نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای

نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای

نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای > اسپاتیفای Spotify  یک سرویس پخش موسیقی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ در استکهلم آغاز کرده که در زمینه ویدیو و پادکست فعالیت دارد کاربران می‌توانند ازاین سرویس هم در اندروید، ویندوز و ios نیز استفاده کنند، برنامه پلی لیست اسپاتیفای دسترسی به چیزی حدود ۷۰ میلیون آهنگ را برای کاربران در سراسر دنیا فراهم کرده است همچنین این اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری لیست‌های بخش و آهنگ‌ها و ویرایش را در شبکه های اجتماعی دارد. اسپاتیفای برنامه کامل وجامع است که در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و درهرکدام از این نسخه ها می‌توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

401

ایجاد پلی لیست درتلفن همراه

معمولاً طبق شرایط و با روحیات مان آهنگ‌های خاصی را گوش می‌دهیم با ایجاد یک پلی لیست در تلفن همراه می‌توان به راحتی و در هر زمان و بدون صرف وقت و بدون گشتن موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید برای این کار دو روش وجود دارد برای ایجاد پلی لیست اسپاتیفای می‌توان آن را به دو صورت رایگان یا خرید اکانت انجام داد. در روش اول می‌توان پلی لیست خود را به صورت شافل بدون ترتیب گوش دهید ( خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای )  نرم افزار پلی لیست اسپاتیفای برای شما ۱۵ پلی لیست در نظر گرفته که شامل بهترین آهنگ‌های پخش شده درهفته و همچنین آهنگ های منتشر شده روز می باشد.

نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای

همانطور که می دانید تعداد دفعات فعال سازی اشتراک فمیلی پرمیوم در سال محدود است پس برای فعال سازی اکانت دیگر، به انتقال پلی لیست های اسپاتیفای اصلی خود نیاز دارید برای این کار به ایمیل و پسورد اکانت قبلی و اکانت جدید نیازمندیم که ساده ترین ابزار برای انتقال سایت Spotmybackup.com می‌باشد.

ابتدا باید وارد سایت شوید و روی گزینه Loginwithspotity کلیک و در قسمت ورود به اکانت اسپاتیفای ایمیل و پسورد قبلی خود را وارد سپس گزینه Agree  را کلیک کنیم. ( خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ) بعد از آنکه سایت شروع به جمع‌آوری اطلاعات اکانت شما کرد، تعداد پلی لیست ها و آهنگ‌های محتوای آنها را بررسی می‌کند و در نهایت دو گزینه import وexport برای شما نمایش داده می‌شود. برای استخراج محتوای اکانت قبلی باید گزینه export(خارج یا صادر کردن) را وارد کرده و فایل اطلاعات انتقال برای پلی لیست های اسپاتیفای دانلود می‌شود. در نهایت به صفحه اکانت اسپاتیفای accounts.spotify.com رفته و بالای صفحه سمت راست گزینه protile را انتخاب کنید، سپس گزینه Logout را کلیک کنید تا از اکانت قبلی خارج وارد اکانت جدید شوید. نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای

نکته قابل توجه برای انتقال کامل پلی لیست اسپاتیفای این است، که باید از عمومی Public بودن آن اطمینان داشته باشید برای این منظور می‌توانید از طریق اپلیکیشن به صفحه پلی لیست خود بروید و در صورت وجود گزینه Makepublic روی آن کلیک کنید تا پلی لیست شما به حالت عمومی تغییر کند،

 همچنین برای جلوگیری از انتقال ناقص پلی لیست‌های اسپاتیفای تا حد امکان از بسته شدن کامل صفحه سایت خودداری و تا پایان انتقال صفحه را نبندید.

402

روش انتقال پلی لیست های اسپاتیفای درون برنامه ای

انتقال پلی لیست‌ها در اسپاتیفای به اکانت دیگر کار سختی نیست این کار را میتوان با نسخه وب و دسکتاپ اسپاتیفای به راحتی انجام داد بنابراین برای انتقال آن‌ها دو راه وجود دارد.

 راه اول: ۱. باید به حساب کاربری قبلی خود در برنامه اسپاتیفای وارد شوید ۲. روی پلی لیست مورد نظر کلیک راست کنید و گزینهCollborative Playlist را انتخاب کرده تا پلی لیست برای دیگران هم قابل ویرایش باشد. ۳. پلی لیست را به روش dra&drop بگیرید و روی دسکتاپ کامپیوتر خود بیندازید.۴. از حساب کاربری قدیمی خارج و با حساب جدید خود وارد شوید. ۵. پلی لیست را از دسکتاب بگیرید و در فهرست پلی‌ لیست اسپاتیفای خود رها کنید.

راه دوم : ۱. نسخه وب یا دسکتاپ را اجرا کنید. ۲. پلی لیست که قصد انتقال آن را دارید پیدا کرده و بر روی آن کلیک راست کنید. ۳. روی Share و بعد Copy playliat Link را کلیک کنید . ۴. از حساب کاربری خود خارج وبا حساب جدید وارد شوید. ۵. لینکی که کپی کرده اید را در قسمت جستجو پیست کنید. ۶. اینتر را بزنید تا پلی لیست به نمایش دربیایید . ۷. روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه Save to yurlibrary را انتخاب کنید. و در نهایت به همین سادگی پلی لیست اسپاتیفای شما به حساب جدید انتقال شود.

نحوه انتقال پلی لیست اسپاتیفای

البته این قابلیت ها به راحتی برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست به دلیل فیلتر بودن اسپاتیفای، این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد که به برخی از آنها اشاره شد اما یکی دیگر از کاربردهای پلی استپاتیفای Discover weekly می‌باشد، که به صورت خودکار دوشنبه هر هفته به روز می شود و دارای تعدادی آهنگ بر اساس لیست موزیک هایی که گوش می دهید می‌باشد. ( خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای )

سخن پایانی

اسپاتیفای یکی از روش‌هایی است که به وسیله آن می‌توان هر اهنگی را گوش داد و لذت برد. در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با روش‌های انتقال پلی لیست اسپاتیفای آشنا کنیم تا به راحتی بتوانید به هر آهنگی دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *