اکانت پرمیوم رادیو جوان

اکانت پرمیوم رادیو جوان

اکانت پرمیوم رادیو جوان > در آغاز برای صحبت در مورد این اصل، ابتدا باید بگوییم رادیو جوان چیست؟ شاید هنگام دانلود یک فایل آهنگ، نشان رادیو جوان را در قسمت بارگیری دیده باشید. رادیو جوان برخلاف نامش، یک شبکه رادیویی مختص به تلویزیون نیست، بلکه یک وبسایت همه‌چیز تمام برای موسیقی است. به این دلیل نام رادیو را به خود گرفته است که دارای آرشیو کاملی از موسیقی ایرانی است. به‌طوری که شما هر موسیقی را از هر خواننده ایرانی می‌توانید در این سایت بیابید. همچنین علاوه بر فایل صوتی موسیقی، می‌توانید موزیک ویدیو را نیز در اکانت پرمیوم رادیو جوان مشاهده کنید.

در سال 2004 میلادی بود که واشنگتن دی سی و آتلانتا با همکاری یکدیگر، رادیو جوان را ساخته و در دسترس عموم قرار دادند. مانند تمامی پلتفرم‌های آنلاین دیگر، رادیو جوان نیز دارای دو نسخه است، که شامل اکانت ساده و رایگان و اکانت پرمیوم رادیو جوان می‌شود. با خرید اشتراک از وبسایت مذکور می‌توانید با توجه به نیاز خود، اشتراکی یک ماهه الی یکساله داشته باشید. رادیو جوان دارای مزیت‌های منحصر به فردی نسبت به دیگر وبسایت‌ها می‌باشد. برای مثال شما در پلتفرم‌های خارجی نمی‌توانید ریجن خود ایران انتخاب کنید، چرا که اصلا ایران را در در قسمت‌های قابل دسترس خود قرار نداده‌اند. همچنین اکثر اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها دارای آرشیو کاملی از موسیقی ایران نبوده و یا بعد از مدت طولانی پس از انتشار یک آهنگ آن را  بارگذاری می‌کنند

اکانت پرمیوم رادیو جوان

مزایای اکانت پرمیوم رادیو جوان

همان‌طور که گفته شد، رادیو جوان در دو صورت برای کاربران قابل دسترس است. شما با خرید اکانت پرمیوم رادیو جوان، می‌توانید از امکانات آن به‌صورت نامحدود استفاده کنید.همچنین اکانت پرمیوم رادیو جوان دارای قابلیت‌هایی مانند:

•پخش آفلاین موزیک ها

•حمایت مالی از خواننده‌ها

•دانلود و تماشای موزیک ویدئو و موسیقی

•دسترسی به تمامی آرشیو

•استریم فایل‌های صوتی با کیفیت بالا

•رد کردن نامحدود موسیقی‌ها

•حذف تبلیغات

در صورت خریداری اشتراک اکانت پرمیوم رادیو جوان می‌توانید حتی بدون اتصال به اینترنت موسیقی مورد علاقه خود را به‌صورت آفلاین گوش بدهید.

حتما شما هم می‌دانید که خوانندگان عزیز برای ضبت و انتشار هر موزیک و موزیک ویدئویی زحمت و هزینه زیادی را متحمل می‌شوند. با خریداری اکانت پرمیوم رادیو جوان می‌توانید از خوانندگان حمایت مالی کنید.

دسترسی به تمامی آرشیو موسیقی یک کشور مزیت بسیار بزرگی است که هرکسی را به وجد می‌آورد. با خرید اشتراک رادیو جوان شما هم از این مزیت برخوردار شوید.

در بسیاری از اپلیکشن‌های مرتبط به موسیقی مشاهده کرده‌اید که تنها تعداد کمی از موسیقی‌ها را می‌توانید رد کنید، اما در اکانت پرمیوم رادیو جوان شما این قابلیت را دارید که تعداد نامحدودی از موسیقی و موزیک ویدئو هارا رد کنید و به دلخواه خودتان برسید.

قطعا تبلیغات از مزاحم ترین بخش‌های هر برنامه‌ای بشمار میرود، شما درحال گوش دادن به موسقی مورد علاقه خود هستید و ناگهان تبلیغات به نمایش درمی‌آیند. در صورت داشتن اشتراک رادیو جوان می‌توانید تبلیغات را از اکانت خود حذف کنید.

اکانت پرمیوم رادیو جوان

امکانات تخصصی اکانت پرمیوم رادیو جوان

هر برنامه‌ای امکانات مختص به خود را دارد مه باعث تمایز و درخشش آن پلت‌فرم می‌شود. اکانت پرمیوم رادیو جوان نیز دارای امکانات خاص خود می‌باشد.

•قابلیت Cross-Platform

•قابلیت RJ Pulse

•پخش بدون عامل اپل واچ

قابلیتCross-Platform  این امکان را به شما می‌دهد که از طریق هر برنامه‌ای به محتوای ذخیره شده خود در اکانت پرمیوم رادیو جوان دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید باLogin  در حساب کاربری رادیو جوان خود طریق برنامه‌هایی مانند مانند دسکتاپ، وب‌سایت، اندروید و…… غیره محتواهای خود را در اختیار داشته باشید.

ممکن است برای شما هم پیش اومده باشد که موسیقی در اطراف خود بشنوید اما نام آن را ندانید و از دانلود آن باز بمانید. با قابلیت RJ Pulse می‌توانید هر موسیقی را شناسایی کنید و بدون فوت وقت گوش بدهید.

در اکانت پرمیوم رادیو جوان می‌توانید بدون نیاز به آیفون هر فایل صوتی را در اپل واچ خود بارگیری و پخش کنید.

خرید اکانت پرمیوم رادیو جوان با گیف کارت رادیو جوان یا گیف کارت اپل

 اگر اقدام به خرید اشتراک سه ماهه رایگان کرده‌اید، باید بدانید که نیاز به خرید یکی از دو گیف کارت ذکر شده دارید. اما این دو گیف کارت از نظر قیمت تفاوت‌هایی دارند. برای اکانت پرمیوم رادیو جوان اگر گیف کارت اپل را انتخاب کنید، نیاز به پرداخت مبلغی حدود سه برابر نسبت به گیف کارت خود رادیو جوان دارید.

7 1

پشتیبانی و پاسخگویی وبسایت دیگلاک

هر زمان که در استفاده از اکانت خود دچار مشکل شدید می‌توانید بدون تعلل با پشتیبانی 24 ساعته سایت تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. اگر امکان تماس و گفت‌وگوی صوتی را ندارید، از چت آنلاین استفاده  کرده و به‌صورت مستقیم یا کارشناسان سایت دیگلاک صحبت کنید.

کلام آخر

 با خرید اکانت پرمیوم رادیو جوان هر زمان که اراده کنید، تمامی آرشیو موسیقی ایران زمین در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم‌چنین با عضویت در این وب‌سایت امکان نظردهی و به اشتراک گذاشتن علایق و نظرات خود با دیگران را دارید.

اگر شما هم طرفدار پر و پا قرص موسیقی هستید و خود را نیازمند یک منبع کامل و جامع برای آرشیو موسیقی دلخواهتان می‌دانید، رادیو جوان می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما  در این زمینه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *