پریمیوم اسپاتیفای

پریمیوم اسپاتیفای

پریمیوم اسپاتیفای > قطعا این سوال در ذهن شما پیش می‌آید که پریمیوم اسپاتیفای چیست؟و چه کاربردی دارد؟ اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در سراسر دنیا می‌باشد. برای خرید (اکانت پریمیوم قانونی اسپاتیفای) ،این سرویس برای کسانی که دوست دارند همیشه و در همه جا  به آهنگ‌های مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند، بسیار مناسب است.برای دسترسی به سرویس‌های بیشتر اسپاتیفای باید مبلغی پرداخت کنید و اکانت را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های پریمیوم اسپاتیفای و تفاوت آن با اکانت رایگان، آشنا کنیم.

15 1

پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

اپلیکیشن اسپاتیفای در دو حالت در دسترس مخاطب است؛ در حالت اول کاملا رایگان که دارای امکانات محدود می‌باشد و در حالت دوم پریمیوم اسپاتیفایمی‌باشد. اکانت پریمیوم اسپاتیفای قابلیتامکان دسترسی به امکانات، نصب بر روی هر دستگاه و بدون هیچ گونه تبلیغی خواهد بود. کسانی که دارای پریمیوم هستند می‌توانند هر آهنگی که دوست دارند را گوش دهند.

اکانت پریمیوم از لیست پخش آهنگ، به اشتراک گذاشتن موسیقی با دوستان خود،، کشف آهنگ‌های جدید، گوش دادن به آهنگ‌های پخش شده توسط رادیواسپاتیفای و… برخوردار است.

انواع اسپاتیفای

رایگان:

در این نوع اکانت شما به صورت رایگان از برخی امکانات اسپاتیفای بهره‌مند می‌شوید. این اکانت از قابلیت‌هایی مانند: شنیدن آهنگ‌های مختلف، پیداکردن موسیقی‌های جدید، اشتراک گذاشتن موسیقی با دوستان خود و… برخوردار است. در این نوع اکانت به بعضی از امکانات اسپاتیفای از جمله: گوش دادن به رادیو یا پادکست دسترسی نخواهید داشت.

یکی دیگر از معایب این اکانت این است که شما بعد از گوش دادن به هر آهنگی باید ۳۰ ثانیه تبلیغ ببینید، همانطور که می‌دانید؛تبلیغ حین استفاده از اکانت بسیار دیوانه کننده می‌باشدو باید این تبلیغ را تحمل کنید.

پریمیوم:

در اکانت پریمیوم اسپاتیفای، شما به تمامی امکانات مختلف این اکانت دسترسی دارید و می‌توانید آهنگ‌های درخواستی خود را پخش کرده و گوش دهید. هیچ تبلیغی برای شما در حین گوش دادن به آهنگ پخش نخواهد شد و شما با پرداخت پول و تمدید آن می‌توانید از تمام قابلیت‌ها و امکانات این اکانت استفاده کنید.

نامحدود:

برای اکانت‌های نامحدود در اسپاتیفای، مبلغ کمی پول پرداخت می‌کنید و می‌توانید به بخشی از سرویس های اسپاتیفای دسترسی پیدا کنید. در این اکانت هیچ تبلیغی حین گوش دادن به آهنگ پخش نمی‌شود و می‌توانید از موسیقی لذت ببرید. در اکانت نامحدود اسپاتیفای شما می‌توانید به آهنگ‌های مختلف و حتی به رادیو گوش دهید اما نمی‌‌توانید آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید و خود این اکانت آهنگ‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساخت اکانت اسپاتیفای

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران به فیلتر‌شکن نیاز دارید در غیر این  صورت برای ثبت‌نام به یک ایمیل نیاز دارید. حالا باید دستگاهی که با آن می‌خواهید اکانت بسازید را انتخاب کنید. شما می‌توانید با موبایل خود اکانت بسازید. ابتدابا موبایل خود اپلیکیشن اسپاتیفای را نصب کنید.پس از نصب اپلیکیشن نرم افزار را باز کرده و گزینه ساین آپ را لمس کنید. در صفحه اولی که برای شما باز می‌شود ایمیل و تکرار آن را بزنید سپس پسورد اکانت را وارد کنید. در صفحه بعدی که برای شما باز خواهد شد تاریخ تولد به میلادی، اسم برای پروفایل و همچنین جنسیت خود را انتخاب کنید. به همین سادگی حالا شما دارای یک اکانت اسپاتیفای رایگان می باشید

17

تبدیل اسپاتیفای رایگان به پریمیوم اسپاتیفای

برای تبدیل کردن اکانت خود به اکانت پریمیوم اسپاتیفای پس از ثبت نام دوباره وارد سایت اسپاتیفای شوید و در قسمت پروفایل گزینه Redeem  به شما کمک می‌کند، از طریق یک گیفت کارت اسپاتیفای، اکانت خود را به پریمیوم اسپاتیفای تبدیل کنید.

خرید گیفت کارت

کاربری که قصد خرید گیفت کارت را دارد و در ایران زندگی می‌کند نمی‌تواند به طور مستقیم اکانت خود را به پریمیوم تبدیل کند. باید از طریق سایت گیفت کارت را خریداری کند و اکانت خود را ارتقاء دهد.

18 1

تفاوت پریمیوم اسپاتیفای و اکانترایگان

برای رد کردن موسیقی در اکانت رایگان، فقط ۵ آهنگ را در طول یک ساعت می‌توانید رد کنید در حالی که برای اکانت پریمیوم اسپاتیفای هیچ محدودیتی وجود ندارد. مهم تر از هر چیزی در اکانت پریمیوم اسپاتیفای خبری از تبلیغ حین گوش دادن به آهنگ نیست و می‌توانید از گوش دادن به آهنگ در این اکانت لذت ببرید.

در اکانت رایگان هرگز نمی‌توانید به صورت آفلاین به موسیقی گوش دهید و یا دستگاه‌های مختلف را بهم ربط دهید. کیفیت صدا در اکانت رایگان استاندارد است اما در پریمیوم اسپاتیفای صدا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نتیجه گیری

در این مقاله قصد داشتیم شما را با پریمیوم اسپاتیفای آشنا کنیم همانطور که گفتیم ساخت اسپاتیفای بسیار کار آسانی است و همچنین رایگان می‌باشد. اما این رایگان بودن همراه با تبلیغات و قابلیت‌های محدود در دسترس شما است. برای استفاده از تمام امکانات باید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. اکانت‌های پریمیوم توسط شرکت‌ها با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد که می‌توانید از آن‌ها برای خرید اکانت بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *