منوی اصلی تریدینگ ویو

منوی اصلی تریدینگ ویو

زمانی که شما پنل کاربری خود را کامل ایجاد کردید باید قبل از ورود به بازار تریدینگ نیاز دارید که با پنل کاربری آشنایت کامل داشته باشید امروز ما درکنارشما هستیم که بتوانیم با تمام بخش های پنل کاربری خود آشناشوید. دربخش منوی اصلی کاربران به راحتی می توانند ازعملکردهای اصلی؛ مختلف برروی نمودارها است. هرکدام از این گزینه ها را امروز به صورت کامل بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

نمادها دربازارهای مالی چیست ؟

زمانی که شما وارد پنل کاربری خودتان شدید با کلیک کردن برروی گزینه می توانید دربازارهای مالی مختلف به راحتی به جستجو بپردازید. این بازارها همانطور از قبل گفته شده بود شامل بازارهای مختلفی مثال: معاملات آتی؛ بازارهای سهام و غیره … به عنوان مثال کاربران می توانند با وارد کردن کلمه  BTCUSD دراین قسمت لیست جدیدی از قیمت های بیت کوین دربرابر قیمت دلار آمریکا را مشاهده کنند.

تایم فریم چیست ؟

کاربران می توانند با اانتخاب گزینه از تایم فریم ها از یک دقیقه تا یک ماهه مشاهده کنند و ازآن بهره ببرید.

انواع مختلف نمایش نمودار

این امکان فراهم سازی شده است که کاربران به راحتی با استفاده از این گزینه های که وجود دارد بتوانند دربخش تریدینگ ویو نمودار دلخواه خود را دربین نمودارهای که وجود دارد را انتخاب کنند. زمانی که پنل کاربری خود را ایجاد می کنید درحالت پبش فرض شما به صورت شمع های ژآپنی است شاید سوال درذهن شما پیش بیاد که شمع های ژآپنی چیست ؟ زمانی که پنل کاربری شما افتتاح می شود تنظیمات نمایش نمودار برای شما ساده قرار میگیرد که به حالت ژآپنی معروف است. و کاربر مورد نظر به  راحتی می تواند با اطلاعات کمی در این زمینه اطلاعات مفیدی را از این نموداردریافت کند.

image 30

چگونه کاربران می توانند بیش از یک نمودار درصفحه اندیکاتوراضافه کنند ؟

گاهی مواقع شما نیاز دارید که بیش از یک نمودار را درپنل کاربری خود ایجاد کنید. به عنوان مثال به دو یا چند نمودار نیاز دارید. امروز ما درکنار شما هستیم بهترین راه کار این موضوع را به شما معرفی کنیم. کاربران می توانند به راحتی با انتخاب گزینه compare دروب سایت تریدینگ ویو این امکان را به شما میدهد که بتوانید چند نمودار را برروی هم انداخته و حرکات قیمت را به صورت لحظه ای بررسی کنید.

تنظیمات نمودار چگونه است ؟

شما می توانید با کلیک کردن برروی گزینه چرخ دنده دربخش بالا سمت راست پنل کاربری خودتان رنگ و ظاهر؛ یا منطقه زمانی یا خطوط وضعیت و رویدادهای مورد نظر خود را تغییر دهید. شرایط برای کاربران فراهم سازی کرده است این نرم افزار می توانند به صورت 24 ساعته هرگونه تغییرات را برروی پنل کاربری خود لحاظ کنند. و به راحتی شخصی سازی مورد نظر خود را اعمال کنند. کاربران می توانند با استفاده از گزینه Events درپنل کاربری تریدینگ ویو از جدید ترین رویدادهای اخباری را به صورت مستقیم مشاهده کنید. به این ترتیب تمام کاربران تریدینگ ویو به راحتی می توانند اثرات و اخبارهای مورد نظر خودرا درپنل کاربری خودشان مشاهده کنند و ازآن اطلاعات مفیدی را کسب کنند. اگر شما اطلاعات کافی دراین زمینه بتوانید کسب کنید می توانید بهترین خرید های سهام و یا ارز دیجیتال خود را انجام بدید.

مهمترین منوی ابزارهای نمودار تریدینگ ویو

چرا انقدر وب سایت تریدینگ ویو بین کاربران محبوب شده است ؟ اگرمی خواهید به پاسخ سوال خود برسید تا انتهای مقاله مارو همراهی کنید. بزرگ ترین تقاوت که وب سایت تریدینگ ویو نسبت به رقبای خود دارند این است که جدید ترین ابزارهای استاندارد و ترسیم برروی نمودار در این نرم افزار دراختیارکاربران قرار گرفته شده است. درحال حاظر دراین نرم افزار بهترین نرم افزارها دراختیارکاربران قرار گرفته شده تا بتوانند بهترین معاملات را به صورت لحظه ای انجام بدند.

سخن پایانی: امروز به صورت کامل و شفاف تمام ابزارهای تریدینگ ویو را به شما معرفی کرده ایم اما امروز ما فقط بخشی ازاین ابزارها به شما آموزش دادیم و خیلی ابزارهای دیگری وجود دارد که استفاده زیادی ازآن برای کاربران نیاز نیست بخاطر همین موضوع ما به مهمترین آنان بهش پرداختیم. خیلی خوشحال شدیم تا انتهای مقاله مارو همراهی کردید موفق پیروز باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *