بهترین روش برای ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی

بهترین روش برای ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی

بهترین روش برای ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی . امروز اپل بخش جدیدی را به مراحل ساخت اپل آیدی اضافه کرد که متاسفانه باید کاربران ایرانی طی آن با وارد کردن شماره وبعد ازاحرازهویت کامل میتوانند ازخدمات اپل به صورت کامل استفاده کنند. امروز ما درکنارشما هستیم تا بهترین روش برای ساخت شماره مجازی را به شما معرفی کنیم. درحالی که زمان زیادی ازمشکلات حذف اپلیکیشن های ایرانی دراپل استور نگذشته است؛ اپل راه  ساخت اپل ایدی را برای کاربران ایرانی سخت تر کرده و برنامه که اپل برای ایرانی ها دارد که این راه ساخت اپل ایدی را برای ایرانی ها بسیار دشوار کند. متاسفانه اپل امروز اعلام کرد که دربخش ساخت اکانت اپل ایدی این احراز هویت شماره همراه برای همیشه اضافه شد و تغییری نخواهد کرد. مسیربرای کاربران زیادی خیلی سخت شده است و باید یک شماره معتبر برای احراز هویت خود استفاده کنند.

پس ازاینکه شماره همراه مورد نظر خودرا دربخش احراز هویت وارد میکنند باید منتظر باشند تا کد احراز هویت برای شماره همراه ارسال شود. اگراین روند را کامل انجام ندید امکان ساخت اپل ایدی اپل برای شما مسیر نمیباشد. درحال حاظر اپل به صورت رسمی کاربرد شماره تلفن همراه دربخش اپل آیدی به صورت رسمی اعلام نکرده است. اما کارشناس ای تی این نظر رادارند ایده اپل برای این است که درزمانی که کاربر میخواهد اپل ایدی را بازیابی کند این شرایط فراهم سازی شده باشد که از این طریق اپل ایدی کاربر مورد نظر بازیابی کند. یکی ازبرنامه اصلی اپل این که درهنگام ورود اپل ایدی از طریق موبایل همراه و لبتاب ها به این صورت انجام شود. درحقیقت درآینده نه چندان دورکاربرمورد نظر برای وارد شدن به اکانت کاربری باید کد یک بارمصرف برای شماره همراه موبایل ارسال شود تا بتواند وارد پنل کاربری شود.

image 11
اپل آیدی APPle ID

شرایط سخت شدن کاربران ایرانی برای ورود به اپل ایدی!

درحال حاظرشرکت اپل برای کاربران ایرانی هرروز سنگ اندازی میکند و به یک بار قوانین سختی را اعلام میکند تا کاربرایرانی ازراه های مختلف نتواند وارد اکانت کاربری خود بشود. درست که اپل سنگ اندازی خود را برای کاربران ایرانی انجام میدهد. اما بازهم طرفداران زیادی ازسمت کاربران ایرانی دارد و روز به روز برای ایرانی ها این کمپانی دوست داشتننی تر می شود و دل کندن کاربران ایرانی از این شرکت سخت شده است. درحال حاظر اپل در وب سایت خود بارها تکرار کرده که شماره های ایرانی دیگر حق فعالیت دراکانت اپل ایدی خود ندارند واعلام کرده به صورت رسمی هرکاربر ایرانی به هرنحوه وارد اکانت کاربری بشود و فعالیت را انجام بدهد درصورت شناسایی اکانت برای همیشه مسدود خواهد شد. درلیست کشورهای که برای همیشه مسدود شده اند به نام : ایران؛ کره شمالی ؛ سودان ؛ سوریه تحت هیچ عنوان حق فعالیت درپنل کاربری خود ندارند.

درحال حاظر تنها راه برای کاربران ایرانی برای دورزدن تحریم های مورد نظر استفاده ازشماره مجازی می باشد بهترین روش برای عبور از تحریم ها درایران است. هم اکنون برای کاربران ایرانی سه روش وجود دارد که بتوانند وارد پنل کاربری خود بشوند پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. یکی ازپرکاربرد ترین روش ها این که کاربرمورد نظر ازطریق شماره های واقعی به واسطه فردی کاملا اشنا درخارج ایران بهترین و مطمئن ترین روش برای ورود به پنل کاربری است. یکی ازروش های پیشنهادی ما استفاده از شماره مجازی که کاربرمورد نظر میتواند با این روش به راحتی با ساخت یک شماره مجازی به صورت رایگان وارد اکانت کاربری بشوند. یک روش دیگری وجود دارد که اصلا اصولی نمی باشد؛ کاربرمورد نظر باید ازطریق سرویس های پیامک ارزان قیمت و ساده وارد پنل کاربری بشوند.

image 12
APPLE ID

حتما ازشماره تلفن واقعی استفاده کنید

بخش شماره همراه تنها به یک دلیل دربخش مراحل ساخت اپل آیدی اضافه شده است،برای تمام کاربران درسطح جهان افزایش ایمنی و اطلاعات کاربران بیشتر شود. به همین دلیل ایده آل ترین حالت ممکن را اپل به صورت کامل اجرایی کرد و دراختیارکاربران قرار داد. اما این راه حل برای تمام کاربران خارج از ایران بسیارخوشایند بود اما متاسفانه برای افرادی که ساکن ایران هستند راه سختی را ایجاد کرد برای ورود به اکانت اپل ایدی؛ و تنها راه حل برای کاربران ایرانی برای ورود به پنل کاربری خود از طریق شماره مجازی امکان پذیرخواهد بود.

سخن پایانی: درحال حاظر برای ورود به اکانت اپل ایدی برای کاربران ایرانی نیاز دارید یک شماره مجازی ایجاد کنید خوشبختانه وب سایت های زیادی وجود دارد که میتوانید با آموزش کم شماره مجازی خودرا ایجاد کنید و پس از راه اندازی کامل شماره مجازی احرازهویت خود را دراپل ایدی انجام دهید و وارد پنل کاربری خودتان بشوید. امیدوارم تونسته باشیم مقاله خوبی را برای شما تولید کرده باشیم موفق پیروزباشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *