لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگانلایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان آیا واقعیت دارد ؟ آیا واقعیت دارد ؟

لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان آیا واقعیت دارد ؟

لایسنس ویندوز 10 اورجینال رایگان آیا واقعیت دارد ؟ طبق بررسی ها و گزارش های که در سطح اینترنت انجام شده است مشخص شده که خیلی از کاربران در سطح اینترنت به دنبال لایسنس ویندوز 10 رایگان هستند. آیا بنظرتان این موضوع واقعیت دارد ؟ پس لطفا تا انتهای مقاله مارو همراهی کنید اگر همچین سوالی در ذهن خود دارید قطا در پایان مقاله به پاسخ سوال خود خواهید رسید.

لایسنس ویندوز 10 چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم در این مقاله در مورد لایسنس رایگان ویندوز 10 صحبت انجام بدیم اول باید بدونیم ماهیت لایسنس چیست و چه کاربردی دارد؛ مناسب چه افرادی می باشد.

باید بدونید لایسنس ویندوز 10 به چه دردی میخورد ؟ اگر در گذشته و هم اکنون از ویندوز های کرکی استفاده کرده اید قطا زیاد با موضوع لایسنس آَشنایت کامل ندارید.

لایسنس کلا چیست کارش این است که شما پس از خریداری کردند این کالا به شما یک کد 25 رقمی داده می شود باید این کد در ویندوز خود وارد کنید تا ویندوز مورد نظر شما به صورت قانونی فعال شود.

درواقع لایسنس ویندوز یک ویندوز کاملا اورجینال می باشد توسط کد 25 رقمی عرضه می شود پس از وارد کردن کد ویندوز به صورت قانونی فعال می شود. و میتوانید بدون محدودیت از ویندوز خود استفاده کنید.

تمام نرم افزارها و بازی ها که در سطح اینترنت منتشر می شود یک لایسنس قانونی دارد اگر بخواهید استفاده کنید باید این لایسنس ها را خریداری کنید.

به عنوان مثال اگر لایسنس فیفا 21 در یک کنسول وارد کنید میتوانید آن بازی را انجام دهید. و شما قادر خواهید بود بازی اورجینال خود را بدون محدودیت انجام دهید.

درحال حاظر در کشور ایران ویندوز 10 زیادی در سطح اینترنت منتشر شده است که تمام این ویندوز ها کاملا کرک شده می باشد و قانونی نمی باشد. و لایسنس رسمی ندارند.

تمام این ویندوز ها توسط شرکت ها وکمپانی ها کرک شده است. خیلی از ایرانی ها این مورد در جریان نیستند اگر ازلایسنس کرک شده یا همان ویندوز کرک شده استفاده کنند امکان داره به سیستم خود آسیب وارد کند و نصب ویندوزهای کرکی با مسولیت خودتان باید انجام شود.

image 4
Windows 10

چرا باید لایسنس ویندوز 10 اورجینال خریداری کنیم ؟

اما خب سوال روزانه شاید برای کاربران ایجاد شود این است که زمانی شما میتوانید کرک ویندوز به صورت رایگان خریداری کنید علت چی هست که توصیه می شود لایسنس اورجینال خریداری شود؟

اینو باید درجریان باشید خرید لایسنس ویندوز به صورت اورجینال مزایایی دارد متعددی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. درادامه مقاله سعی میکنیم اصلی ترین مزایای که این لایسنس ها دراختیار کاربران قرار میدهد به شما اعلام کنیم.

اولین شرایطی که برای کاربران به وجود می آورد آبدیت رایگان به صورت روزانه و ماهانه دسترسی برای تمام کاربران که لایسنس قانونی را خریداری کرده اند فراهم می شود.

امنیت بخش عظیمی از آپدیت ها که در ویندوز 10 انجام می شود مربوط به آپدیت های امنیتی می باشد که این مورد در ویندوزهای کرکی انجام نمی شود و زمانی که شما ویندوز 10 اورجینال را خریداری میکنید بالاترین سطح امنیت برای سیستم شما ایجاد می شود.

یکی از آپدیت های که ویندوز 10 انجام می دهد بیشتربرای بهینه شدن ویندوز 10 می باشد سریع تر عمل کند و مشکل باگ ویندوز کامل رفع شود. و کاربرتجربه خیلی بهتر ازویندوز 10 را داشته باشد.

image 5
Windows 10

زمانی که شما لایسنس ویندوز 10 را خریداری میکنید دیگر مثله ویندوز کرک نمی باشد امکان دارد هر لحظه از کار بیفتند مشکلات کند شدن و گیر کردن را اصلا ندارد.

کاربران برای ویندوزهای کرکی مجبورهستند هر چند وقت یک بار ویندوز جدید نصب کنند دلیل این موضوع این است که ویندوز های کرکی هرچندماه یک بار کامل کرک از بین میرود و نیاز به نصب مجدد دارد.

زمانی که شما لایسنس اصلی ویندوز 10 را خریداری میکنید  حق و حقوق معنوی شرکت سازنده ویندوز را پرداخت کرده اید. که این موضوع از نظر انسانیت حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *