پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو > تریدینگ ویو نام آشنایی برای معامله گران و تحلیل گران بازارهای مالی است. پلتفرمی بر پایه وب است و برای استفاده از آن نیازمند یک اسمارت فون و مرورگر هستید. این وبسایت دارای امکانات زیادی برای نحلیل نمودار و چارت های بازار است و نسبت به دیگر پلتفرم ها استفاده آسان‌تری دارد.

اگر تریدر تازه کاری هستید و به‌دنبال پلتفرمی مناسب برای انجام تحلیلات خود هستید، تریدینگ ویو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

چند نوع اکانت در تریدینگ ویو وجود دارد؟

تریدینگ ویو دارای چهار حساب کاربری است که نبست به نیاز خود می‌توانید یکی از این حساب‌های کاربری را خریداری کنید. ( خرید اکانت قانونی پرمیوم تریدینگ ویو )

• اکانت Basic ( رایگان – ۰ $ )

•اکانت Pro ( 14.95$ / ماهیانه )

• اکانت + Pro ( 29.95 $ / ماهیانه )

•اکانت Premium ( 59.95 $ / ماهیانه )

حساب کاربری Basic به صورت رایگان در اخیار کاربران قرار میگیرد، که امکانات نسبتا محدودی را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. اگر اکانت Basic پاسخگوی نیازهای شما در بازار مالی نیست. می‌توانید از حساب های دیگر آن از جمله پریمیوم TradingView  استفاده که کنید و در ازای خدمات دریافتی نسبت به اکانت خود مبلغی را بپردازید.

برای داشتن حسابی پیشرفته شما نیازمند خرید اکانتی با کاربری Pro ،Pro+ ،Premium هستید.

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

ویژگی‌های اکانت تریدینگ ویوPremium

معامله‌گران کهنه‌کار و تحلیل‌گران بازارهای مالی از قابلیت‌‌های اکانت Premium با خبر هستند و اکثر مواقع از آن استفاده می‌کنند.

اما اگر تازه کار هستید و نمی‌دانید کدام اکانت تریدینگ ویو را انتخاب کنید، پیشنهاد ما Premium است. از بهترین حساب کاربری‌های بازار مالی اکانت تریدینگ ویوPremium است ، چرا که دارای قابلیت‌های زیادی است و ویژگی های مختلفی برای شما دارد. ( خرید اکانت قانونی پرمیوم تریدینگ ویو )

 •هزینه اشتراک 59.95 $ / ماهیانه

 •استفاده همزمان از ۲۵ اندیکاتور در هر چارت

 •استفاده از ۵ پرچم Flag برای ایجاد لیست   

 •مشاهده ۸ چارت یا نمودار در هر تب Tab

 •استفاده از فقط ۴۰۰ حالت هشدار Alerts

 • بدون تبلیغات

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

برای داشتن اکانت تریدینگ ویو از نوع پرمیوم نیازمند به انجام چند مرحله هستید. این وبسایت به شما اجازه میدهد تا به مدت سی روز به‌طور رایگان از خدمات حساب کاربری خود استفاده کنید، و پس از سی روز شما مجبور به پرداخت هزینه اشتراک یا خرید اکانت هستید.

1 برای ساخت اکانت تریدینگ ویو نوع پرمیوم، ابتدا مرور گر خود را باز کرده به سایت تریدینگ ویو بروید. گزینه مورد نظر را کلیک کرده و در ادامه به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که ثبت نام در آن صورت می‌گیرد.

2- برای ثبت نام از طریق ایمیل را انتخاب کرده‌اید، برای ساخت اکانت تریدینگ ویو نیازمند ایمیلی معتبر هستید. اگر اکانت شما از نوع تریدینگ ویو Premium  باشد . ( خرید اکانت قانونی پرمیوم تریدینگ ویو )باید ماهانه حساب کاربری جدیدی بسازید و در این صورت ماهانه نیازمند ایمیلی جدید هستید. اگر امکان ساخت ایمیل جدید ندارید می‌توانید از سایت های ایمیل فوری استفاده کنید.

3 در قسمت ثبت نام باکس‌های هستند که باید نسبت به اطلاعات خود آنها را پر کنید.

•نام کاربریUsername

•پسورد password

•ایمیلEmail

پس از پر کردن تمامی فیلد‌های موردنظر Create Account  را کلیک کنید.

4-پس از چند ثانیه وبسایت تریدینگ ویو ایمیلی برای شما ارسال می‌کند، تا از اعتبار ایمیل به نام شما مطمعن شود.

5- پس از تایید ایمیل صفحه‌ای برای شما لود می‌شود که شاید مهم‌ترین قسمت کار باشد، چرا که باید نوع اکانت تریدینگ ویو را انتخاب کنید. اگر خواستار تمامی امکانات سایت هستید، گزینه Premium را انتخاب کنید.

6- در این قسمت شما نیازمند اطلاعات کارت بانکی خود  هستید.

•شماره کارت

•تاریخ انقضا ماه و سال

• کد CVV

• نام و نام خانوادگی صاحب کارت

 در این قسمت توجه داشته باشید که کد CVV  وا در باکس Security Code وارد کنید. برای نام‌نویسی صاحب کارت می‌توانید نامی بجز نام صاحب کارت را در بخش Card Holder Name  وارد کنید . در ادامه محل اقامت خود را کشور آمریکا USA  و شهر را NewYork بنویسید. پس پر کردن تمامی فیلدها قسمتی به‌نام ZIP/Postal Code وجود دارد که باید عدد 10080 را وارد کنید.

7- پس از پر کردن فیلدهای مورد نظر، چک فیلد را فعال کنید و گزینه Start 30-days free trial کلیک کنید. با انجام این‌کار شما می‌توانید سی روز بدون پرداخت هزینه از اکانت خود استفاده کنید.

8- حالا اکانت شما ساخته شد و می‌توانید به مدت یکماه رایگان استفاده کنید و پس از یکماه نیاز به خرید اکانت دارید. پس یک ماه کافی است تا مراحل گفته شده را تکرار کنید تا یک اکانت تریدینگ ویو ppremium جدید داشته باشید.

اگر از پس هزینه خرید اکانت تریدینگ ویو بر نمی‌آید و میخواهید یک حساب کاربری رایگان داشته باشید. ابتدا کش مرورگر خود را پاکسازی کنید و سپس با ایمیلی جدید یک اکانت دیگر بسازید.

پرمیوم سازی اکانت تریدینگ ویو

چرا اکانت تریدینگ ویوPremium  انتخاب درستی است؟

درآمدزایی در بازارهای مالی علاوه در هوش اقتصادی بالا و ذکاوت، نیازمند ابزار و آموزش مناسب است.

اگر به سراغ افراد ماهر در بازارهای مالی بروید، قطعا حساب کاربری با ویژگی های اکانت تریدینگ ویوPremium را به شما معرفی خواهد کرد، چرا که ویژگی‌های آن به شما برای موفقیت در بازارهای مالی کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *