اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم

اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم

اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم > در دنیای ما روزانه ده ها اتفاق ناگوار رخ می دهد که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر ما تأثیر می گذارد، مانند بحران شیوع ویروس کرونا و افزایش تورم و تورم. علاوه بر این، نگرانی ها و استرس های روزمره زندگی ما را با مشکل مواجه می کند و باعث بروز انواع بیماری های روحی و جسمی در همه انسان ها می شود.

مدیتیشن یکی از مفیدترین و موثرترین راه ها برای آرامش با تمرین ضمیر ناخودآگاه انسان و کنترل افکار و احساسات است. در مدیتیشن فرد بیشترین توجه را به خود می کند و از دنیا، اخبار و رویدادهای اطراف خود دور می ماند. ( خرید اکانت Head space )

از آنجایی که یوگا نوعی مدیتیشن یا مراقبه معنوی است، می توان در عمل در برابر این رویداد مقاومت کرد و به راحتی بر اثر عوامل بیرونی احساس استرس یا اضطراب نکرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اکانت heat space مدیتیشن پرمیوم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم

سرویس head space (هد اسپیس) چیست؟

چنانچه سابقه مدیتیشن ندارید و هنوز تمرین نکرده اید، اپلیکیشنHeadspace  را به شما معرفی می کنیم. Startup Head Space در سال 2010 در انگلستان با شعار «باشگاهی برای توانمند سازی ذهن» تأسیس شد و از آن زمان به بعد روزانه بیش از سه میلیون نفر از آن استفاده می کنند. اگر مدیتیشن را دوست ندارید، اگر حوصله ندارید یا زمانی برای آن ندارید، حتی بی خوابی، لیست های پخش برای خواب، پادکست ها و صداهای آرامش بخش طبیعت و غیره برای آرامش شما وجود دارد

اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم

خرید اکانت  headspace (هد اسپیس) چه ویژگی هایی دارد؟

خدماتی برای کسانی که زندگی پرمشغله و پر ترافیکی دارند که شامل صدها آموزش کوتاه، موضوعی و گام به گام در مورد همه چیز از استرس و خواب تا تمرکز و اضطراب است.

با کمک روش های ثابت شده و تکنیک های تمرکز حواس به شما می آموزد که زندگی سالم تری داشته باشید، اوقات شادتر و لذت بخش تری کسب کرده و به تدریج ذهن خود را برای چیزی که می خواهید آرام کنید، آماده نمائید.

در این بین با موضوعات آموزشی دیگری مانند تغذیه مناسب، رشد فردی، اعتماد به نفس، پیاده روی و تمرکز آشنا خواهید شد که هر کدام می توانند نقش فعالی در زندگی شما داشته باشند.

این برنامه شما را قادر می سازد در مدت کوتاهی حس آرامش و شادی نسبی را به دست آورید و در دنیایی آشفته تجربه جدیدی کسب کنید.

کلیه برنامه های آموزشی این اپلیکیشن به وسیله Andy Padicomb (یکی از بهترین معلمان مدیتیشن) .نوشته و به صورت صوتی ساده، روان و انگلیسی قابل فهم همراه با صدا و تصویر برای اکثر افراد به کاربر ارائه گردیده.  علاقه سازندگان Headspace به محتوای آن، آن را به یکی از محبوب ترین برنامه ها از نظر علمی تبدیل کرده است که بیش از 10 میلیون دانلود فعال و کاربران رو به رشد دارد .

اکانت Head space مدیتیشن پرمیوم

بعضی از اصلی ترین ویژگی های خرید اکانت برنامه Headspac:

  • روش ها و تکنیک های مدیتیشن و تمرکز را اثبات کرده است.
  • دارای موسیقی خاص و صداهای آرامش بخش طبیعت برای خواباست و کیفیت خواب را بهبود می بخشد.
  • امکان کاهش استرس
  • دوره های انگیزشی در ان وجود دارد.
  • زندگی سالم تر و شادتر را آموزی خواهید دید.

موارد مهم در ارتباط با خرید اکانت Headspace

  • فعال سازی فقط به وسیله فروشگاه Acsell به آدرس ایمیل شخصی شما انجام گردیده. و تمامی ایمیل های مربوط به این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال میشود .(در صورت بروز مشکل در حساب کاربری شما فعال سازی در دیگری انجام می شود.
  • این اکانت با نام، اطلاعات و آدرس ایمیل شما ایجاد گردیده و شما می توانید هر زمان که بخواهید تمام اطلاعات حساب را تغییر دهید .
  • اکانت دریافتی قابل شارژ نیست و در صورت تمایل به دریافت زمان اشتراک بیشتر با همان ایمیل قبلی اکانت دیگری برای شما ایجاد خواهد شد.
  • حداکثر زمان ارسال پست برای این حساب بین 1 تا 24 ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *