خرید اشتراک پرمیوم و قانونی grammarly

خرید اشتراک پرمیوم و قانونی grammarly بر روی ایمیل شخصی

خرید اشتراک پرمیوم و قانونی Grammarly > که یکی از معروف ترین دستیارهای نوشتاری در یک فضای ابری است که کارش تصحیح و اصلاح  اشتباهات و غلط املایی ها و  هجی و دستور زبان و علائم نگارشی و وضوح و خلاصه موضوعات مهم نگارشی را اسکن و بررسی میکند و  این سرویس با جستجوی صحیح و منطبق با جمله اشتباه متن را اصلاح میکند و کلمه مناسب را پیدا میکند. از ویژگی های مهم این سرویس این است که اجازه میدهد شما به راحتی سبک و لحن و زبان خاص و… را برای متن خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

البته برای استفاده از تمامی امکانات این سرویس باید اکانت پرمیوم آن را خریداری کنید تا بتوانید از آن بصورت کامل استفاده کنید.

سیستم AI گرامرلی چه ویژگی ای دارد؟

سیستم Grammarly’s AI سیستمی است که با ترکیب زبان ها و طبیعی کردن نگارش متن به شیوایی و روان بود آن کمک میکند. بصورت کلی باید گفت هر زبانی دارای سطوح مختلفی است که از کارکترها و کلمات جداگانه گرفته تا ساختارهای دستوری و جملات  حتی پاراگراف ها یا متن کامل تشکیل شده است. پردازش زبان به صورت کامل و طبیعی یکی از ویژگی های هوش مصنوعی این سرویس است که در آن بررسی ماشین آلات برای درک و پردازش زبان انگلیسی و انجام موضوعاتی مثل ترجمه به صورت ماشینی و  تجزیه متن و تحلیل احساسات و استرس متن و…

Grammarly چکارایی دارد و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

هنگامی که متنی را از فارسی و یا دیگر زبان ها به زبان انگلیسی ترجمه و تبدیل کنیم این متن روان نیست و در هنگام خواندن اشکالات گرامری به آن  وارد است. البته این را باید گفت که در نسخه رایگان از امکانات زیادی برخوردار نیست ولی امکاناتی وجود دارد که بتوان به صورت محدود از آنها استفاده کرد و یک مقاله یا متن ساده را نگارش کرد. به صورت کلی اگر میخواهید از تمامی امکانات این سرویس استفاده کنید باید اکانت پرمیوم آن را فعال کنید.( خرید اکانت پرمیوم آموزش زبان )

الگوریت های این برنامه یعنی  Grammarly تمامی مشکلات و خطاهای متن را نشانه گذاری میکند و در متن نشان میدهد. امکانات این سرویس عبارتند از:

  1. دستور زبان
  2. تلفظ و کاربرد
  3. دایره لغات
  4. سبک نوشته
  5. علائم نگارشی
  6. و حتی دزدی ادبی

از ویژگی های سرویس  grammarly می‌باشند.  در این سرویس هرگونه مشکل را توضیح و حتی راه های تعویض آنهارا پیشنهاد میدهد.

اکانت پرمیوم گراملی برای چه سیستم عامل هایی می‌باشد؟

می‌توانید افزونه گراملی را در گوگل کروم خود نصب کرده و به راحتی استفاده کنید و در برنامه یا وبسایت هایی مانند:

  • جیمیل
  • فیسبوک
  • لینکدین
  • توئیتر
  • وبلاگ های شخصی
  • وردپرس

یا بصورت کلی بخواهید هرگونه متن نوشتاری را بنویسید یا ویرایش کنید این برنامه به شما کمک میکند پس اگر متن های نوشتاری زیاد دارید این برنامه به صورت کلی بسیار میتواند برای شما مفید باشد. البته یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که میتوانید آن را بر روی آفیس نیز نصب کرده و در ورود و پاورپونت نیز استفاده کنید. با خرید اکانت پرمیوم میتوانید آن را برای کیبورد مخصوص اندروید یا آی او استان نصب و استفاده کنید.

چرا باید اکانت پرمیوم grammarly بخرم؟

نسخه پولی این برنامه برخلاف نسخه رایگان آن که 150  روش گرامری دارد و معمولا در نسخه رایگان چنین چیزی وجود ندارد. و باید گفت که در نسخه پرمیوم  grammarly که از 250 قاعده گرامری و املایی برای بررسی متنتون میتونید استفاده کنید.                       نسخه رایگان نمیتواند از بین مقاله های ادبی نسخه کپی را برای بررسی سرقت ادبی بردارد ولی نسخه پریمویم در 16 ملیون مقاله جستجو میکند.

 

  • فعلا اکانت پرمیوم گرامرلی موجود فقط اشتراکی میباشد که بصورت قانونی تهیه شده و پس از خرید به شما مشخصات ورود به اکانت تجویل داده خواهد شد
  • در مدت زمان خریداری شده اکانت از طرف ما گارانتی خواهد شد و شما با خیال راحت و بدون ریسک از دست دادن اکانت از آن استفاده میکنید.

درصورتی که به مشاوره یا اکانت خاصی احتیاج دارید با پشتیبانی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *