اکانت پرمیوم پروتون

اکانت پرمیوم پروتون

اکانت پرمیوم پروتون > متاسفانه کشور ما توسط بسیاری از قدرت‌های جهانی تحریم شده و برای استفاده از سایت‌ها و امکانات آن‌ها، مجبور به استفاده از وی پی ان هستیم. انتخاب یک وی پی ان خوب، امری دشوار است؛ چراکه اتصال بعضی از فیلترشکن‌ها به سرعت قطع می‌شود یا سرعت اتصال آن‌ها بسیار پایین است. پروتون یکی از بهترین وی پی ان‌های موجود می‌باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با امکانات اکانت پرمیوم پروتون، آشنا کنیم.

اکانت پرمیوم پروتون

ویژگی های اکانت Proton VPN

ما وی پی ان پروتون را یکی از بهترین وی پی ان‌های معرفی کردیم؛ اما دلیل این کار چیست؟ در این بخش قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های این فیلترشکن بینظیر بپردازیم.

  • تاریخچه وبگردی شما خصوصی خواهدبود
  • تبلیغات خصوصی برای شما نمایش در نمی آید
  • امنیت اطلاعات شما تضمینی و از آن‌ها بر علیه شما استفاده نخواهدشد
  • میزان دانلود شما محدودیت نخواهدداشت
  • اتصال پروتون سریع‌تر و قوی‌تر از دیگر همتایانش است

آپدیت 2024 درمورد نحوه اتصال و کیفیت اتصال اکانت پرمیوم پروتون در سال 1403

با افزایش قدرت فیلترینگ توی ساختار اینترنت کشور نمیشه انتظار داشت این وی پی ان مثل قبل کار کنه. ولی همچنان طبق تست ها این فیلترشکن داره وصل میشه و از اونجایی که کشور های زیادی توی این فیلترشکن هستن میشه لوکیشن های مختلف و پروتکل های مختلفش رو تست کرد.

چرا از vpn های رایگان و هک شده نباید استفاده کنیم؟

وی پی ان‌های اشتراکی، از مبلغ خرید اشتراک، برای پرداخت هزینه‌های پهنای باند مصرفی‌شان استفاده می‌کنند؛ اما وی پی ان‌های رایگان، هزینه‌های خود را از طریق فروش اطلاعات کاربرانشان تامین می‌کنند. توصیه می‌شود تا برای محافظت از اطلاعات شخصی‌تان، از وی پی ان‌های اشتراکی که امنیت و کیفیت بالاتری دارند، استفاده کنید.

13

در حالت کلی بهتره همیشه قبل از استفاده از فیلترشکنی درموردش تحقیق کنید. خیلی از وی پی ان های رایگان در مارکت ها مثل گوگل پلی متعلق به کشور های ناشناس یا زیرمجموعه های دولتی مثل چین هستن. و دیگلاک عمیقا توصیه میکنه از هر وی پی انی صرفا برای عبور از فیلترینگ استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *