فعالسازی کسپرسکی با لایسنس

فعالسازی کسپرسکی با لایسنس

فعالسازی کسپرسکی با لایسنس > فعالسازی کسپرسکی با لایسنس امنیت دستگاه را بالاتر خواهد برد. توصیه ما به شما استفاده از نسخه لایسنس دار به جای نسخه کرکی است.

نسخه‌های بارگیری در اینترت از کسپرسکی اینترنت سکیوریتی سه نسخه جداگانه موجود هست که در این مقاله قصد داریم تا شما را فعالسازی  نسخه لایسنس‌دار آشنا نمائیم. این سه نسخه رایگان،. نسخه آزمایشی و نسخه لایسنس‌دار می‌باشد. به یاد داشته باشید تاریخ دستگاه خود را به صورت درست تنظیم کنید. در صورت انجام ندادن این کار برای آپدیت نمودن برنامه و فعال کردن ان به مشکل برخواهید خورد.

نصب و فعال سازی کسپرسکی برای اندروید

برای نسخه اندرویدی 3 حالت نسخه آزمایشی، نسخه اصلی با استفاده از کد فعال سازی و آنتی ویروس با استفاده از اکانت My Kaspersky وجود دارد. در ادامه ما راه دوم را به شما معرفی خواهیم نمود. برای این کار نیاز است تا راه‌های این مقاله را به ترتیب طی کنید. در ابتدا باید تمامی ویروس‌کش‌ها، ( خرید اکانت پرمیوم کسپرسکی )

برنامه‌ها و نرم افزارهای مشابه را از روی دستگاه خود پاک کرده تا بتوانید به طور کامل برنامه را بر روی دستگاه خود اجرا کنید . بعد از آن به اینترنت وصل و مطمئن باشید تا در اینترت شما در حین کار قطع نخواهد شد. همانند نصب بر روی دستگاه‌های دیگر نیز تاریخ میلادی تلفن خود را چک کنید.

پس از آن فایل نصبی دستگاه را نصب نمائید. پس از باز کردن برنامه در اولین قدم کشور خود را انتخاب کرده و پس از آن دکمه Next را بزنید. تمامی قوانین و شرایط برنامه برای کاربر نوشته. پس از مطالعه این موارد دکمه Accept and continue را کلیک کنید.

 فعالسازی کسپرسکی با لایسنس

پس از این مرحله 2 گزینه برای شما نشان نمایش میدهد. یکی I have an account و دیگری Create an account است. حالت اول برای داشتن یک حساب کاربری و حالت دوم برای عدم حساب خواهد بود. اگر در این برنامه دارای حساب کاربری هستید، پس از کلیک مورد اول تمامی مشخصات خود را وارد کرده و پس از دکمه Sign in را کلیک کنید.

8

در صورت نداشتن حساب کاربری مورد دوم را کلیک کرده و حسابی در سایت کسپرسکی بسازید. پس از انجام تمامی این مراحل، Continue را بزنید. ( خرید اکانت پرمیوم کسپرسکی )

9

پس از آن صفحه با 3 گزینه برای شما به نمایش درمیایید. در میان آن‌ها Real-time Protection را کلیک کرده و به صفحه جدید بروید. Buy premium features را کلیک و پس از آن از 2 گزینه نمایش امده I have an activation code را فشار دهید.

10

با وارد کردن کد خود و کلیک دکمه Next برنامه برای شما به نمایش میایید و دیگر محدودیت‌های نسخه رایگان برای شما وجود نخواهد داشت.

11

نصب و فعال سازی کسپرسکی برای ویندوز

همانند اجرای برنامه کسپرسکی با لایسنس بر روی اندورید اولین قدم حدف نمودن تمامی آنتی ویروس‌های دیگر می‌باشد. برنامه را باز کرده و بر روی continue بزنید.

12

پس از کلیک دکمه اینستال(install) برنامه شروع به نصب می‌کند. در دستگاه‌ها برنامه در درایو C نصب نصب می‌گردد. با تمام شدن کار دکمه Finish را کلیک و برنامه را اجرا نمائید. ( خرید اکانت پرمیوم کسپرسکی )

13

پس از این مرحله با کلیک دکمه skip نصب برنامه را به پایان برسانید. پس از نصب کردن کامل برنامه باید کد فعالسازی خود را وارد کرده تا بتوانید از اپلیکیشن استفاده کنید. برنامه را باز کرده و license در قسمت پایین صفحه سمت راست را بزنید.

14

باز زدن enter activation code صفحه‌ای جدید برای Active نمودن نمایش داده خواهد شد. کد خود را وارد کرده و پس از آن Activate را بزنید.

15

پس از این مراحل صفحه جدیدی به صورت زیر به نمایش درامده و پس از زدن دکمه Finish به مراحل بعدی بروید.

 فعالسازی کسپرسکی با لایسنس

با این روش برنامه به صورت کامل برای شما نصب خواهد شد.

کد فعالسازی کسپرسکی

کد فعالسازی یا همان activation code کدی یونیک و تک برای کسپرسکی با لایسنس بوده که به برای فعال سازی نسخه‌های خریداری نیاز است. اما برای محصولات چند دستگاهی این کد به صورت اشتراکی خواهد بود. تعداد حروف تشکیل دهنده این کد 20 عدد بوده که در 4 قسمت دسته بندی است.

هر قسمت حاوی 5 کاراکتر جداگانه می‌باشد. زمانی که کدها اعتبار دارند، بلافاصله پس از وارد کردن کد محاسبه می‌شود. هم‌چنین برای کدهای اشتراکی از اولین بار که کد بر روی اولین دستگاه وارده محاسبه می‌گردد. امکان تمدید لایسنس با خریداری کردن یک کد کسپرسکی وجود دارد.

نسخه آزمایشی

برای فعال کردن نسخه آزمایشی کسپرسکی با لایسنس را با سه روش استفاده از کد فعال سازی، استفاده از حساب My Kaspersky و از طریق Google Play فعال کنید. برای راه اول می‌توانید با رفتن به صفحه اصلی kaspersky internet security و انتخاب real-time protection مرحه اول را طی کنید.

باید قبل از این کار لیسنس تهیه کرده باشید. پس از آن گزینه I have a license را انتخاب کنید. در بین گزینه‌های به نمایش در آمده پس از انتخاب Enter the activation code، کد فعالسازی خود را بزنید. بعد از وارد نمودن یکبار آن را چک کرده و بعد دکمه Next را بزنید. پس از آن با زدن Ok برنامه کسپرسکی برای شما فعال شده است.

نتیجه گیری

سعی داشتیم تا در این مقاله شما را با کسپرسکی با لایسنس آشنا کنیم. هم‌چنین برای شما نسخه آزمایشی را توضیح دادیم تا پس از آشنایی کامل با این برنامه دست به خرید آن بزنید. یکی از مشکلات جدید افایش فروشندگان آنلاین محصولات کسپرسکی است. در هنگام خرید لایسنس توجه داشته باشید تا نسخه‌ای جدید را خریداری کنید. گاهی اوقات لایسنس‌های قدیمی به خریدار داده شده که مدتی کمتر از زمان واقعی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *