چگونه اکانت پرمیوم بخریم؟

چگونه اکانت پرمیوم بخریم؟

چگونه اکانت پرمیوم بخریم؟ اکانت پرمیوم امروزه برای انواع بازی‌ها و دیگر برنامه‌ها به فروش گذاشته می‌شود. یکی از این بازی‌ها ماینکرافت است که به دلیل گیم‌ پلی فوق‌العاده خود توانسته‌است به خوبی از پس تمام سلیقه‌ها بربیاید. ماینکرافت گرافیکی دارد که شاید در نگاه اول ما را به یاد بازی‌های نسل‌های قدیمی بیندازد اما به تدریج مشاهده می‌کنید که پر از ابتکار و نوآوری است و می‌تواند شما را ساعت‌ها به خود مشغول کند. در این مطلب با چگونگی خرید اکانت پرمیوم این بازی بیشتر آشنا خواهیم‌شد.

11

انواع اکانت‌های پرمیوم ماینکرافت

در ماینکرافت دو نوع اکانت قابل خریداری است. یکی اکانت پرمیوم گلد است که در آن کاربر تنها می‌تواند نیک نیم و اسکین اکانت را تغییر دهد. بعد از خرید این اکانت یوزرنیم و پسورد از طرف سایتی که از آن اکانت را خریداری کرده‌اید برای شما ارسال خواهد‌شد.

نوع دیگر اکانت‌، اکانت فول اکسس است که می‌توان آن را از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین اکانت‌های ماینکرافت دانست. پس از خریداری این اکانت اطلاعات ایمیل، اطلاعات اکانت، سوال امنیتی و نیک‌نیم، برای شما ارسال خواهد‌شد و شما می‌توانید به راحتی این اطلاعات را اصلاح کنید.

راه‌اندازی اکانت فول اکسس

اطلاعاتی که پس از خرید اکانت پرمیوم دریافت می‌کنید شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات ایمیل اصلی
  • اطلاعات اکانت ماینکرافت
  • سوال امنیتی
  • نیک‌نیم
  • تاریخ تعویض ایمیل

برای راه‌اندازی و استفاده از اکانت پرمیوم فول اکسس باید وارد ایمیل اکانت شوید. ممکن است ایمیل از شما شماره تلفن همراه را درخواست کند. در این صورت باید شماره تلفن همراه خود را با پیش شماره ایران وارد کرده و از وارد کردن آن با صفر خودداری کنید. این کار امنیت ایمیل را نیز افزایش می‌دهد.

تغییر زبان ایمیل

این صورتی‌که ایمیل به زبان روسی و یا هر زبان دیگری بود می‌توانید از دو روش برای تغییر زبان آن به انگلیسی اقدام کنید. روش اول در مرورگر کلیک راست می‌کنید و زبان را با استفاده از گزینه Translate To English به انگلیسی تغییر می‌دهید.در روش دوم کافی است روی صفحه سایت به دنبال پرچم روسیه و یا کلمه Ru بگردید و آن را به پرچم انگلیس و یا En تغییر دهید.

فراموشی رمز عبور

وقتی رمز ایمیل را عوض کردید برای جلوگیری از فراموش شدن آن بهتر است آن را یادداشت کنید و یا جایی ذخیره نمایید. اگر رمز عبور را فراموش کردید لازم است روی فراموش کردن رمز عبور کلیک کنید و از طریق ایمیل بک آپ و شماره همراه رمز را بازیابی کنید. اما اگر همه این موارد را فراموش کردید باید با پشتیبانی ایمیل تماس بگیرید.

امنیت اکانت

پس از اینکه وارد ایمیل خود شدید باید برای امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به اکانت، وارد بخش تنظیمات که بالای صفحه در ایمیل وجود دارد شده و بر روی گزینه Security کلیک کنید. در این قسمت پسورد، شماره همراه و تایید دو مرحله ای را وارد کنید.

تغییر پسورد در اکانت مایکروسافت

برای تغییر پسورد در اکانت مایکروسافت باید از طریق لینک https://account.live.com/ResetPassword.aspx شده و ایمیل خود را وارد کنید. با وارد کردن ایمیل خود مایکروسافت درخواستی را به همان ایمیل می‌فرستد و از این طریق می‌توانید پسورد جدید خود را انتخاب کنید.

تغییر سوال امنیتی

پس از تغییر پسورد باید اطلاعات سوال امنیتی را تغییر دهید. در این مرحله باید وارد سایت https://account.mojang.com/login شده و وارد اکانت خود شوید. برای عوض کردن سوالات امنیتی روی گزینه request to your security کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه عبارت قرمز رنگ Send instruction to Email را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن تاییدیه‌ای به ایمیل شما ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانید سه کلمه مورد نظر خود را عوض کنید.

سخن پایانی

امن کردن اکانت پرمیوم خریداری شده یکی از الزاماتی است که باید انجام شود. دلیل این امر را نیز می‌توان در تعداد کاربران بازی ماینکرافت جستجو کرد. این بازی بیش از 700 میلیون شرکت‌کننده و بازیکن دارد که به همین دلیل هکرها و دزدهای زیادی را می‌توان در این بازی پیش‌بینی کرد. در صورتی که اکانت را ایمن نکنیم هر لحظه راه ورود این افراد به اکانت خود را باز گذاشته‌ایم.

برای امن کردن ایمیل باید از پسوردهای قوی برای اکانت خود استفاده کنید. پسوردهای ضعیفی که به راحتی حدس زده می‌شوند به راحتی قابل هک شدن و دزدیده شدن هستند. وارد کردن تلفن همراه یکی دیگر از راه‌ها برای امن کردن اکانت است. این کار به شما کمک می‌کند تا اگر شخصی غیر از شما قصد داشت به اکانت شما وارد شود، ایمیل برای شما پیامکی می‌فرستد که شما را از این اقدام آگاه می‌کند. به یاد داشته‌باشید که همیشه از لانچر رسمی ماینکرافت استفاده کنید زیرا در صورت استفاده از لانچرهای غیر رسمی ممکن است اطلاعات اکانت شما به راحتی مورد سرقت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *