مستر کارت چیست و چه کاربردی دارد ؟

مستر کارت چیست و چه کاربردی دارد ؟

مستر کارت چیست و چه کاربردی دارد ؟ شاید برای شما این سوال به وجود بیاد که مسترکارت چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟ و چه افرادی میتوانند از آن استفاده کنند. اگر همچین سوال های در ذهن شما وجود دارد حتما تا انتهای مقاله  مارو همراهی کنید. صدور مسترکارت مجازی به چه صورت است ؟

مسترکارت یکی ازبزرگ ترین کمپانی چند ملیتی در آمریکاست. تمام فعالیت این شرکت در زمینه ارایه بهترین خدمات کارت های اعتباری ؛ نقدی و مدیریت می باشد. و در تمام فعالیت های بانکی کاملا به صورت 24 ساعته نظارت دارد.

ریشه تاسیس شرکت مسترکارت زمانی شروع شد که کارت های بانکی زیادی از سمت بانک ها عرضه نشده بودند. مسترکارت توانست درکمترین زمان ممکن محبوبیت بسیار زیادی کسب کند.

مسترکارت شروع کارخود را با کارت های اعتباری استارت زد؛ و با برند مسترکارت؛در اولیل دهه 1960 وارد این عرصه شد. جز نخستین صادر کننده های کارت های اعتباری بود که در شهر کالیفرنیا  بانک ملی کروکر این شرکت بوده است.

در اوایل سال 1979 اسم خود را تغییر داد از اسم مسترشارژ به اسم مسترکارت تغییر نام داد.

کمپانی مسترکارت در سال 1990 تمام سهام های شرکت شبکه اکسس را به صورت کامل خریداری کرد تمام این کمپانی در شرکت خود ادغام کرد.  خوشبختانه مسیر خوبی را مسترکارت شروع کرد هم اکنون توانسته بیش از 140 شعبه نمایندگی در تمام کشورهای راه اندازی کند. بیش از 3 ملیون خودپرداز روانه بازار کرده است.

در حال حاضر مسترکارت در رتبه اول مبادلات مالی در جهان قرار دارد.

image

با مستر کارت به طور کامل آشنا شوید ؟

در این روزها بیشتر معاملات ارزی بین اللملی از طریق مسترکارت انجام می شود. اگر شما دراین عرصه فعالیت دارید و تجارت دارید حتما باید یک کارت مسترکارت برای کار خود سفارش دهید. مسترکارت باعث می شود که شما راحت تر تبادلات مالی خود را انجام دهید.

مسترکارت کلا یک کیف پول الکترونیکی است و به شما این امکان را می دهد با اندکی هزینه در کارمزد این شرکت محصولات که مد نظر شما است را به راحتی خریداری کنید.

خوشبختانه مسترکارت در بیشترکشورها پشتیبانی می شود و میتوانید خریدهای روزانه خود را از طریق همین کارت انجام دهید. و به راحتی میتوانید مراجعه به دستگاه پوز مبلغ مد نظر خود دارید از طریق خود پرداز برداشت کنید.

image 1

مسترکارت گلد MASTER CARD GOLD

اگر چه مسترکارت درخارج ایران بسیار محبوب می باشد تعداد کاربران آن روز به روز روبه افزایش است. اما خب متاسفانه برای ساکنان ایران امکان استفاده از این کارت مقدور نمی باشد.

تمام این موضوع محدودیت استفاده از مسترکارت برای ایرانیان بخاطر این است که ایران در لیست کشورهای تحریم می باشد به اشخاص ایرانی این خدمات محروم کرده اند.

اما خب مجموعه خاصی وجود دارد که با اقداماتی ویژه این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم سازی کرده اند. تا بتوانند مسترکارت خود را سفارش انجام بدند.

کاربرد اصلی مسترکارت چیست ؟ در چه مواردی از آن استفاده می شود ؟

شما با دردست داشتن یک کارت مسترکارت به راحتی میتوانید از طریق کمپانی های معروف مثله آمازون ؛ علی بابا خرید های آنلاین خود را بدون محدودیت انجام دهید.

میتوانید خودرو در سفرهای خارجی کرایه کنید ؛ به راحتی این امکان برای کاربران فراهم سازی شده است که هتل مدنظر خود را رزو کنند و به صورت آنلاین هزینه از طریق مسترکارت پرداخت کنند؛ امکان پرداخت آزمون ایلس و هزینه های دانشگاه ها خارج از کشور؛ این فقط چندتا از خدمات کوچک مسترکارت می باشد.

با انواع مسترکارت ها اشنا شوید

بدون شک زمانی که میخواهید مسترکارت تهیه کنید سوال در ذهن شما خواهد آمد کدام مسترکارت مناسب شما می باشد و اگر اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید مسترکارت مورد نظر خود را به راحتی میتوانید انتخاب کنید.

دونوع مسترکارت کلا وجود دارد نوع 1 مسترکارت : مسترکارت استاندار می باشد میتوانید باهاش خریدهای روزانه خود را انجام دهید به راحتی این امکان را دارید هزینه هتل و آزمون زبان خود را از طریق مسترکارت استاندارد پرداخت کنید.

نوع دوم مسترکارت مسترکارت گلد می باشد مسترکارت مناسب بیشترجوان ها و کسای که اهله سفر هستند علت این موضوع بخاطر این است که شما میتوانید از طریق مسترکارت گلد ماشین کرایه کنی و تخفیف ویژه ای برخوردار شوید و حتی در بعضی زمان ها هتل ها نصف قیمت رزو کنید.

اگراهله سفرهستید حتما مسترکارت گلد من به شما پیشنهاد میکنم تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *