اکانت cavana چیست و چه کاربردی دارد ؟

اکانت cavana چیست و چه کاربردی دارد ؟

اکانت cavana  چیست و چه کاربردی دارد؟ درحال حاظر باگذشته زمان کوتاهی ازشبکه های اجتماعی این زمینه فراهم شده است که اپ های دیگری هم دراین بازارها وارد شوند. خیلی ازافراد به صورت روزانه تمایل دارند مباحث مختلفی را یاد گرفتند به صورت کامل با دیگران به اشتراک بزارند. اگریک نگاه کوچکی به سوشال مدیا داشته باشید. که طرح های گرافیکی به صورت زیاد درحال پیشرفت هستند. باید درنظربگیریم برای طراحی پوستر و بنرهای تبلیغاتی نیاز دارید که  دانش خودرا دراین زمینه زیاد کنید. اما باردیگرسیستم های دیگری مثله ویندوز آمده اند که تجربه خوبی را درسیستم خود داشته باشید. این امکان وجود دارد که با انعطاف های فراوان که این برنامه دارد به راحتی بتوانید بهترین طراحی ها را انجام دهید. شما میتوانید این برنامه از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

بهترین برنامه دراین حوزه استارت آپ ها مختلفی درحال استفاده از این برنامه هستند و به راحتی میتوانید باکمی آموزش طرح حرفه ای خود را اجرا کنید. به صورتی که کاربران دسترسی نامحدود را به این برنامه دارند و شما به صورت ازادانه میتوانید طراحی کنید. و به تمام ابزارهای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. همان طور که مااشاره کرده ایم به این موضوع برای ساخت طرح های گرافیکی توسط برنامه کانوا طیف وسیعی ازبرنامه ها را میتوانید بسازید مثله ویدیو؛ استوری؛ اینیستاگرام؛ پوسترها؛ و کاملا با آموزش کمی قابل طراحی است. دراین برنامه یک دیتابیس عظیمی وجود دارد به شما این امکان را میدهد به راحتی 60 هزار قالب مختلف را برنامه ریزی کنید. ودسته های گوناگونی را دراختیار کاربران خود قرار دهید. اگرقادرهستید با این برنامه کار کنید پس بهترین برنامه برای شما می باشد و میتوانید بهترین طراحی ها دراین برنامه بزنید.

image 21
Cavana

آیا خرید اکانت کانوا برای من مناسب است ؟

آیا خرید اکانت کانوا برای شما مناسب است یا نه ؟ سوال شاید درذهن کاربران ایجاد شود لطفا اگر میخواهید پاسخ سوال ذهن خود برسید تا انتهای مقاله ماروهمراهی کنید. اگردرزمینه ای گرافیک و تخصصی ندارید اصلا مناسب کار شما نیست. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و تولید محتوا انجام میدهید این برنامه مناسب شما می باشد. و اگرادمین شبکه های اجتماعی هستید بهترین برنامه برای شما هست که از آن استفاده کنید. واگر مدنظرتان هست دروقت و هزینه ای خود صرفه جوی کنید ما این برنامه را به شما توصیه میکنیم از آن استفاده کنید.

مزایای کانوا ومقایسه با فوتوشاپ چیست ؟

یکی ازبزرگ ترین مزیت های که دارد این امکان وجود دارد که شما به راحتی میتوانید درتمام دستگاه استفاده کنید حتی گوشی همراه مثله گوشی اندریدی و ios  تبلت ؛ کامپیوترو لبتاب میتوانید استفاده کنید و بدون محدودیت از آن لذت ببرید. این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی این برنامه را با دوستان خود به اشتراک بزارید. وطرح های خود را با تمام دوستان و تمام جهان بدون محدودیت به اشتراک بزارید. همه چیز برای شما آماده هست و به راحتی میتوانید هرچیزی درذهن خود دارید طراحی را انجام دهید و از آن لذت ببرید. حتما اینو درنظر داشته باشید با این برنامه نمیتوانید طراحی های حرفه ای بکشید و نیاز دارید که تمرین های زیادی انجام دهید تا بتوانید یک طرح حرفه ای بکشید.

این برنامه بیشتر جنبه عمومی دارد ونباید ازش انتظار زیادی داشته باشید که بخواهید طراحی های حرفه ای انجام دهید. شما دربرنامه فوتوشاپ نیاز به دانش زیادی دارید و با برنامه کانو نیاز به علم خاصی ندارید و باکمی آموزش میتوانید طرح مورد نظر خود را اجراکنید. آیا کانو ازفوتوشاپ بهتراست یا نه؟ خیرهمچین چیزی را ما منظورنداریم بستگی دارد شما چقدر ازاین برنامه انتظار دارید و قرار است چه مواردی را طراحی کنید؟ درحال حاظر فوتوشاپ ابزارهای بسیار زیادی را دارد و شما میتوانید بادردست داشتن ابزارهای مختلفی دارید طرح مورد نظر خود را بکشید. اما دربرنامه کانوا ابزارهای زیادی برای طراحی وجود ندارد.

image 22
Canva

سخن پایانی: امروز برنامه های زیادی برای طراحی وجود دارد اما باید به کدام از این برنامه ها برای طراحی اعتماد کنیم ؟ این ابزارها که وجود دارد نمیتوانند جایگزین فوتوشاب را بگیریند فقط بیشتر ابزار برای تبلیغات هست که از آن کاربران در سطح اینترنت استفاده کنند. دلیل این موضوع این که کاربران نمیتوانند طراحی حرفه ای را باهاش انجام بدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *