اکانت پرمیوم کسپرسکی چیست ؟

اکانت پرمیوم کسپرسکی چیست ؟

اکانت پرمیوم کسپرسکی چیست ؟ نام کامل این شرکت لابراتوار کسپرسکی است؛ که به روسی معروف به شرکت چندملیتی؛ درزمینه اینترنت؛ ومقصد اصلی این شرکت کشورروسیه است. وهم اکنون زیرمجموعه شرکت هدینگ درشهرانگلیس واقع شده است. کاراصلی این شرکت تا بتواند بهترین ضدویروس کسپرسکی و آنتی ویروس ها موبایل را درسراسرجهان منتشرکند. درحال حاظر این شرکت در200 نقطه جهان فعالیت دائمی را دارد. وهمچینین ازجدید ترین تکنولوژی ها استفاده میکند. کمپانی کسپرسکی بیش از 4000 متخصص به صورت شبانه روزی فعالیت دائمی دارند. تعهد این شرکت به کاربران این است که بتواند بهترین خدمات را به تمام افرادی که ازهرنقطه از جهان میخواهتد این خدمات را استفاده کنند را به ارمغان آورد. درمدت زمان کمی این شرکت نوانست یکی از 5 شرکت برتر درفروش آنتی ویروس درسراسر جهان شناخته بشود. و تمام تلاش این شرکت تا بتواند بهترین خدمات و پشتیبانی را درطول تاریخ بیشریت برای کاربران به وجود آورد.

آیا کسپراسکای امنیتی که نیازدارم را میتواند تامین کند ؟

ما میتوانیم به صورت صادقانه به شما بگویم که کسپرسکی یکی از قوی ترین و پرامنیت ترین آنتی ویروس درسطح جهان شناخته شده است. متاسفانه درسال های گذشته افرادی بودند که میخواستند که اعتبار چندین سال شرکت کسپرسکی را خراب کنند؛ اما خب خوشبختانه با اقداماتی که ازسمت کشور روسیه انجام شد؛ این امکان برای آنان فراهم نشد تا بتوانند این شرکت را برای همیشه تعطیل کنند. اما خب زمان زیادی گذشت تا این شرکت بتواند اتهام خورده است تبرئه بشود. برای بازگشت اعتبار درسطح جهانی زمان زیادی را گذراند تا شرایطی فراهم بشود تا به بازارجهانی برگردد. کسپرسکی دارای ویژگی های محاقطت خوبی است، ازجمله مهمترین محافطت برای کاربران فراهم شده که کاربران بتوانند دربرابر سیستم ضد فیشینگ، وموارد که باعث هک شدن گوشی موبایل را تا 100 درصد ایمن میکند.  

image 26
کسپراسکای

مهمترین ویژگی های اسکن امنیتی کسپرسکی چیست ؟

درکمترین زمان ممکن میتواند تمام پرونده های که درسیستم بوت وجود دارد را به راحتی اسکن کند. کاربران میتوانند فایل های که مدنظرخود دارند را به صورت تک به تک اسکن کنند. اسکن هارد و یوسپی این نرم افزار برای شما انجام خواهد داد. یک سیستم هوشمندی که این کمپانی برروی این نرم افزار راه اندازی کرده این است که کاربران میتوانند دریک بازده زمانی خاصی که به نرم افزار اعلام کنند تا تمام موارد که شما میخواهید برای شما اسکن انجام بشود.

شاید زمان زیادی اینترنت گذاشته باشید اما کسپرسکی مناسب شما هست یانه ؟

شاید خیلی در وب سایت های اینترنتی جستجوکرده باشید آیا کسپرسکی مناسب است و یانه ؟ امروز مادرکنارشما هستیم به صورت دقیق به سوال شما پاسخ بدیم که چقدراین سرویس برای شما مزایایی دارد. زمانی که شما درفضای مجازی جستجوی را انجام میدهید این سرویس چندلایه محافظت برای شما ایجاد میکند که ازهرحمله ای چه فیشینگ و چه مشکوک درامان نگه اتون دارد. براحتی امنیتی کسپرسکی برای مروگر خودتون فعال خواهد شد. وزمانی که دراینترنت متنی را جستجو میکنید بدون اینکه بدافزاری شما روتهدید کند به راحتی درفضای گوگل جستجو خود را انجام دهید.

مهمترین مزیت خرید اکانت پرمیوم کسپرسکی بدست میارم چیست ؟

بالاترین مزیت را برای شما دارد چرا ؟ برنامه های که هکرها ازآن استفاده میکنن و کاربران که درسطح اینترنت وجود دارد را مورد هک قرار میدهند. وباروش های مختلف پسورد های شما رو بدست خواهند آورد. اما زمانی که شما این برنامه را میخرید بالاترین امنیت کاربری درفضای مجازی برای شما فعال خواهد شد. به طوری که هیچ هکری با بالاترین دانش نمی تواند شمارو هک کند.درهمین راستا این شرکت یک کیبورد مجازی به شما ارائه میدهد که از آن تا اخرسرویس که برای شما فعال شده است نهایت استفاده را ببرید. این کیبورد را میتوانید درسرویس های مثله بانک و خرید اینترنتی برای بالابردن امنیت میتوانید استفاده کنید.

سخن پایانی: امروز ما به صورت کامل و شفاف مزیت های این سرویس را برای شما توضیح دادیم. پیشنهاد ما این است که با کمی هزینه و خرید کردن این سرویس میتوانید بالاترین سرویس امنیت را برای خود ایجاد کنید. واگر به این موضوع توجه ویژه ای نداشته باشید قطعا هکرها منتظر شما هستند پس لطفا به تمام موارد دراین مقاله توضیح داده شده است توجه ویژه ای داشته باشید که حتی اگر به راحتی ازاین موضوع رد شوید امکان دارد ضررهای جبران ناپذیری را حاصل شوید خیلی خوشحال شدم تا انتهای مقاله ماروهمراهی کردید منتظر مقاله های بعدی ما باشید خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *