اکانت پرمیوم fuboTV

اکانت پرمیوم فوبو تی وی fubotv شبکه همه کاره اینترنتی

تلویزیون اینترنتی فوبو
اکانت پرمیوم فوبو تی وی

فوبو تی وی چیست؟ فوبو tv خرید اکانتش چطوریه؟

اکانت پرمیوم فوبو تی وی که معمولا با نام مخفف خود یعنی  fuboTV معرفی میشود یک سرویس و شبکه معروف اینترنتی است که معمولا شبکه های ورزشی را بیشتر پوشش میدهد. این شبکه اینترنتی بیشتر برای تمامی ورزش دوستان جهان پخش زنده دارد و از شبکه های MLB ، NBA ، NHL ، MLS  و همچنین فوتبال های بین المللی و همچنین اخبار و فیلم ها و سریال ها را و بعضی شو های خاص را پخش میکند.

اگر قبلا به دنبال خرید اکانت nbc بودید، باید بدونید نیازتون با خدمات تلویزیون اینترنتی فوبو رفع میشه.

شما با خرید اکانت پرمیوم فوبو تی وی از تمامی خدماتی که یک آمریکایی دریافت میکند بهره مند میشوید و میتوانید براحتی از تماشای آنلاین مسابقات ورزشی بهره مند بشید . نحوه فروش اکانت فوبو تی وی وی بسیار شبیه نتفلیکس و دیگر شبکه های اینترنتی میباشد ولی نسبت به آنها خدمات بهتری را ارائه میکند.

این شبکه قدرتمند اینترنتی که مخصوص پخش فیلم و سریال است  در تاریخ 1 ژانویه 2015 به عنوان سرویسی برای پخش فوتبال راه اندازی شد و در سال 2017 به یک سرویس کاملاً ورزشی تبدیل شد.

با خرید یک اکانت پرمیوم فوبو تی وی چند شبکه را میتوانیم ببینیم؟؟

با خرید اکانت فوبو تی وی میتوانید از بیشتر از دویست شبکه آمریکاییی که نزدیک به شصت شبکه ورزشی را در دل خود جای داده است را تماشا کنید و شبکه های ورزشی این مجموعه عبارت اند از ( beIN Sports, BTN, CBS Sports Network, FS1, FS2, fubo Sports Network, Golf Channel, NBCSN, NBC Sports RSNs, NFL Network, Pac-12 Network  و شبکه معروف و جهانی  ESPN  که معمولا برای دیدن لیگ هیجان انگیز  MMA  مورد استفاده قرار میگیرد ).

اکانت fubotv فوبو تی وی در ورزش

در اینجا فاتحه تمامی شبکه های ورزشی خوانده شد. این شبکه برای ورزش دوستان بهشتی است که نباید از دستش داد. این مجموعه اینترنتی تمامی شبکه های معتبر خبری دنیارا نیز پوشش میدهد برای مثال شبکه های ( CNBC, Fox Business Network, Fox News Channel, MSNBC,  Weather Channel ) که همگی جز پر بازدید ترین شبکه های خبر آمریکا هستند.

همیشه عده ای هستند که نه به شبکه های ورزشی و نه شبکه های خبری علاقه دارند و ترجیح میدهد شبکه های سرگرمی که شو سریال و فیلم را پخش میکنند مشاهده کنند و این مجموعه شبکه هایی مثل (E, AMC, BET, Bravo, Food Network, Hallmark Channel, HGTV, History, Lifetime, Nickelodeon, TLC ) را نیز پوشش میدهد. شاید شما جز طرفداران مستند هستیدکه باید گفت این مجموعه نشنال جئوگرافی تا شبکه های ورزشی یا فیلم و سریال را پوشش میدهد.

مسابقات و رویداد های ورزشی باپوشش زنده ی تلویزیون

شما با داشتن اکانت پرمیوم فو بو تی وی میتوانید تمامی مسابقات روز جهان را از جمله مسابقات فوتبال ، المپیک ، NFL، MLB، NBA، MLS ,WWE و … را تماشا کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. همچنین میتوانید مثل یک آمریکایی از دیدن سریال های روز جهان مثل Walking Dead, Mr Robot و بسیاری از دیگر سریال های روز لذت ببرید.

همچنین از تمام شو های طنز و هیجانی مثل : The X-Factor, America’s Got Talent , American Idol, The Voice : Ellen DeGeneres … و اما کار فقط به شو ها ختم نمیشود میتوانید تمامی مسابقات فوتبال،بسکتبال،mma و … را بصورت زنده مشاهده کنید.

از کیفیت ارائه این مجموعه باید به شما بگوییم که از بالاترین استاندارد کیفیتی یک شبکه برخوردار است.

یک خوبی که این شبکه نسبت به دیگر شبکه های کابلی دارد در این است که از بد بودن کیفیت یا قطع وصل شدن وسط برنامه مورد علاقه تان خبری نیست. پس شما با اکانت پرمیوم فوبو تی وی میتوانید به راحتی از تماشای برنامه مورد علاقه خود بدون قطعی لذت ببرید .

تمامی  برنامه های  هنری،فرهنگی مثل مراسم اسکار،گرمی که تمامی عاشقتان سینما و تلوزین بصورت زنده مشاهده میکنند را میتوانید از این شبکه ببینید. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید. و سریال باز هستید باید تمامی فیلم هارا از شبکه اصلیشان مشاهده کنید. اگر اکانت پرمیوم تلویزیون اینترنتی فوبو رو خریداری  کنید میتوانید به راحتی به تمامی شبکه ها دسترسی داشته باشید.

چرا باید اکانت پرمیوم فوبو تی وی را از سایت ما باید خریداری کنید ؟

وب سایت ما کیفیت اکانتی را که خریده اید تضمین میکند. شما میتوانید با خریداری اکانت پرمیوم از سایت دیگلاک بصورت شبانه روزی از پشتیبانی ما استفاده کنید. ولی تمامی اکانت های ما همه تست شده هستند و مشکلی برای شما پیش نمی آید.

اکانت پرمیوم فوبو تی وی ارائه شده در دیگلاک انواع پلن های ارائه شده در وب سایت اورجینال فوبو تی وی را دارا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *