لایسنس آفیس ماکروسافت چیست ؟

لایسنس آفیس ماکروسافت چیست ؟

لایسنس آفیس مایکروسافت چیست و چه کاربردی دارد ؟ این سوال شاید درذهن شما ایجاد شده باشد برای رسیدن به این پاسخ پس حتما تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید. زمانی که شما لایسنس آفیس را به صورت کامل خریداری میکنید این شرایط برای شما فراهم خواهد شد که میتوانید به صورت نامحدود از تمام نرم افزارهای آفیس به صورت روزانه استفاده کنید. وقتی خرید لایسنس کامل انجام شد شرکت مورد نظر به شما یک سی دی کی را به طورقانونی فعال سازی انجام میدهد. وزمانی که لایسنس خودرا کامل فعال سازی را انجام دادید این امکان برای شما فراهم سازی خواهد شد تا بتوانید از تک تک قابلیت های نرم افزارهای آفیس استفاده کنید.

بهترین روش برای خرید لایسنس آفیس مایکروسافت چگونه است ؟

درحال حاضرراحت ترین روش برای خرید لایسنس به صورت سی دی کی است. شما باید به وب سایت های که فروشگاه سی دی کی و به صورت قانونی لایسنس مورد نظر بفروش میرساند ازاین طریق خرید خود را انجام دهید. خیلی ازکاربران ترجیح دارند ازنسخه های کرکی استفاده کنند اما خب درنظر نمیگیرند که زمانی که شما نسخه کرکی را برروی سیستم خود نصب میکنند با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد. نسخه لایسنس آفیس در2010 ؛2013؛ 2016؛ 2019 که میتوانید نسخه سی دی کی آن را ازتمام فروشگاه ها خریداری کنید. حتما قبل ازخرید لایسنس مورد نظر نسخه کامپیوتر خودرا بررسی کنید تا بتوانید متناسب با سیستم خود آن را تهیه کنید. پس از ثبت سفارش لایسنس مورد نظر بین 30 تا 60 دقیقه لایسنس مورد نظر برای شما فعال سازی انجام خواهد شد.

درحال حاظر خبرخوبی که ما برای شما داریم این که بعد ازفعال سازی لایسنس مورد نظر نیازی ندارد که شما قبل از آن ویندوز اورجینال را تهیه کرده باشید با این حال درصورت تمایل می توانید لایسنس ویندوز10 را تهیه کنید. و این امکان وجود دارد که با نازلترین قیمت آن را تهیه کنید.

image 19
لایسنس ویندوز 10

زمانی که لایسنس ویندوز 10 را خریداری میکنید چه مزایایی دارد ؟

چرا باید کاربران لایسنس ویندوز 10 را خریداری کنند اگر همچین سوالی را درپیش رو دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. زمانی که شما لایسنس ویندوز 10 را خریداری میکنید ازچندین مزایایی بهرمند خواهید شد. شما به صورت روزانه امکان دریافت جدید ترین و آخرین آپدیت های آفیس را دارید. برای کاربران که لایسنس ویندوز10 را خریداری میکنند ازپشتیبانی  دائم برخوردارهستند.مایکروسافت به صورت روزانه مشکلات ازجمله باگ و نرم افزارهای آفیس را حل میکند. این امکان برای کاربران فراهم سازی خواهد شد به راحتی بدون هیچ مشکلی بتوانند اخرین نسخه لایسنس ویندوز 10 را روان برروی لبتاب خود اجراکنند.

زمان تقریبی مایکروسافت برای تحویل لایسنس چقدر است؟

درحال حاظر بیشتروب سایت های که درسطح اینترنت است تمام تلاش خودرا میکنند تا بتوانند درکمترین زمان ممکن لایسنس خود را ارسال کنند. اما خب سوالی که شما برای کاربران ایجاد شود که زمان تقریبی ارسال لایسنس مایکروسافت چقدراست ؟ درحال حاظر سفارشات لایسنس ویندوز 10 که انجام می شود مایکروسافت مدت زمان 30 دقیقه لایسنس مورد نظر را به آدرس ایمیل مورد نظر ارسال خواهد کرد. بااین حال این امکان برای کاربران درسطح جهانی وجود دارد که این فرایند با تاخیر انجام شود درحالت های خاصی حجم سفارش اگربالا برود این امکان وجود دارد تا 3 ساعت زمان طول بکشد برای یک ارسال ایمیل پس تمام جوانب را بررسی کنید و بعد اقدام به خرید کنید.

کلام آخر: درحال حاظر تمام مواردی که دراین مقاله مشاهده کرده اید واقعیت دارد و براساس تحقیقات شبانه روزی ما جمع آوری انجام شده است. این مقاله به صورت کامل به این موضوع پرداخت است که باید کاربران تمام جوانب درخرید لایسنس را بررسی کنید پس ازآن خرید خود را انجام بدهند. خرید لایسنس اورجینال کاملا مفید برای سیستم مورد نظرتان دلیل اینکه مشکلات درحالت کرک وجود دارد را ندارد. امیدوارم تونسته باشیم مقاله خوبی را تهیه کرده باشیم منتظرمقاله های بعدی ما باشید موفق پیروز باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *