اکانت پرمیوم ساند کلاد

اکانت پرمیوم ساند کلاد- SoundCloud Go+ بر روی ایمیل خودتان کاملا قانونی

فهرست مطالب:

  • ساند کلاد چیست و کاربرد آن
  • ویژگی ساند کلاد چیست و چه برتری نسبت به دیگر اپ های موزیک دارد؟
  • ویژگی های مهم ساند کلاد
  • اکانت پرمیوم ساند کلاد

ساند کلاد چیست و چه کاربردی دارد؟؟

( اکانت پرمیوم ساند کلاد ) وب ساند کلاد که یک  برنامه پخش و استریم در زمینه موسیقی است یکی از معروف ترین ها در نوع خود میباشد. که در برلین آلمان پایه‌گذاری شده و این برنامه یعنی ساندکلاد به تمامی کاربران خود اجازه میدهد تا با اشتراک‌گذاری و ترویج بیت و صداگذاری ها حتی فایل های پادکست بتوانند آن را به اشتراک بگذارند.این اپ اولین بار در سال 2007 در کشور سوئد شروع به کار کرد و بنیان گذاران سوئدی دارد و در آلمان پایه ریزی شده است این ابر وبسایت  در سال 2013 با چهل ملیون کاربر توانست به یکی از محبوب ترین وبسایت ها در زمینه موزیک تبدیل شده و رشد کند اما در حال حاظر این آمار از 200 شونده و چهل ملیون کاربر نیز فرار تر رفته.ساند کلاد یک اپلیکیشن و ابزار موسیقی شبیه اسپاتیفای و اپل موزیک است که نسبت به آنها ویژگی های بهتر و مهم تری دارد مثلا شما در ساند کلاد میتوانید بیت ها و موزیک های ساخت خودتان را به اشتراک بگذارید و شهرت پیدا کنید. در ساند کلاد هرکس میتواند موزیک های خوانندگان را به اشتراک بگذارد البته اکثر خوانندگان نیز در این وب چنل شخصی دارند.

ویژگی ساند کلاد چیست و چه برتری نسبت به دیگر اپ های موزیک دارد؟

خوبی اشتراک گذاری موسیقی در این وب این است که تمامی موزیک ها در این وبسایت دارای یک آدرس یونیک هستند. یعنی لینک اختصاصی خود را دارند که پس از اشتراک آنها در فیسبوک و یا تویتتر به راحتی پخش میشوند و پلی میشود. این ویژگی در اشتراک گذاری در وبسایت ها نیز کار را آسان کرده است. پس از ثبت نام در ساند کلاد و داشتن اکانت اختصاصی ( اکانت پرمیوم ساند کلاد ) میتوانید تا 3 دقیقه صدای خودتان را در صفحه شخصی خودتان به اشتراک بگذارید و لینک آن را در صفحه های شخصی خود منتشر کنید. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن و سیستم هوشمندش در این است که شما میتوانید برای خودتان فالوور داشته باشید و با بالارفتن فالوور های صفحه شخصیتان موزیک هایتان را برای آنها به اشتراک بگذارید.سیستم فالوور گیری ساند کلاد شبیه اینستاگرام هست و باعث محبوبیت برنامه شده. مطمئن باشید که وبسایت ساندکلاد دارای کمیاب ترین موزیک هایی است که یا خیلی قدیمی هستند یا پیدا کردن آنها بسیار سخت است. در سالهای گذشته این برنامه منبع بسیاری از آهنگ های زیرزمینی بوده است.

اکانت پرمیوم ساند کلاد
اکانت پرمیوم ساند کلاد

اکانت ساندکلاد چه ویژگی های مهمی دارد.

این ابزار تنها ابزاری است که بدون شک از داشتن نسخه پرمیوم آن پشیمان نمیشوید قسمت ساندکلاد از پلن pro  ارزانتر میباشد و برای کاربران ایرانی ها بسیار مناسب است این بخش دارای امکاناتی ویژه است برای مثال میتوان پخش آفلاین موزیک ها و عدم پخش تبلیغات را از ویژگی های این اپ دانست. در اکانت پرمیوم تمام نسخه های دمو برای شما کامل پخش میشوند و حتی میتوانید در صفحه شخصی خودتان زمان بیشتری را به پخش موزیک شخصیتان اختصاص دهید. ( اکانت پرمیوم ساند کلاد ) شما با خرید این اکانت دارای یک میکسر شخصی خواهید شد که میتوانید با این نرم افزار حرفه ای موزیک های که میخواهید را میکس و مستر کنید.این بخش یکی از بخش های حرفه ای در تمامی اپ های موزیک است شما با داشتن این اکانت پرمیوم بالاترین کیفیت صدا را دریافت خواهید کرد.

اکانت پرمیوم ساند کلاد را با بهترین کیفیت داشته باشید.

اگر شما میخواهید در زمینه موزیک فعالیت کنید و آهنگساز یا خواننده هستید.داشتن اکانت پرمیوم به شما کمک خواهد کرد تا با اشتراک موزیک ها و بیت هایی که ساخته اید خیلی زود شهرت برسید و بسیاری از خوانندگان هیپ هاپ بعد 2015 از همین برنامه شهرت یافته اند به طوری که به بسیاری از آنها ساندکلادی میگویند . وبسایت ما بهترین اکانت را برای شما تهیه میکند که بتوانید به راحتی و بالاترین کیفیت به تمامی ابزار های ساند کلاد فعالیت داشته ما گارانتی شمارا تضمین کرده و به شما این قول را میدهیم در صورت داشتن مشکل در اکانتتان پشتیبانان ما به صورت شبانه روزی آماده حل مشکل شما می باشد.( اکانت پرمیوم ساند کلاد ) وبسایت ما نسبت به دیگر وب های فروش اکانت پرمیوم بهترین قیمت را برای خرید اکانت پرمیوم دارد. به صورت کلی اگر میخواهید کار موزیک را به صورت حرفه ای شروع کنید خرید اکانت پرمیوم ساند کلاد برای شما ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *