خرید با ویزا کارت

خرید با ویزا کارت

خرید با ویزا کارت > شاید تاکنون چندین بار اسم ویزا کارت و یا مستر کارت به گوشتان خورده باشد. در دوره ای که ما در آن زندگی میکنیم بسیاری از فروشگاه های معتبر و همچنین مراکز خدماتی معتبر جهان برای ارائه خدماتشان به شما نیازمند ویزا کارت و یا مستر کارت هستند. این کارت در کمپانی در آمریکا تولید می شود که  به صورت کارت های اعتباری بانکی برای شما صادر خواهد شد. برای مثالی بسیاری از دانشگاه ها، سایت های ثبت نام آزمون های بین المللی و تمامی خدمات معتبر جهانی نیازمند این درگاه میباشند.

خرید با ویزا کارت

ویزا کارت چیست؟

ویزا کارت یک شرکت فن آوری در پرداخت های جهانی است. ( گیفت کارت ویزا در دیگلاک) این شرکت کسب و کار ها، دولت ها، بانک ها و…. را ترغیب به استفاده از پول های دیجیتالی کرده است.

این کارت یکی از مهمترین محصولات شرکت ویزا است. شرکت ویزا کار خود را از سال 1956 در ایالات کالیفرنیا آغاز کرده است که تاکنون توانسته است در سراسر جهان در زمینه های گوناگون به خصوص در زمینه خدمات الکترونیکی فعلالیت بالایی داشته باشد.ویزا کارت یکی از قدرتمندترین کارت ها برای تسهیل در مبادلات مالی در کل جهان میباشد. خدمات این کارت در بیش از 140 کشور در جهان فقط از طریق یک شبکه به صورت یکپارچه  و منظم در حال ارائه میباشد.

کاربرد ویزاکارت (Visa Card) چیست؟

کاربردهای این کارت شامل:

  • خرید به صورت حضوری و استفاده از دستگاه کارتخوان
  • دریافت پول از دستگاه های خودپرداز به صورت نقد
  • خرید در سایت ها و برنامه های معتبر جهانی و پرداخت به صورت آنلاین ( گیفت کارت ویزا در دیگلاک)
  • با استفاده از گوشی موبایل و یا فرم های کاغذی پرداخت های را میتوان به صورت آفلاین انجام داد

کاربرد ویزا کارت عمدتا جایگزین های خوبی برای پول های نقد میباشند. شرکت ویزا به دلیل همکاری های متعدد در سراسر جهان با انواع بانک ها و شرکت های بین المللی مختلف تمامی خدمات خود را به صورت یک شبکه جهانی ارائه میدهد. معنی جمله قبل را کمی ساده تر بیان کنیم هنگامی که ویزا کارت شما صادر شده است این ویزا کارت در تمامی نقاط جهان که ویزا کارت را قبول کنند قابل استفاده است و شما میتوانید آن را به جای پول نقد استفاده کنید.

خرید با ویزا کارت

انواع ویزا کارت

  • ویزا کارت اعتباری

این نوع از ویزا کارت ها، از اعتبار هر شخص به صورت خصوصی و توسط نظام بانکی کشور صادر کننده ویزا کارت و یا شرکت استخدام کننده استفاده میشود. این کارت ها مبنای سابقه ی درآمد فرد میباشد و هزینه های وی میباشد که حتی هنگامی که موجودی در کارت نباشد کارت قابل استفاده است و فرد توانایی خرید را دارد. در مقابل این کار فرد موظف است هزینه ای به شرکت ویزا پرداخت کند و در نبود موجودی فرد موظف به قسظ بندی میباشد.

  • ویزا کارت نقدی

این نوع از کارت ها نیازمند به داشتن موجودی در کارت میباشد و در صورت نبود موجودی در کارت فرد توانایی استفاده از کارت را ندارد. ویزا کارت نقدی دقیقا همانند کارت های بانکی ایرانی میباشد با این تفاوت که به جای دلار در ایران از ریال برای مبادلات استفاده میکنند. ( گیفت کارت ویزا در دیگلاک)

  • ویزا‌ کارت پیش‌پرداخت

این کارت ها همانند کارت های هدیه میباشند که به هیچ حسابی متصل نخواهند بود. از قبل برای این کارت ها در نظر گرفته شده است که بعد از تمام شدن موجودی داخل کارت، ویزا کارت دیگر قابل استفاده نخواهد بود. به دلیل تحریم های مختلف در ایران از ویزا کارت نمیتوان استفاده کرد بنابراین برای خرید ارزهای مختلف از این نوع کارت ها استفاده میکنند.

ویزا کارت فیزیکی و مجازی چیست

شما با استفاده از ویزا کارت های فیزیکی میتوانید از تمامی دستگاه هایی که لوگوی ویزا کارت را دارند استفاده کنید و کارت بکشید و خرید حضوری انجام بدهید. ( گیفت کارت ویزا در دیگلاک) با کارت های فیزیکی میتوانید با استفاده از خودپرداز ها در هرجای دنیا وجه نقد بگیرید. لازم به ذکر است پرداخت های آنلاین با این نوع کارت ها قابل پرداخت است.

ویزا کارت های مجازی فقط دارای مجموعه ای از اطلاعات کابرد و شماره های کارت میباشد. کارت های مجازی دیگر مانند کارت های فیزیکی پلاستیکی نیستند. تنها کابردی که این کارت ها دارند پرداخت های آنلاین در انواع سایت ها و برنامه های معتبر میباشند. تنها مزیتی که این نوع کارت ها دارند نسبت به کارت های فیزیکی دارای هزینه صدور خیلی پایین تری هستند و همچنین در مدت زمان کمتری صادر خواهند شد و شما میتوانید از آن استفاده لازمه را انجام دهید.

سخن آخر

3

در اینجا به معرفی ویزا کارت خواهیم پرداخت. همانطور که رد تصویر مشخص است این کارت دارای یک شماره 16 رقمی ، تاریخ انقضا کارت، مشخصات دارنده کارت، شماره cvv در پشت کارت میباش. شما در هنگام خرید از تمامی این اطلاعات استفاده خواهید کرد.

  • Digits card number

این قسمت از کارت شماره 16 رقمی کارت میباشد

  • Card holder name    

این قسمت از کارت متعلق به نام دارنده کارت میباشد

  • Expire date           

در این قسمت شما شاهد تاریخ انقضا کارت خواهید بود

  • Cvv2                    

این کد در پشت کارت قرار دارد که یک کد 3 رقمی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *