درباره زبان انگلیسی بیشتر بدانید

درباره زبان انگلیسی بیشتر بدانید

زبان انگلیسی یک زبان با ریشه چندین سال آلمانی است که برای اولین باردرقرون وسطا درکشور انگلستان مورد استفاده قرارگرفت درحال حاظریکی ازمحبوب ترین زبان های درسطح جهان است. درحال حاظرزبان انگلیسی یک زبان رسمی که حدود 60 کشورمستقل است. این زبان درسطح وسیعی درکشورهای استرالیا؛ ایرلند؛ ایالات متحده ؛ و استرالیا صحبت می شود. هم اکنون زبان انگلیسی بعد از زبان چینی سومین زبان مادری درسطج جهان رایج است. امروزه بیشترکشورها زبان انگلیسی به صورت گسترده ای درسراسرجهان در مدارس و آموزشگاه های خصوصی به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. خوشبختانه زبان انگلیسی طولی نکشید که توانست به عنوان زبان رسمی در اتحادیه اروپا شناخته شود. شاید زمانی که شما این مقاله را مطالعه می کنید باورنکنید که زبان انگلیسی قدمت 1400 سال را دارد. درواقع شکل های اولیه زبان انگلیسی توسط مهاجران انگولا به جزیره انگلستان آورده شد. به این شکل از زبان انگلیسی یک زبان کهن گفته می شود.

درقرن 17 میلادی انگلیسی میانه به دست نرمن ها شکل گرفت. شکل که امروز زبان انگلیسی به خودش گرفته با اختراع چاپ شکل اصلی گرفته است. چرازبان انگیسی انقدرمحبوب شد درسطح جهان ؟ درزمان های قدیم به واسطعه قدرت های سیاسی و نظامی قوی امپراطوری بریتانیا بین قرن های 17 تا 20 توانست این زبان درسطح جهان گسترش پیداکند. ویکی ازموارد مهم که باعث شد که این زبان خیلی گسترش پیداکند این بود که زبان انگلیسی توانست در اسناد علمی  و فنی جهان منتشر شود. شاید این موضوع را شما درجریان نبودید که زبان انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر مواقع برای استفاده از آن از فعل های کمکی می تواند ساختار جمله و عبارت پیچیده که قابل فهم برای انسان ها نیست را با کمی تغییرات کاملا برای ادم ها یک جمله قابل فهم را ارائه دهد. درحال حاظرزبان انگلیسی درکشورهای مختلف با اختلافات کوچک درتلفظ گرامری درواژه ها بازهم به راحتی می توانند باهم ارتباط بگیرند.

image 28
زبان انگلیسی

آیا یاد گیری زبان انگلیسی ساده است ؟

امروز میخواهیم ما به شما به صورت صادقانه بگویم که یادگیریی زبان انگلیسی و هرچیز دیگری فرق ندارد؛ شما اگرمی خواهید دریک زبان حرفه ای بشوید اولین چیزه که لازم است که بدانید باید زمان کافی را به صورت روزانه برای این زبان بزارید. و حداقل زمان برای مسلط شدن برای زبان انگلیسی چیزی حدود 6 تا 1 سال است که نیاز به مطالعه روزانه دارد و اگرشما به راحتی ازاین موضوع رد بشوید قطعا هیچ وقت نمی توانید درزبان انگلیسی مهارت خوبی را کسب کنید. سخت بودن یک زبان تا حد زیادی بستگی به شما دارد. اما باید بدانید که یادگیریی زبان انگلیسی تقریبا از تمام زبان های دیگر اروپایی دیگر بسیارساده تر است. چرا زبان انگلیسی نسبت به زبان های دیگر راحت ترمخاطبان می توانند یاد بگیرند؟ اولین چیزی که خیلی ما امروز میخواهیم بهش بپردازیم این است که زبان انگلیسی هیچ محدودیت جنسی ندارند. برخلاف زبان های دیگری مثله زبان آلمانی ویا فرانسه که هرکدام از آنان اگربخواهید روزی یاد بگیرید باید کتاب مورد نظر نسبت به جنسیت خود تهیه کنید.

بنظرتان چه بخش هایی اززبان انگلیسی برای فارسی زبانان مشکل است ؟

باتوجه به تجربه کاربران در زبان فارسی؛ برخی از کاربران زمانی که می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند با مشکلات اساسی روبرو می شوند که در ادامه به چندمورد آن میپردازیم اگر می خواهید به پاسخ سوال خود برسید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. تلفظ زبان انگلیسی یکی ازمهم ترین موضوعاتی است که اگر به درستی یاد نگیرید امکان ارتباط با کسانی که زبان انگلیسی را بلد هستن مقدور نیست پس حتما قبل از یادگیری این زبان شیرین به تلفظ آن را از پایه به درستی یاد بگیرید. شاید به این موضوع خیلی از کسانی که می خواهند این زبان را یاد بگیرند توجه نمی کنند اما باید بدانید که برخلاف زبان فارسی  درزبان انگلیسی چیزی که گفته می شود درنوشتاری ازش استفاده نمی شود. درواقع درزبان انگلیسی با توجه به ساختار یکپارچه ای برای تلفظ درکلمات و واژه ها ندارد.

زبان انگلیس
زبان انگلیسی

زمان ها: بیشترزمان ها که درزبان انگلیسی تقریبا هیچ معادل فارسی ندارند. به عنوان مثال زمان حال ساده را نمی توانید با هیچ کدوم از زمان های فارسی معادل کرد. متاسفانه این موضوع برای تمام زمان هایی حال به مراتب بیشتر به چشم می آید. اگر می خواهید زمان دقیق جمله ها را یاد بگیرید نیاز دارید که به صورت روزانه تمرین کنید تا دراین بخش زبان انگلیسی مهارت خوبی را کسب کنید.

سخن پایانی: خیلی ها دوست دارند که زبان انگلیسی را درمدت زمان کمی یاد بگیرند اما یک واقعیت که وجود دارد برای یاد بگیری هرمهارت شما نیاز دارید که به صورت روزانه تمرین کنید و اگرقطعا بتوانید زبان انگلیس را دربرنامه ای روزانه خود برنامه ریزی دقیق بکنید به راحتی می توانید درکمتر از یک سال مهارت زبان انگلیسی خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید. امیدوارم توانسته  باشم که بهترین مقاله را دراین زمینه به شما ارائه داده باشم منتظرمقاله های بعدی ما باشید به امید دیدارخدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *