ویزا کارت آمریکا چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

ویزا کارت آمریکا چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

ویزا کارت آمریکا چیست ؟در این مقاله سعی داریم مختصر و مفید به صورت کامل یه ویزاهای آمریکا به بپردازیم و با انواع ویزاها به صورت کامل آشنا شوید.

ویزهای های آمریکا کلا به دودسته تشکیل می شوند ویزای مهاجرتی و ویزای غیر مهاجرتی می باشد به عنوان یک متقاضی باید این را درک کنید کدام ویزا مناسب شما می باشد و کدام مناسب شما نمی باشد. بایدحتما تمام جوانب بررسی کنید اگر ویزای اشتباه درخواست بدید امکان رد شدن ویزای شما بسیار زیاد است.

انواع ویزای مهاجرتی برای کشور آمریکا

به صورت کلی تمام ویزا های امریکا می توان به سه دسته تقسیم کرد ویزاها ی برپایه اشتغال و پیدا کردن کار مناسب ، ویزاهای مهاجرتی که دردسته بندی متفرقه قرار میگیرید. در ادامه سعی میکنیم به صورت مختصر مفید در مورد این ویزاها به شما توضیح خواهیم داد.

ویزای خانوادگی در امریکا چیست ؟

در کل ویزای خانوادگی برای اشخاص صادر می شود که نسبت های کاملا فامیلی با شهروندان آمریکایی داشته باشند یا یک نفر از اعضای خانواده گیرن کارت آمریکا داشته باشد. یا همان دارنده اقامت داِم باشد.

درصورت داشتن یکی از این شرایط شما میتوانید از طریق ویزای خانوادگی برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کنید. مثال میتوانیم در مورد این ویزا برای شما بزنیم این است که شما اگر زیر 21 سال سن داشته باشید و ازدواج نکردید و پدر مادر شما گرین کارت آمریکا داشته باشد درخواست ویزای F2B امریکا میتوانید بدهید.

و اگر یکی از فرزندان شما شهروند آمریکا باشد میتوانید ویزای IR5  دریافت کنید.

image 2
ویزا کارت امریکا فیک می باشد

ویزا کارت امریکا چگونه کار میکند ؟

ویزا کارت امریکا یک شبکه کاملا بزرگ و معبر در این زمینه می باشد که کار اصلی پردازش تراکنش های بانکی می باشد. که تجارت های 200 کشور را کاملا روزانه پردازش انجام می دهد.

معمولا یک کمپانی زمانی که تصمیم اصلی خود را میگیرید تمام محصولات خودش را پردازش کند بانک ویزا کارت امریکا باهم همکاری میکنند.

مزایایی ویزا کارت آمریکا

ویزا کارت امریکا شما میتوانید به صورت انی ان را تهیه کنید به راحتی میتوانید خرید ویزا کارت مجازی امریکا را انجام دهید. یکی از بهترین روش های پرداختی بین اللملی در کشور امریکا از طریق ویزا کارت آمریکا انجام می شود. تحویل صدور کارت ویزا کارت امریکا ظرف 1 الی 3 روز انجام می شود. عموما 5 ساعت بعد از خرید فرایند سفارش شما شروع به آماده سازی کارت اعتباری می کند.

متاسفانه قابلیت شارژ مجدد را ندارد این امکان برای کاربران وجود ندارد. بسیار مناسب برای استفاده در گوگل پلی امریکا می باشد.

ویزا کارت مجازی آمریکا چیست ؟

ویزا کارت مجازی امریکا یک شرکت چند ملیتی می باشد خدمات مالی خود را در این کشور برای اولین بار شروع کرده است. که در شهر کالیفرنیا متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت کاملا قدرتمند است که تمام امور مالی امریکا توسط این ویزا کارت انجام می شود.

در این نوع کارت ها نام تجاری آن بر روی این کارت ها هک شده است. در واقع تمام ویزا کارت های آمریکا توسط بانک های امریکا صادر می شود. و تمام این کارت ها بین 5 تا 8 سال اعتبار دارند.

image 3
ویزا کارت آمریکا  VISA CART

ویزا کارت محبوب ترین کارت در آمریکا می باشد

ویزا کارت آمریکا یک نوع کارت بانک برای پرداخت می باشد تمام قابلیت های یک کارت بانک را دارد. مانند مستری کارت و ویزا کارت برای آمریکای ها کاملا جذاب می باشد. هدف از تولید این کارت انجام معاملات زیاده روزانه می باشد به راحتی با این کارت انجام می شود.

امتیاز های که این کارت دارد بیمه حوادث بیمه سرقت و خیلی میزایایی دیگر برروی این کارت ها اعمال شده است میتوانند شهروندان آمریکایی ازش بهرمند شوند.

ویزا کارت آمریکا درحقیقت جایگزین پول واقعی در امریکا شده است.

ویژگی های مهم ویزا کارت برای شهروندان آمریکایی

تمام کارت ها توسط بانک آمریکا صادر می شود و اعتبار کارت ها 7 ماه میباشد این امکان فراهم سازی شده است که ویزا کارت خود را سفارش انجام دهید. ویزاکارت آمریکا فقط و تنها با ایپی ادرس امریکا قابل استفاده می باشد. از این کارت ها میتوانید در تمام وب سایت های آمریکایی استفاده کنید.

تضمین استفاده ویزا کارت آمریکا در تمام وب سایت های خارجی نمی باشد پوشش اصلی این کارت ففط برای وب سایت مختص آمریکایی ها می باشد. این کارت ها در پی پال و آیتونز وسایت های که سخت گیریی های بسیار زیادی انجام می شود قابل استفاده نیست دلیل این است که سخت گیریی هویتی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *