نرم افزار pycharm چیست و چه کاربردی دارد ؟

نرم افزار pycharmچیست ؟ 1ابزار کدنویسی پایتون

نرم افزار pycharm چیست و چه کاربردی دارد ؟

ما امروز اومدیم در این مقاله به صورت مختصر و مفید در مورد نظر افزار pycharm  صحبت کنیم و به شما بگویم این نرم افزار مناسب چه اشخاص می باشد و چه کاربردی برای ما دارد پس حتما تا انتهای مقاله مارو همراهی کنید اگر همچین سوالی در ذهن شما وجود دارد قطا در پایان مقاله به پاسخ سوال در ذهن خود دارید خواهید رسید.

نرم افزار pycharm یکی ازمحبوب ترین نرم افزارها در زمینه ای برنامه نویسان می باشد. و یکی از بزرگ ترین نیازهای برنامه نویسان پایتون است. درحال حاظر تخصصی ترین نرم افزار پای چارم برای برنامه نویسان حرفه ای است. و مناسب فریم ورک است امکانات بسیار زیادی این نرم افزار دارد که قابل قیاس با نرم افزارهای دیگری که قصد رقابت با این نرم افزار دارد نمیرسد.

ما کله تلاش این که در انتهای مقاله شما کاملا با نرم افزار pycharm  آشنا شده باشید.

Pycharm  چیست؟ تاریخچه نرم افزار pycharm

امروزه بیشتر توسعه دهندگان این نرم افزار محبوب را پیشنهاد می دهند محیط آن کاملا ساده و با کمی کار کردن با تمام نرم افزار آشنا خواهید شد و پیچدگی خاصی ندارد. بهترین برنامه برای برنامه نویسان؛ که به راحتی میتوانند در آن کد نویسی انجام بدند و سرعت کد نویسی خود را چند برابر کنند.

نرم افزار pycharm  توسط شرکت jetBrains طراحی و توسعه پیدا کرده است. این برنامه علاوه از جدید ترین پشتیبانی ها را انجام میدهد با تمام نسخه های پایتون سازگاری دارد. حتی با نسخه 2 و 3 پایتون کاملا سازگار است. و به راحتی برنامه نویسان میتوانند با ویندوز و مک باهاش کار کنند.

نرم افزار pycharm چیست؟
نرم افزار PYCharm

کاربرد نرم افزار pycharm چیست؟

اکثر توسعه دهندگان این نرم افزار براساس و نیازهای مشتریان خود این نرم افزار را به صورت کامل طراحی انجام شده است. و شخصی سازی و سفارشی انجام شده می باشد تمام برنامه نویسان میتوانند با 50 افزونه این نرم افزار در کدنوسی خود استفاده کنند.

حتی برای سنگین ترین پروژه ها و پیچیده ترین پروژه ها میشه ازش استفاده کرد.

چندقابلیت مهم pycharm  چیست ؟

نرم افزار pycharm  ویژگی های خاصی و جدید ترین قابلیت فراوانی را دارد که در اختیار تمام کاربران قرار می دهد. تا فرایند کد نویسی برای تمام برنامه نویسان کاملا راحت و لذت بخش باشد یکی از کارهای اصلی که این نرم افزار انجام می دهد ویرایشگر کد می باشد. ویرایشگر کد زمانی که این نرم افزار باز کنید فعال می باشد. این قابلیت بهترین حالت برای برنامه نویسان می باشد تا بتوانند بهترین کد را بااهاش بزنند.

ویرایشگر کد ها به صورت چند رنگ می باشد و قابلیت چند رنگ را دارد با نورافکن های مختلف جلوه ای قشنگی به کد نویسان داده است. بهترین کاربرد که این نرم افزار دارد امکان تشخصی خطاهای کد نویسی می باشد در کمترین زمان ممکن این نرم افزار خطاهای کد نویسی را شناسایی میکند.

خطاها غلط ها و تکراری بودن کد ها توسط این نرم افزار به صورت دقیق شناسایی می شود.

image 9
Pc pycharm best

پیمایش کد چیست ؟

ویژگی امروز میخواهیم ازش صحبت کنیم پیمایش کد می باشد این مورد برای توسعه دهندگان در دسترس می باشد. همچنین زمان کد نویسی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

پیمایش کد مکان یابی کد نویسی را انجام میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل کد را حل کند.

پشتیبانی از تکنولوژی وب چیست ؟

شما میتوانید با این نرم افزار محبوب بهترین برنامه نویسی پایتون را انجام دهید. یکی ازویژگی های مهم که این نرم افزار دارد کد های خود را میتوانید به صورت زنده مشاهده کنید.

نتیجه گیری:

خیلی خوشحال شدیم تا انتهای مقاله ما رو همراهی کرده اید تمام تلاش این بوده که به صورت واضح این نرم افزار به شما معرفی کنیم و از آن استفاده ببرید. پس اکر برنامه نویس هستید حتما توصیه این است که نرم افزار را تجربه کنید و از آن در برنامه نوسی لدت ببرید.

خرید لایسنس اورجینال pycharm :

شما براحتی میتوانید از وب سایت دیگلاک لایسنس اورجینال pycharm را خریداری و از این ide محبوب بصورت قانونی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *