می‌شود، گاهی اوقات دچار مشکلات ورود به برنامه می‌شود. با اینکه در سراسر جهان دسترسی به این برنامه وجود دارد، کاربران ممکن است در هنگام لاگین دچار خطا یا مشکل شوند.

برای برطرف کردن این مشکل راه‌های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله به دنبال معرفی 6 مورد آن می‌باشیم. تمامی دستگاه‌ها شامل کامپیوترهای ویندوز، مک و لینوکس، موبایل و تبلت های اندروید و IOS دارای نسخه اسپاتیفای مخصوص به خود است.

رفع مشکل ورود به اکانت اسپاتیفای

حتما تا به حال اتفاق افتاده است، که هنگام ورود به برنامه‌ای دچار مشکل شوید. برنامه اسپاتیفای نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مشکل دلایل متعددی دارد. برای مثال می‌توان به مشکل آی پی، فراموش کردن رمز و.. اشاره کرد.

ابتدا سرورها را بررسی کنید

گاهی اوقات سرورهای برنامه خطا و مشکل دچار می‌شود و این ربطی به کاربر ندارد. این مشکلات فقط به برنامه اسپاتیفای محدود نیست و ممکن است برای تمامی برنامه‌ها اتفاق بیافتد. اکثر اوقات این مشکلات توسط خود شرکت برنامه اعلام می‌شود. به همین منظور در ابتدا به سایت یا صفحات آن‌ها مراجعه کنید. اگر مشکلی در این راه داشتید سایت https://downdetector.com اغلب اوقات این مشکلات را به کاربران اطلاع رسانی می‌کند. ( اکانت پرمیوم اسپاتیفای )

رفع مشکل ورود به اسپاتیفای با استفاده از ایمیل و نام کاربری

به عنوان یکی از راه‌های ابتدایی برای بررسی در مواقع مشکل لاگین، می توان ایمیل یا نام را عوض کنید. بسته به استفاده از ایمیل، اکانت گوگل وفیس بوک راه‌های دیگر را امتحان کرده تا شاید مشکل لاگین حل شود.

رفع مشکل ورود به اکانت اسپاتیفای با کمک گرفتن از پشتیبانی

در ابتدا قبل از این‌که به فکر پشتیبانی به عنوان راهی برای وصل شدن و لاگین در اسپاتیفای بیافتید، به موقعیت مکانی خود توجه کنید تا با موقعیت در هنگام ساخت اکانت در برنامه متفاوت نباشد. اگر این تغییر به صورت ناخواسته به وجود آمده است، به صورت دستی آن را تغییر دهید.

اگر مشکل فقط این مسئله نبود و باز هم نمی‌توانستید به اکانت خود دسترسی یابید، به  عنوان   اخرین  راه  باید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. برای این کار به دنبال برقراری ارتباط با Customer Support باشید.

آموزش ۶ روش حل مشکل لاگین اسپاتیفای

حل مشکل وارد نشدن به اسپاتیفای با استفاده از سایت این سرویس

برای مشکل ورود می‌توان با استفاده از سایت آن راهی جدید را امتحان کرد. برای این کار نیاز است تا برنامه را از روی دستگاه خود حذف نموده و با استفاده از آدرس https://www.spotify.com/us/download/other اقدام به نصب مجدد برنامه کنید. احتمال برطرف شدن مشکل با این راه بسیار زیاد است. اما در صورت حل نشدن دیگر راه‌ها را امتحان کنید.

رفع مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای با Face book Device password

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که با یک اکانت فیسبوک به اسپاتیفای وارد شده‌اید. این اتفاق و مشکل به علت احراز هویت بین این دو نرم افزار به وجود می‌آید. برای رفع و پشت سر گذاشتن این مشکل Facebook گذرواژه‌هایی را ایجاد کرده و به صورت تصادفی آن‌ها را وارد کنید. این راه باعث رفع مشکل ورود به اسپاتیفای است. فراموش نکنید نام کاربری خود را ایمیل Facebook وارد نمایید. این احتمال وجود دارد که اکانت به وسیله Facebook از کار افتاده باشد.

حل مشکل ورود به اسپاتیفای با استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی

یکی از راه‌های موثر برای ورود به اسپاتیفای استفاده از نرم افزاری است، که آی‌پی دستگاه را تغییر دهد. این برنامه با استفاده از تغییر کشور مبدا راهی برای وصل شدن باز می‌کنند. تنوع این برنامه‌ها در انتخاب دستی یا خودکار کشور مبدا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *