چگونه اکانت پرمیوم بسازیم

چگونه اکانت پرمیوم بسازیم؟

چگونه اکانت پرمیوم بسازیم > اکانت­های پرمیوم دسته ای از اکانت­ها می­باشند که شما با داشتن آن از بسیاری از ویژگی­ها و امکانات خاصی که کابران اکانت­های معمولی از آنها منع هستند، برخوردار هستید. انواعی از بازی­ها یا برنامه­های مخصوص موسیقی یا فیلم این نوع اکانت­هارا در اختیار مخاطبان خود می­گذارند. در خیلی از آنها برای تهیه این اکانت­ها باید پول پرداخت کنید و شرایط استفاده از آنها را بپذیرید. در اینجا به نحوه ساخت اکانت­های پرمیوم در زمینه برنامه­های رسانه­ای مانند اسپاتیفای یا نتفلیکس می­پردازیم.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از بزرگترین استریم­های موسیقی در جهان است (اکانت پرمیوم قانونی اسپاتیفای) که هنرمندان زیادی از سراسر جهان در آن فعالیت می­کنند. در نسخه عادی و اکانت معمولی این برنامه محدودیت­هایی وجود دارد بنابراین برای اینکه بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از شنیدن موسیقی یا پخش آثارتان لذت ببرید، نیاز دارید اکانت پرمیوم بسازید. برای مثال در نسخه رایگان شما نمی­توانید آهنگ را جلو بزنید یا از بین لیست خود به صورت تصادفی آهنگی را انتخاب کنید. همچنین در این نوع اکانت شما باید تبلیغات مختلف را گوش کنید. در اکانت پرمیوم اسپاتیفای شما هیچ محدودیتی ندارید و تمام امکانات آن در دسترس شما قرار می­گیرد. برای ساخت این نوع اکانت شما نیاز به پرداخت اندکی هزینه دارید.

1 1

چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسازیم؟

برای ساخت این نوع اکانت ابتدا باید به سایت رسمی اسپاتیفای مراجعه کنید. اگر تا به حال اکانتی در اسپاتیفای نداشته­اید، ابتدا گزینه sign up  را بزنید و سپس اطلاعاتی را که از شما می­خواهد پر کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی شما و نام کاربری ورمز عبور اکانت می­باشد. (اکانت پرمیوم قانونی اسپاتیفای) اگر در حال حاضر اکانت معمولی دارید و می­خواهید آن را  به اکانت پرمیوم تغییر دهد، لازم است ابتدا وارد اکانت خود شوید و سپس روی بخشی به نام redeem  که در پروفایل شما قرار دارد کلیک کنید. در این بخش یک سری گیفت کارت­هایی وجود دارد که معمولا مدت زماان یک ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه می­باشد. با خرید هر کدام از این کارت­ها می­توانید به مدت زمان مشخص شده از امکانات این اکانت بهره مند شوید. هزینه اکانت یک ماهه حدود 12 دلار، سه ماهه حدود 36 دلار و شش ماهه 72 دلار می­باشد. همچنین برای تمدید سالانه می­بایست حدود 100 دلار پرداخت کنید.

اکانت پرمیوم نتفلیکس نتفلیکس جزو بزگترین استریم­های آنلاین فیلم و سریال در دنیا می­باشد. شما می­توانید با خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس به حجم عظیمی از فیلم­ها و سریال­ها در ژانر­های مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین شما با داشتن این نوع اکانت می­توانید تمام محتوا­های این رسانه را به صورت 4k و با کیفیت بالا تماشا کنید.

چگونه اکانت پرمیوم بسازیم

ساخت اکانت پرمیوم نتفلیکس  

برای ساخت اکانت پرمیوم نتفلیکس شما ابتدا باید به سایت رسمی آن وارد شوید و سپس اقدام به ساخت اکانت عادی نمایید. (اشتراک قانونی اختصاصی نتفلیکس) اگر از قبل اکانتی ندارید، می توانید از مزیت استفاده رایگان یک ماهه استفاده کنید. بعد از آن گزینه see the plans  را بزنید و بعد گزینه continue را انتخاب کنید. در این قسمت شما انواع طرح های اکانت پرمیوم نتفلیکس را مشاهده می­کنید. طرح اول basic یا پایه نام دارد که شما می­توانید با پرداخت 8.99 دلار از آن بهره مند شوید. طرح دوم standard یا استاندارد نام دارد که هزینه آن 13.99 دلار است و طرح سوم premium یا ویژه است که می­توانید با پرداخت 17.99 دلار آن را خریداری کنید. در اکانت پرمیوم شما می­توانید همزمان با استفاده از 4 دستگاه از نتفلیکس استفاده کنید. این ویژگی برای خانواده­هایی ارزشمند است که سلیقه متفاوتی دارند و اعضای آن می­خواهند به صورت اختصاصی از این استریم استفاده کنند.

اکانت پرمیوم یوتیوب

سرویس­های یوتیوب از پرطرفدار ترین سرویس­های گوگل است که میلیون­ها نفر از آن استفاده می­کنند. سرویس­های رایگان دارای محدودیت­های زیادی هستند (اکانت پرمیوم youtube قانونی) و امکانات زیادی ندارند اما شما می­توانید با خرید اکانت پرمیوم یوتیوب بدون محدودیت و با امکانات ویژه از این سرویس­ها استفاده کنید. با استفاده از این اکانت شما می­توانید به صورت نامحدود ویدئو­های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت دانلود کنید و به صورت آفلاین از تماشای آنها لذت ببرید و همچنین تبلیغات قبل یا در حین تماشای ویدئو­ها را حذف کنید. شما با این اکانت می­توانید به فیلم­ و محتوا­های اختصاصی یوتیوب هم دسترسی داشته باشید. ویژگی دیگر این اکانت این است که با خاموش شدن گوشی یا خارج شدن از برنامه شما همچنان می­توانید صدای ویدئو را از پس زمینه بشنوید.

ساخت اکانت پرمیوم یوتیوب برای ساخت اکانت پرمیوم یوتیوب فقط لازم است به اپلیکیشن یوتیوب که در گوشی وجود دارد بروید. روی عکس پروفایل خود در قسمت بالای صفحه و سمت راست کلیک کنید و گزینه get youtube premium را انتخاب کنید. با پرداخت هزینه حدود 11.99 دلار می­توانید صاحب یک اکانت پرمیوم یوتیوب شوید. خرید این اکانت، یوتیوب موزیک پرمیوم را نیز شامل می­شود.

چگونه اکانت پرمیوم بسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *