آموزش نحوه وریفای حساب پی پال چگونه است ؟

آموزش نحوه وریفای حساب پی پال چگونه است ؟

آموزش نحوه وریفای حساب پی پال چگونه است ؟ زمانی که شما حساب پی پال را انتخاب کرده اید نیاز دارید که اکانت پی پال خود را فعال کنید. لطفا تا انتهایی مقاله ماروهمراهی کنید اگر همچین سوالی در ذهن شما وجود دارد قطا در انتهای مقاله به پاسخ سوال ذهن خود خواهید رسید.

پی پال یک حساب بین المللی می باشد و زمانی که اکانت را برای خود ساختید نیازدارید که اکانت خود را ویرفای کنید. برای استفاده از آن الزامی می باشد حساب پی پال خود را فعال کنید.

اگر اکانت پی پال خود را فعال نکنید عملا حساب شما غیر استفاده می باشد و نمیتوانید هیچ تراکنشی در اکانت پی پال خود ثبت کنید در حقیقت انگار حساب شما غیر فعال می باشد.

درحالت که حساب شما احراز هویت انجام نشده باشد فقط میتوانید پول دریافت کنید و امکان برداشت پول تا زمانی که حساب خود را ویرفای نکرده باشید مقدور نمی باشد.

برای فعال سازی حساب پی پال خود نیاز دارید که یک حساب بانکی اصلی خود را به پی پال متصل کنید. زمانی که شما این کارو انجام میدهید حساب پی پال شما احرازهویت کامل انجام می شود و حساب پی پال شما به صورت رسمی فعال می شود.

شما برای فعال سازی حساب پی پال خود دومرحله در پیش رو دارید بنا به انتخاب خود میتوانید یک مورد را کامل  انجام دهید تا اکانت پی پال شما فعال سازی کاملا انجام شود.

اولین مورد که میتوانید ازش استفاده کنید تایید ایمیل است که حتما باید این مورد کامل انجام دهید. لینک کردن دقیق کردیت کارت به حسابتان می باشد. در هرصورت باید ویزا کارت یا مسترکارت داشته باشید که بتوانید حساب خود را متصل کنید؛ اگر نداشته باشید وب سایت های هستند که مسترکارت خودشان را در اختیار اکانت شما میزارند تا احراز هویت اکانت کامل انجام شود بابت این موضوع باید به حساب مقصد شما پولی را پرداخت کنید.

image 8
Pay Pal پی پال

چرا باید حساب پی پال خود را احراز هویت انجام شود ؟

خیلی از شما به این سوال برخورد کردید به چه دلیل باید حساب پی پال خود را باید احراز هویت انجام بدم؛ این موضوع ما قبلا در این مقاله  بیان کردیم یکی از دلایل اصلی این است که بخواهید از حساب پی پال خود پولی را برداشت کنید نیاز دارید که حساب پی پال خود را ویرفای یا همان احراز هویت انجام دهید.

زمانی که اکانت خود را احراز هویت انجام میدهید به راحتی میتوانید مبلغ مورد نظر خود را به حساب های دیگر بدون محدودیت واریز یا برداشت کنید.

مزایایی اصلی ویرفای کردن اکانت پی پال

زمانی شما اکانت پی پال را به صورت رسمی خریداری میکنید مبلغی بیش از حد موجودی در اکانت پی پال وجود دارد. و میتوانید تمام مبلغ به حساب دیگران بدون محدودیت انتقال دهید.

کاربرانی که اکانت پی پال خود را فعال سازی کرده اند گزینه های بیشتری در پیش روی آن ها وجود دارد و میتوانید حالت های مختلف پرداخت را داشته باشید.

یکی از موارد مهم که کمپانی پی پال اعلام کرده است که حساب خود را ویرفای انجام دهید امنیت حساب شما بسیار بیشتر از حالت اولیه می شود. زمانی که اکانت پی پال شما ویرفای کاملا انجام شد به راحتی میتوانید مبلغ پی پال خود را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

توجه : لطفا به این موضوع دقت کنید اگر حساب پی پال شما ویرفای نشده باشد تحت هیچ عنوان نمیتوانید مبلغ ازش برداشت کنید با اموزش که به شما دادیم میتوانید انجام دهید تا حساب پی پال شما ویرفای شود و بدون مشکلی مبلغ مورد نظر خود را به حساب بانکی انتقال دهید و یا برداشت کنید.

image 7
Pay Pal پی پال

نتیجه گیری: نتیجه این مقاله به ما داده است این که شما برای استفاده از حساب پی پال خود نیاز دارید پنل کاربری خود را احراز هویت کنید برای احراز هویت پنل کاربری نیاز به یک حساب بانکی واقعی است که به اکانت پی پال خود متصل کنید تا ویرفای حساب شما به صورت کامل انجام شود زمانی که ویرفای پنل کاربری شما انجام شد میتوانید به صورت 24 ساعته بدون محدودیت مبلغ مورد نظر خود را واریز یا برداشت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *