گیفت کارت چیست و چه کاربردی‌های دارد

گیفت کارت چیست و چه کاربردی‌های دارد؟

گیفت کارت چیست و چه کاربردی‌های دارد ؟ هم اکنون بسیاری از ما انسان‌ها نام گیفت کارت به گوشمان رسیده است؛ اما همیشه این سؤال برای ما پیش‌آمده گیفت‌کارت چیست؟ و چه کاربردی برای آدم دارند؟ در حال حاضر چند نوع گیفت‌کارت وجود دارد؟ نحوه استفاده از این کارت‌ها به چه صورت است؟ ما سعی داریم تمام سؤال‌های که در ذهن شما وجود دارد به آن پاسخ دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

گیفت‌کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی یا مجازی است که با خرید گیفت کارت یک اعتبار مجازی به حساب افراد خرید خود را به صورت کامل انجام داده اند در اخر خرید یک کد به آن افراد داده می‌شود. تمام این کارت‌ها دقیقاً مثله کارت شارژ ایرانسل و همراه و رایتل می‌باشد که با خرید آنها یک مبلغ خاص مد نظر خریداران؛ روی کارت هک شده است.

تمام کارت‌های گیفت کارت حاوی یک کد می‌باشد. زمانی اعتبار شما در اکانت اضافه خواهد شد آن کد مورد نظر خود را در وب سایت و استورهای قصد خرید محصولی دارید می‌توانید کد مورد نظر وارد کنید. اعتبار شما همان مقداری هست که روی کارت هک شده همان کد در استور وارد کنید به همان اندازه مبلغ اعتبار شما شارژ خواهد شد.

پس از اینکه اعتبار شارژ شد می‌توانید خرید فیلم موسیقی و کتاب از استور مورد نظر خود به راحتی انجام دهید. این کارت‌ها از اسمش کاملاً معروف است مناسب هدیه دادن می‌باشد. (خرید گیفت کارت اپل Apple آیتونز )

قابل پس دادن و یا انتقال به شخص دیگری نمی‌باشد. گیفت کارت‌ها کلاً برای هرکمپانی و استوری مخصوص تولید شده است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود گیفت کارت مدنظر خود را خریداری کنید و در استور مد نظرخود استفاده کنید. به عنوان مثال گیفت کارت آیتونز فقط قابل استفاده در استور آیتونز می‌باشد و شما این امکان ندارید در استور مختلف از آن استفاده کنید پس حتماً قبل از خریداری کردند گیفت کارت به این موارد توجه کنید.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی‌های دارد

گیفت کارت آیتونز چیست؟

گیفت کارت آیتونز همان گیفت کارت اپل محبوب است که یکی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌های در دنیایی امروز به شمار می‌آید. که می‌توانید در آپ استور و آیتونز، آی بوک استور، و مک بوک استور؛ کاملاً قابل استفاده است و بیشترین کاربرد برای دستگاه اپل مانند: ایپاد؛ آیفون؛ مک دارد.(خرید گیفت کارت اپل Apple آیتونز )

قیمت انواع گیفت کارت‌های که عرضه شده است؟

هم اکنون گیفت کارت که در مقادیر 5 دلاری؛ 10 دلاری؛ 15 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری، 100 دلاری عرضه شده است. این شرایط برای کاربران فراهم سازی شده که بتوانند گیفت کارت سفارشی خود را سفارش انجام بدند، فروشگاه‌های در سطح اینترنت وجود دارد می‌توانید گیفت کارت به هرحسب میزان خود تا قیمت 500 دلار ویا حتی 1000 دلار سفارش انجام دهید.

محبوبیت گیفت کارت در چه کشورهای بیشتر شده است؟

درحال حاظر گیفت کارت آیتونز امریکا محبوب‌ترین وجذاب ترین و پرطرفدارتین گیفت کارت در سطح امریکا می‌باشد. حتی افراد دیگر ازکشورهای مختلف مثل انگلستان، کانادا؛ استرالیا؛ وحتی ایران ترجیح دارند که گیفت کارت آیتونز خود را مستقیم از کشورآمریکا خریداری و شارژنماییند. گیفت کارت آیتونزتنها درکشورآمریکا ویرفای شده شارژ می‌شود. این گیفت کارت‌ها بسیار طرفداران زیادی ازکشور آمریکا دارد. دلیل این موضوع این است که تمام دسترسی‌های این گیفت کارت برای مردم امریکا کامل ازاد می‌باشد. بهترین شکل خود خدمات به شهروندان امریکا ارایه می‌دهند. چند نمونه از خدمات الکترونیکی به صورت ویژه دسترسی آزاد می‌باشد برای مردم آمریکا خدمات الکترونیکی نظیر بازی؛ کتاب؛ فیلم؛ موزیک؛ و برنامه و . … فراهم می‌کند

گیفت کارت چیست و چه کاربردی‌های دارد

گیفت کارت گول پلی چیست؟

گیفت کارت‌های گوگل پلی کاملاً قابل استفاده دردیوایس و دستگاه‌های اندرویدی هستند. و می‌توانید به بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین استورجهان یاد کرد. شما باخرید گیفت کارت پلی استور یا همان گول پلی هر بازی و نرم افزار از جمله موسیقی، کتاب، فیلم، و غیره … را به راحتی خریداری کنید.

گیفت کارت‌های گوگل پلی همانند گیفت کارت آیتونز در قیمت‌های مختلف در بازار عرضه شده است.

برای خرید فیلم؛ موزیک؛ کتاب؛ حتماً باید گیفت کارت گول پلی تهیه کنید با قیمت‌های 10 دلاری؛ 15 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری؛ 100 دلاری در بازار موبایل عرضه می‌شوند.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس مخصوص پلی 3.4 : هربازیکن وگیمر بخواهد به بازی ها و قابلیت های مختلف جدید استور سونی؛ کاملا دسترسی داشته باشد و ازآن استفاده کنید نیاز به تهیه گیفت کارت پلی استیشن است. این گیفت های امریکایی درقیمت های مختلف عرضه شده است که هرکاربرراحت سفارش مدنظر خود را ثبت کند. درحال حاضر گیفت های 10 دلاری؛ 20 دلاری، 50 دلاری، 100 دلاری، و به صورت یک ماهه، سه ماهه ، یک ساله عرضه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *