اکانت پرمیوم و قانونی Deezer

اکانت پرمیوم و قانونی Deezer با بهترین کیفیت

اکانت پرمیوم و قانونی Deezer با بهترین کیفیت > دیزر که سرویسی برای پخش آنلاین موزیک و صوت است این برنامه که برای اولین بار در فرانسه منتشر شد مانند برنامه های  اولین بار توی فرانسه به وجود اومد.مثل اسپاتیفای و اپل موزیک و… این برنامه نیز  مخصوص انتشار و پخش موزیک است. در اصل تمرکز این برنامه بر روی پخش و انتشار موزیک های جهانی با کیفیت بالا است. ویژگی مهم اکانت پرمیوم دیزر این است که اگر اکانت خود را پولی کنید میتوانید آهنگ هارا آفلاین نیز گوش کنید.

این برنامه اول تاسیش کمتر کسی فکر میکرد انقدر قوی شود و در حال حاظر به یکی از بزرگترین اپ های موزیک تبدیل گردیده است. این برنامه با هفتاد و پنج ملیون قطعه صوتی که آنرا رایگان در اختیار کاربران خود ایجاد گردیده  بین کاربران محبوب است.

Deezer چه امکانات و  ویژگی هایی دارد؟

از امکانات و ویژگی های مهم برنامه دیزر امکانی تحت عنوان Flow and Inspired By  این ویژگی به کاربران اجازه دسترسی به موزیک هایی را میدهد که به آن از قبل دسترسی نداشتند. با استفاده از این برنامه سبک های جدید و موزیک های جدید را به شما میدهد. با این ویژگی که به اصطلاح  Flow  نامیده میشود میتوانید موزیک های مشابه قبلی هارا گوش دهید.

پس از عضو شدن در این برنامه اولین کار این برنامه این است که اسم آرتیست مورد علاقه شمارا میپرسد و بعد موزیک های متناسب با سلیقه شمارا میتوانید انتخاب کنید و به موزیک های مشابه  سلیقه تان گوش دهید.( خرید اکانت پرمیوم دیزر )

گوش دادن به موزیک آفلاین با اکانت پرمیوم  Deezer

خب واضحه که با اکانت رایگان دیزر نمیشه به موزیک ها بصورت آفلاین دسترسی داشت و گوش داد.ولی با اکانت پرمیوم دیزر خیلی راحت میشه هرموزیکی که از قبل دانلود رو پیدا و گوش داد.بنابراین هیچوقت از پلی لیستتون محروم نمیشید.

Deezer چه پلتفرم هایی را پشتیبانی  میکند.

  1. موبایل
  2. اندروید
  3. Ios
  4. ویندوزفون
  5. دسکتاپ و لپ تاپ
  6. مرورگر
  7. اپلیکیشن مخصوص دسکتاپ
  8. انواع ساعت های هوشمند اپل واچ، FitBit، Garmin، ساعت هوشمند گوگل و…

یکی از ویژگی های دیزر این است که بر روی انواع اسپیکر های هوشمند نیز میتوان از آن استفاده کرد. در کل این سرویس ارائه بر تمامی سیستم های هوشمند پخش فایل های صوتی را دارد.

البته در نظر داشته باشید که دستیار اپل هم میتونن دیزر رو اجرا کنن!شما با دستور به Siri میتونید از پلی لیست deezer موزیک اجرا کنید.

  1. تلویزیون و کنسول
  2. تلویزیون اندروید
  3. تلویزیون های هوشمند سامسونگ
  4. تلویزیون های پاناسونیک
  5. تلویزیون های LG
  6. تلویزیون های فیلیپس
  7. ایکس باکس

در اتوموبیل شخصیتان با برنامه هایی مثل apple CarPlay  میتوانید موزیک هایی را که میخواهید در سیستم صوتی خود گوش کنید. همچنین از برنامه های  Waze میتوانید استفاده کنید.

Deezer HIFI چیه؟

اگر شما اکانت پولی پرمیوم دیزر را خریداری کنید پس از فعال سازی آن با  اشتراکی که در دیزر تحت عنوان Deezer HIFI  با امکانات و کیفیت ویژه موزیک هارا دانلود گوش کنید و لذت ببرید.

  • اکانت بصورت قانونی میباشد یعنی روی ایمیل شخصی شما فعال خواهد شد
  • شما اگر اکانت دیزر دارید در قسمت توضیحات سفارش باید مشخصات اکانت خود را بنویسید
  • درصورت عدم امکان پرمیوم سازی اکانت شما یا وجود هرگونه مشکل در این زمینه یک اکانت .دیگر بنام شما و روی ایمیل شخصی شما ساخته خواهد گردید
  • اگر امکان ساخت اکانت ندارید ما برای شما رایگان میسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *