کانت پرمیوم گرامرلی 2022

اکانت پرمیوم گرامرلی 2022

اکانت پرمیوم گرامرلی 2022 > شاید تا به حال این نام به گوشتان نخورده باشد و حالا نیاز به استفاده از آن داشته باشید، آن هم بدون اینکه اطلاعاتی از آن داشته باشید. برایتان سوال می‌شود که اکانت پرمیوم گرامرلی چیست؟ باید بگوییم گرامرلی در زبان انگلیسی Grammarly به معنای گرامر و قواعد دستور زبان است. (خرید اشتراک پرمیوم grammarly | قانونی روی ایمیل شخصی ) این برنامه برای در سال 2009 به‌وسیله  مهندسینی  خلاق که مبارز سرقت علمی بودند ساخته شده است. با داشتن اکانت پرمیوم گرامرلی می‌توانید به راحتی ایرادات نگارشی و قواعد دستور زبان خود را بدانید و آن را اصلاح کنید. همچنین با داشتن این پلتفرم آنلاین دیگر نگران غلط املایی نباشید. پلتفرم آنلاین گرامرلی دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می‌باشد، که نسخه پرمیوم آن دارای امکانات متمایزی می‌باشد.

اکانت پرمیوم گرامرلی مناسب چه کسانی است؟

افراد زیادی می‌توانند از این برنامه استفاده کنند، اکانت پرمیوم گرامرلی به سبب قابلیت و امکانات زیادی که دارد، پلتفرمی مناسب برای صاحبین شرکت، ارائه دهندگان اجلاس‌های مختلف، شرکت کنندگان در آزمون‌های تافل، iBT ، GRE،IELTS  و………. است.

از ویژگی‌های مهمی که این برنامه را برای ازمون دهندگان مناسب کرده است، دایره لغات بالا و اصلاح گرامری است که تاثیر زیادی در نمره رایتینگ آزمون‌ها دارد.

افراد دیگری که قصد نوشتن متون برای جلسات و قراردادهای مختلف دارند، می‌توانند از این برنامه کمک بگیرند، تا کیفیت متن خود را بالا برده و نوشته‌ای سطح بالا داشته باشند

کانت پرمیوم گرامرلی 2022

فواید اکانت پرمیوم گرامرلی

هر فردی ممکن است در نوشتن متن مورد نیاز خود از هر لحاظی دچار اشکال ناخواسته شود، مگر اینکه آن فرد استاد زبان و ادبیات باشد. به همین دلیل داشتن برنامه‌ای که به شما در نوشتن متون و افزایش کیفیت آن کمک کند، سودمند بوده و خیال شما را راحت می‌کند.

چرا که نگارش هر متنی چه ساده و چه سطح بالا نیازمند املای صحیح، تنوع لغات، قواعد درست، علایم نگارشی صحیح و…… دارد.  از این رو با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی، این برنامه به‌صورت خودکار تمامی موارد ذکر شده را چک کرده و به شما پیشنهاداتی برای افزایش سطح و کیفیت می‌دهد. همین‌طورGrammarly متن شما را سنجیده و به آن نمره می‌دهد.

پنل کاربری اکانت پرمیوم گرامرلی

اگر خواستار استفاده از برنامه Grammarly هستید، آن هم از نوع پرمیوم، ابتدا باید در برنامه ثبت نام کنید و اکانت پریمیوم را بخرید.(خرید اشتراک پرمیوم grammarly) برای ثبت نام و پنل کاربری نیازمند یک ایمیل معتبر هستید. خوشبختانه ثبت نام در این پلتفرم بسیار ساده است، پس از وارد کردن ایمیل و اطلاعات مختص به خودتان، پسوردی بسازید، حالا ثبت نام شما کامل شد. البته راه دیگری هم وجود دارد، می‌توانید از جیمیل یا فیسبوک خود استفاده کنید. پس از تکمیل ثبت نام شما یه پنل کاربری اکانت ساده و رایگان گرامرلی خواهید داشت. برای ارتقاء اکانت خود به اکانت پریمیوم گرامرلی نیازمند پرداخت هزینه هستید.

امکانات اکانت پرمیوم گرامرلی

نسخه ساد Grammarly دارای ویژگی‌های محدودی از جمله پیشنهاد لغت، تصحیح غلط املایی، علایم نگارشی، دستور زبان و….. می‌باشد، که با ارتقاء حساب خود به پرمیوم می‌توانید از ویژگی‌های بیشمار و نامحدودی برخوردار شوید. با داشتن اکانت پرمیوم گرامرلی می‌توانید متن خود را به‌صورت تخصصی بررسی کنید. علاوه بر این امکان بررسی سرقت علمی، انتخاب رشته تخصصی، پیشنهادات بیشتری در زمینه لغات و……. را داشته باشید. در نسخه رایگان شما امکان این را دارید که متن خود را به وسیله برنامه بررسی کنید، اما در نسخه پرمیوم متن شما به‌وسیله یک فرد اصلاح می‌شود.

اگر تمایل به خرید اکانت پرمیوم گرامرلی را دارید، باید بدانید که هزینه آن کمی برای کاربران ایرانی بالا است. اگر از پس هزینه آن برنمی‌آیید می‌توانید از نسخه‌های ایرانی آن استفاده کنید که هزینه پایین تری دارند.

پروفایل پنل اکانت پرمیوم گرامرلی

ممکن است هنگام ثبت نام اولیه خود اشتباهاتی داشته باشید که بعدها نیاز به اصلاح آن پیدا کنید. نگران نباشید، در قسمت پروفایل این قابلیت را دارید که اطلاعات خود را ویرایش کنید. همان‌طور که می‌دانید چند نوع زبان انگلیسی وجود دارد، که البته همه آن ها از نظر بیس و پایه یکسان هستند،(خرید اشتراک پرمیوم grammarly) اما تفاوت فاحشی بین آن ها قابل مشاهده است. در بخش پروفایل می‌توانید زبان انگلیسی مورد نظر خود را انتخاب کنید. زبان هایی چون

 •انگیسی بریتش

•انگلیسی امریکن

• انگلیسی کانادایی

• انگلیسی استرالیایی

 در قسمت پروفایل وجود دارند که می‌توانید زبان دلخواهتان را انتخاب کنید.نرم افزارهای پشتیبانی اکانت پرمیوم گرامرلی این پلتفرم آنلاین در نرم‌افزارهای مختلفی قابل اجرا است. شما می‌توانید بنا به نیاز خود و سیستم عاملی که از آن استفاده می‌کنید، اکانت پرمیوم گرامرلی را داشته باشید. برنامه Grammarly در نرم‌افزارهای فایرفاکس، مایکروسافت و کروم پشتبانی می‌شود.

سخن پایانی

با مطالعه صحبت‌های فوق، تا حدود زیادی با اکانت پرمیوم گرامرلی آشنا شدید، اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری داشته باشید، نیاز به استفاده پلتفرم دارید.

در هرصورت اگر سر و کارتان با نوشتن است، آن هم به زبان انگلیسی، حتما این برنامه نیاز مبرم شما است. چرا که شما همواره نیازمند برنامه‌ای از پیش تعیین شده هستید تا بنا به قواعد و دستورات زبان انگلیسی تحت هر شرایطی نوشته شما را کاملا دقیق بررسی کند و به شما در نوشتن حرفه‌ای کمک کند‌. کم پیش می‌آید که برنامه‌ها دچار اشتباه شوند، چرا که آن ها تنها از برنامه‌ریزیی که دارند پیروی می‌کنند و هیچ‌ عامل بیرونی حواس آنها را پرت نمی‌کند و این دقیقا برعکس مغز انسان است که واکنش‌های زیادی به محیط بیرونی دارد.

در آخر، شما می‌توانید با اکانت پرمیوم گرامرلی متن خود را تبدیل به یک نوشته فوق تخصصی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *